Het 'Ik voel me oud' topic

Z’n knie :joy:

3 likes

ik moet steeds ‘s nachts plassen :sob: dat had ik eerst noooit en het is heel irritant

door dit topic moest ik net denken aan: zouden we hier ook nog zitten als we 80 zijn?

en dan ergernissen als ‘gvd de thuiszorg was weer eens een uur te laat’ en klagen over de mensen die bij ons in het verpleeghuis zitten

62 likes

Ja de context bepaalt alles haha. Op de feestjes waar ik heen ga ben ik + gezelschap inmiddels bijna standaard de oudste. Maar als je dan gedurende de nacht aan de praat raakt met andere bezoekers dan word je al bijna nooit boven de 30 geschat ‘want wie gaat er nou uit na z’n 30ste’ :joy:

5 likes

Sterker nog, sinds kort moet ik 's nachts TWEE keer plassen. Dit wordt echt te gek.

5 likes

Hierdoor moet ik denken aan een vroegere vriendin van me die een emmer op de slaapkamer had staan ‘want anders moet ik helemaal naar de wc’
Nou dan maar dat hele eind :stuck_out_tongue_winking_eye: naar de badkamer hoor

5 likes

haha oja als ik vroeger bij mijn oma ging logeren stond er ook altijd een pot op de slaapkamer om in te plassen want er was boven geen wc

geloof niet dat ik die ooit heb gebruikt :’)

was dat vroeger meer een ding? zo’n plasemmer/-pot?

2 likes

Heet ze toevallig Dries Roelvink?

3 likes

Hele ‘Hoe warm is het nu bij jou thuis?’ topic vol met huiskamers van boven de 25 graden. Medische topics gaat over het herstel van een gebroken heup. In het beautytopic wordt de beste kleefpasta besproken.

24 likes

het leed dat kleinkinderen heet

46 likes

Nou heel vroeger vast want dan moesten de mensen naar buiten maar dit was gewoon 2018 met normaal sanitair :wink:

heb je stress? dat kan een trigger zijn

Ik moet er ook aan geloven: heb collega’s in mijn team uit het jaar… 2000.

Halp.

20 likes

Kinderarbeid!

9 likes

Als je op de 1e verdieping geen wc hebt…dan loop je toch gewoon even naar beneden?

Ik heb thuis nooit boven een wc gehad, nooit in me opgekomen om dan maar een emmer naast m’n bed te zetten

Edit nvm ik reageer op een post van 1.5maand oud… :older_woman:

3 likes

Hahaha geniaal. Ik zie je al helemaal zitten.

giphy

21 likes

Haha fantastisch ik word hier helemaal vrolijk van

6 likes

Ik hoorde pas dat er ‘tegenwoordig’ zelfs ovens zijn met een camera zodat je op de bank op je telefoon kunt kijken hoe het eruit ziet in de oven :joy:
Deze smart ontwikkeling gaat me toch te ver.

12 likes

Ik was laatst aan het denken aan oud en nieuw of ik binnen blijf om 00.00 of naar buiten ga. Ik vind vuurwerk dus heel leuk. Hou van de knallen en de geur en ook altijd wel van afsteken.
Maar nu dacht ik nee het is gevaarlijk, straks gebeurt er wat etc
Daaraan merk ik dat ik echt oud word. Van mijn 15e tot mijn 25e waande ik mezelf onsterfelijk en deed ik gewoon alles wat me op dat moment leuk leek. Als ik nu een keer vier wijntjes drink moet ik al 3 dagen bijkomen. Laat staan dat ik straalbezopen vuurwerk zou gaan afsteken met een paar onbekenden. Maarja that’s life I guess. Een verstandige meid ben ik nu. Geschreven met een lach en een traan.

11 likes

Ik heb liever een camera in de kattenbakken zodat ik weet wanneer ik die moet verschonen. :stuck_out_tongue:

6 likes