Het 'Ik voel me oud' topic

Ik heb een kruimeldief besteld

23 likes

Tegenwoordig is het zo dat als ik een dutje kan doen. Ik een dutje zal doen. Zodra ik me omdraai en mijn bril af doe is het klaar. Ik word dan ook vaak helemaal kwijlend en half in een andere dimensie wakker :joy:

22 likes

In mijn woonplaats is er introductie van nieuwe studenten . Die zijn heel erg jong en ik fiets er langs met mijn afgeragde bakfiets…

1 like

Maar dat vind ik ook echt iets voor jou,past helemaal bij de programma’s die je presenteert!!

1 like

Gisteren wat meer gedronken en later naar bed gegaan en ik ben de hele dag al niks waard. Wat een ellende zeg. Vanavond heb ik ook een feestje dus mijn wens om met thee op de bank te chillen en om negen uur te gaan slapen wordt hem niet maar laat ga ik het sowieso niet maken.

3 likes

Over drinken gesproken, in het vliegtuig opvangen in het gesprek van je twee buren: yes, nu mogen we eindelijk weer drinken. Dus die waren ergens tussen de 18 en 20 jaar. Voelde me gelijk zo’n oma :joy:

1 like

Mijn broertje zit in het vierde leerjaar van de middelbare school en ikzelf geef al meer dan vijf jaar les op de middelbare. Voel me dan ook zo oud.

Ben 28 en een vriendin (zelfde leeftijd) zei laatst doodleuk dat we al richting de 30 waren. Ze benoemde het zó casual, ik moet zeggen dat dat ook best hard binnenkwam. :’)))

3 likes

Omg zou bijzonder zijn als je je broertje lesgeeft :scream:

4 likes

Gisteren toch maar thuis gebleven want ik voelde mij echt niet oké, op tijd gaan slapen en vandaag nog steeds verrot. Ben ik ultra oud of gewoon niet lekker?!

1 like

Echt hè! Ik heb getwijfeld om te solliciteren naar een aanstelling op zijn school, maar heb er uiteindelijk voor gekozen om hem dat niet aan te doen, haha.

2 likes

Was vandaag met collega’s van m’n vriend uit eten. Ging over de legendarische wedstrijd Spanje - Nederland, toen Nederland met 5-1 won. Zei iemand: oh jaaa weet nog goed waar ik was; op een kinderfeestje!

19 likes

Toen was ik al getrouwd :joy:

2 likes

Een collega vroeg aan een klant wat voor een montuur hij in gedachte had en toen zei hij ‘Als het maar niet zo’n Derrick montuur is, dan is het goed’ En toen begon ik te lachen omdat ik precies wist wat hij bedoelde, en mijn collega keek echt van ‘waar heeft ie het over?’ En toen vertelde ik haar dat Derrick een Duitse detective serie is, waar ik naar keek met mijn moeder. Toen zei ze ‘Wow, dat moet echt wel heel lang geleden zijn’.

En bedankt hé :joy:

14 likes

Herkenbaar :joy: Ik keek dat ook met mijn moeder, en dat type man noemen we nog steeds “een Derrick” (met bijbehorende bril en lange jas). Ze zijn nu wel aan het uitsterven.

8 likes

Collega’s tussen de 18-23 die reggaeton niet kennen. Zelfs de sientelo, papi chulo, dale don dale, noche de sexo bangers niet.

7 likes

Gisteren ging ik boodschappen doen en besloot ook ff 2 blikjes bier voor mijn vader mee te nemen. Dus ik naar de zelfscan en wilde afrekenen… willekeurige leeftijdscheck. Oke prima, weet die kassa veel. ID-kaart gepakt… roept die gozer van de LIDL keihard “OOOOKEEEE NEGENTIENVIJFENNEGENTIG ALSJEBLIEFT MEVROUW” door die zaak.
Ssssht man, je hoeft niet door die zaak te roepen dat er een 19 in mijn geboortejaar zit :cry:

Heb vannacht ook met nekpijn geslapen en toen werd ik me zeker bewust van het aftakelen van mijn lichaam. In de middeleeuwen was ik gewoon al bejaard of dood geweest.

2 likes

Ok hierdoor. Hierdoor voel ik me nu oud.

48 likes

Oud?! Bejaard!

5 likes

Ik moest even slikken toen m’n broertje (17) van de week tegen mij (28) zei: “Je ziet er niet oud uit, maar je bent het wel”:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::slightly_frowning_face::slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:

7 likes

De laatste week krijg ik continu ‘mevrouw’ en ‘u’ te horen. Van dezelfde persoon. Ondanks meerdere verzoeken om gewoon ‘je/jij’ te gebruiken

2 likes