Het 'Ik voel me oud' topic

Kinderarbeid!

9 likes

Als je op de 1e verdieping geen wc hebt…dan loop je toch gewoon even naar beneden?

Ik heb thuis nooit boven een wc gehad, nooit in me opgekomen om dan maar een emmer naast m’n bed te zetten

Edit nvm ik reageer op een post van 1.5maand oud… :older_woman:

3 likes

Hahaha geniaal. Ik zie je al helemaal zitten.

giphy

21 likes

Haha fantastisch ik word hier helemaal vrolijk van

6 likes

Ik hoorde pas dat er ‘tegenwoordig’ zelfs ovens zijn met een camera zodat je op de bank op je telefoon kunt kijken hoe het eruit ziet in de oven :joy:
Deze smart ontwikkeling gaat me toch te ver.

12 likes

Ik was laatst aan het denken aan oud en nieuw of ik binnen blijf om 00.00 of naar buiten ga. Ik vind vuurwerk dus heel leuk. Hou van de knallen en de geur en ook altijd wel van afsteken.
Maar nu dacht ik nee het is gevaarlijk, straks gebeurt er wat etc
Daaraan merk ik dat ik echt oud word. Van mijn 15e tot mijn 25e waande ik mezelf onsterfelijk en deed ik gewoon alles wat me op dat moment leuk leek. Als ik nu een keer vier wijntjes drink moet ik al 3 dagen bijkomen. Laat staan dat ik straalbezopen vuurwerk zou gaan afsteken met een paar onbekenden. Maarja that’s life I guess. Een verstandige meid ben ik nu. Geschreven met een lach en een traan.

11 likes

Ik heb liever een camera in de kattenbakken zodat ik weet wanneer ik die moet verschonen. :stuck_out_tongue:

7 likes

Niet helemaal wat je bedoelt. Maar je hebt deze. Die heeft een vriendin van me :rofl:
Bekijk Zelfreinigende Kattenbak XXL - 65L - Automatisch - Electrische Kattenbak - Incl. App - Wit op: Zelfreinigende Kattenbak XXL - 65L - Automatisch - Electrische Kattenbak - Incl. App - Wit | bol

3 likes

Toen ik mijn beste vriendin leerde kennen was haar broertje een slungelige puber van 13/14, inmiddels is hij een volwassen man en helpt mij met mijn salaris onderhandelingen :person_white_hair:

20 likes

Ik heb ineens allemaal pijntjes in mijn rug enzo. Hou op hoor :sob:

4 likes

Structureel aangesproken worden met ‘mevrouw’ Huilen!
Ik houd heel erg van ‘jeugd’. (Klinkt fout he…?) Professioneel heb ik veel met de wat ruigere jeugd te maken en ik ben gefascineerd door het puberbrein. Als het even kan knoop ik op straat praatjes aan met jeugd en ik betrap mezelf tegenwoordig op allerlei boomer opmerkingen :joy:
(P.s. De wat ruigere jeugd spreekt me ook met mevrouw aan en dat vind ik dan weer super aandoenlijk)

2 likes

Dit klinkt wel geboortejaar 1952 idd.

32 likes

:older_woman:t2:
Geen woord aan gelogen

3 likes

De witte haren die ik nu al heb op mijn 27e :sob: en ik heb donkerbruin haar.
Ben dan bang om zo snel al helemaal grijs te worden, terwijl ik altijd complimenten kreeg om mijn haarkleur. Ik heb dan echt het gevoel enige te zijn bij wie dat nu al gebeurd

2 likes

Op je 27??? Dat is een hartstikke normale leeftijd voor de eerste witte haren, hoor! Ik vond die van mij toen ik 16 was, haha. Ik heb er inmiddels een heel stuk meer, maar het is ondanks het contrast met mijn voor de rest zo goed als zwarte haar nog steeds niet zo storend dat ik de drang voel het constant te verven - het hoeft echt niet zo snel te gaan als je vreest (en anders: verven is zo tragisch niet!).

4 likes

Ik kreeg op die leeftijd ook mijn eerste grijze haren (ook donker haar). Inmiddels heel wat jaar later en ben niet grijzer geworden. Haal af en toe grijze haren eruit. Dus je hoeft niet per definitie al snel volledig grijs te worden

5 likes

En @anon30197667 gelukkig haha. Ik weet dat het niet gek is (had paar jaar geleden eerste witte haren), maar word daar onzeker van omdat ik het in mijn omgeving niet zie. Jullie geven me wel geruststelling dus thanks :grin:

Tot het uitgroeit :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik kan wel grotere tragedies bedenken, haha.

@Pawsible je bent echt niet de enige, hoor! Waarschijnlijk merk je het bij veel anderen gewoon niet op. Als ik iets zei over mijn witte haren kreeg ik ook regelmatig als antwoord ???waar??? (inmiddels niet meer lol want ze zitten àllemaal aan de voorkant haha, maar alsnog ben ik nog verre van grijs!).

3 likes

Ik ben heel grijs! Gewoon omarmen (makkelijker gezegd dat gedaan, want krijg niet altijd positieve reacties en regelmatig wil ik het weer verven vanwege de maatschappelijk kijk op jong-grijs).

9 likes