Een nieuwe collega die de Sugababes niet kende en vroeg of dat netzoiets als de ‘Spicy Girls’ was
Terugdoen.
Een bevriende collega (gen Z) zei dat bij het zoeken van een woonruimte er alleen maar oudere mensen waren (om mee in een huis te wonen dus).
Bleek dat het om mensen van 30 ging. Eh…
Ik heb op mijn werk veel met jongeren (eind tienerjaren en begin twintigers) te maken en ze spreken me steeds vaker aan met u.
Bij mij werken er geen twintigers maar wel begin dertigers. Nu hebben we personeelsfeest en het thema is jaren 80. Zeggen er 2 collega’s: we gaan als sperma want toen waren wij wr nog niet. Toen dacht ik oohja, begin 30 is ook al ergens in 1990. Toen dacht ik: ik word echt oud
Ik mis ook altijd een jaar of tien in mijn hoofd ofzo? Ik ging gisteren een film kijken uit 2003 en dacht Jeetje ook al 10 jaar geleden. Om even daarna zo te zitten
Kun je beter als eicel gaan, die bestond toen al wel. Sperma niet.
Ik had een collega uitgenodigd voor een 90’s feestje. Zegt hij: oh lijkt me leuk maar niet helemaal mijn muziek. Was even vergeten dat hij pas 23 is
Zo raar dat ik vroeger ook altijd dacht ‘oh 30jarigen zijn echt oud man jezus’ terwijl ik dat nu juist super jong vind. Komt dat omdat je het ergens ook probeert te relativeren nu je ouder wordt?
Opeens realiseerde ik me dat ik over een maand 27 word (ik weet, totaal niet oud), maar ik schrok er zo erg van, het lijkt alsof ik de tijd gewoon nooit bijhoud en ik nog steeds 18 ben en zo voel ik me ook. Tijd vliegt voorbij, best wel eng
Ik ben 35 en toen ik jonger was vond ik dat echt al oud, alsin kinderen en een vaste baan. Ik voel me totaal geen 35 en krijg al helemaal de kriebels van dat ik richting de 40. Dat klopt in m’n hoofd ook gewoon niet. Voel me nog 27 (haha) ofzo.
Ik heb heel lang met volle overtuiging gezegd dat ik 27 was, echt fantastische leeftijd vind ik
Haha ja zo herkenbaar. Ik vroeg vorige week aan een vriend hoe oud hij ookalweer was en toen zei hij dat hij bijna 37 werd. Toen keek ik hem vol ongeloof aan en hebben we vervolgens 5 minuten keihard gelachen.
Herkenbaar en tegelijkertijd vind ik een ding echt heerlijk dat als je eens ergens wat van zegt bijv in het ov dan heeft dat een stuk meer impact dan 10 jaar geleden.
Ik realiseerde me laatst dat ik de vriendengroep van mijn studie al langer dan mijn halve leven ken.
(en ik schrik er weer van nu ik dit typ en moet het weer even narekenen om het te geloven)
Nu je het zegt!
Ik zit nu in mijn laatste jaar als dertiger en ik kan er niet bij dat je in je hoofd gewoon blijft steken op een jaar of 26.
Mijn ouders van in de 60 zeggen altijd dat ze zich nog 18 voelen, dus het kan wel
Ja, de mijne ook. Kon ik me toen ik echt jong was weinig bij voorstellen maar nu wel
Ben naar Xqlusive Holland geweest en het besef dat dit niks meer voor mij is bewijst zich door echt overal (spier)pijn te hebben, en ik denk dat ik 3 dagen bij moet komen. Dat was wel anders toen ik 20 was.
Ik was gisteren op een feestje dat 16+ bleek, waardoor we op een soort schoolfeestje terecht waren gekomen met kinderen die voor het eerst drugs ontdekten. Vervolgens werd ik (op een heel kinderachtige manier; de vriendjes duwden hem oa naar mij toe enzo) versierd door een jongetje van max 18. Ik ben 33 . Wel goed voor m’n ego hoor, maar toen besefte ik me dat ik echt te oud ben voor dit soort dingen (en geef me gewoon een knappe 40er aub).