Ik vind het vooral zo leeg en plat ogen als ik grijze uitgroei heb met zwart haar. Net als blonde mensen die hun haar donker verven dan krijg je echt zo’n rare lichte uitgroei. Als ik het dan weer geverfd heb denk ik echt van wow weer lekker volle bos!
Het is wel makkelijker omarmen als het grijs overheerst denk ik? Bij mij ziet het er nogal gek uit nu in die overgangsfase met witte sprieten in mijn donkerbruine haar, vaak hebben ze ook een andere gekke structuur.
Ja heb ik ook, zijn echt van die gekke dode sprieten en zijn er nu ook veel meer dat het wel opvalt.
Nou, met mijn haarkleur vind ik uitgroei echt lelijk. Soort zie-de-maan-schijnt-door-de-bomen-effect
Ja als het even kan staan ze recht overeind haha.
Ik heb nu een balayage laten doen met een toner eroverheen, omdat ik te lui en gierig ben om elke 3 weken m’n haar te verven bij de kapper. Heb het idee dat dit ook helpt en vind het voor nu ook wel heel leuk.
Al vond ik die paar grijze haren ook helemaal niet lelijk, ik trok ze er ook niet uit hoor. Liever grijs dan kaal.
Er is kennelijk een mean girls musicalfilm???
En het meisje dat Regina speelt is totaal niet knap, ik snap dit niet haha?? Mijn toxic 2000 puberteit vindt het gewoon echt heel ongeloofwaardig dat de Queen Bee niet teringknap en dun is denk ik.
Dat is toch Renée Rapp, van Sex Lives of College Girls (leuke show, ook met het zusje van Timothée Chamalamala)? Die vind ik niet heel standaard knap, maar wel echt een mooie vrouw. Met van die geile slaapkamerogen ook
Ja nu heb je een super geshopte foto gepakt van toen ze nog veel dunner was.
Ik zie het gewoon niet.
Haha oké dan ligt het aan mij want ik vind haar echt kkirritant en vermoeiend overkomen, zie echt helemaal niks positiefs.
Bless
Ik vind Meghan’s refrein in dat liedje wel leuk, maar idd die zou op de grond kunnen schijten en dan zou ik alsnog denken wow wat vet.
Blijkbaar kreeg ze continu opmerkingen over haar gewicht, terwijl ze ook nog dealt met een eetstoornis.
Ik bedoel, hoe dun moet je dan zijn om Regina te spelen, naar mijn mening is ze al heel slank. En ik vond Rachel McAdams ook niet per se veel knapper dan Renée
Ik vind haar hier ook mooi ![]()
Wow dat lijkt me heel heftig. Zo’n middelbare school pest rol spelen met een eetstoornis.
Survivor van Destiny’s child is al 20 jaar oud ![]()
![]()
Hoezo valt zij niet valt onder het stereotype knap en dun? Kan je haar irritant vinden, maar als we deze vrouw nog steeds als “niet dun of knap” bestempelen, of onmogelijk geloven als populair karakter in een film dan is het in elk geval duidelijk dat we nog steeds veel stappen te zetten hebben ![]()
Nouja ze is niet dun, toch? Maar is dat erg, dat ze niet dun genoemd wordt?
Huh. Hoe omschrijf je haar lichaam dan?
Ik moet denken aan de foto van Jessica Simpson die dik genoemd werd. Ze was echt niet dik maar dikke keekie dacht na deze opmerkingen dat het nooit goed kwam met mij. Volgens mij draagt Jessica Simpson zelfs meer kilo’s mee dan de actrice op bovenstaande foto’s.
Ik zeg ook niet dat ze dik is (wat ook niet erg is) maar ik vind dat niet dun. Dun vind ik types zoals Paris Hilton, Ariana Grande, Bella Hadid.
Maar goed, ik wil helemaal niet mensen hun lichaam beoordelen, wat ik nu duidelijk wel doe. Ik wilde alleen zeggen dat Renée Rapp niet dun is (vind ik) en dat lijkt mij verder helemaal ok dat ze dat niet is. Het is geen belediging ofzo he.
Ik vind dat wel erg, dat mensen niet zien wat dun is. Moet je dan modeldun zijn of heel mager om dun gevonden te worden?
Jij slaat volgens mij echt de spijker op zn kop. In dit topic wordt het alsmaar als waarde oordeel opgevat dat er gezegd wordt dat ze niet dun is. Er wordt niets over haar persoonlijkheid of haar waarde gezegd. Dat we dit massaal wel zo oppakken is juist die toxic 2000 mentaliteit.