Het 'Ik voel me oud' topic

Nou ja zo wordt de vijver wel groter dus in dat opzicht niks mis mee

11 likes

Ik was vandaag bij de tandarts en daar stond een vrouw zich te melden bij de balie. Even oud als ik, of misschien iets jonger. Althans dat dacht ik want ze kwam uit 2007?! 17 jaar jonger dan ik? :rofl:

8 likes

Dat is eerder een meisje.

Ik twijfelde. Ik noem mezelf nog een meisje maar dat ben ik niet meer maar 17 is inderdaad nog wel een meisje :joy:

1 like

:notes: That’s all you can sayyy that’s all you can sayy :notes:

4 likes

Op mijn sportschool lopen veel meisjes rond in een soort bikinitopje met enkel veters aan de achterkant. Ik denk alleen maar, meisje trek een vestje aan. Heb je het niet koud :older_woman:t3: (Voorbeeld)

16 likes

Er staat bij high support. Hoe dan?

4 likes

Oh zo genoten van dat hele Cartoon Network
Specifiek deze aflevering heb ik proberen te vinden om aan mijn puber te laten zien maar nergens een volledige aflevering te zien natuurlijk

6 likes

Ik heb nu allemaal vrienden die dan vertellen dat ze zo’n VPRO opvoeding hadden en alleen naar Villa Achterwerk mochten kijken (wat overigens soms ook een heel bizar programma was?)

En bij ons ging 's ochtends bij het ontbijt Cartoon Network al aan en zat ik de hele dag Cow & Chicken, Powerpuff Girls, Dexter en Johnny Bravo kijken :skull:

Ben wel heel benieuwd of kinderen van nu het ook nog leuk zouden vinden!

19 likes

Jaaaaa en als Dragonball Z kwam zette ik hem uit :sweat_smile:

Ik denk van mijn eigen kind van wel omdat we om dezelfde dingen lachen vaak maar als je wat vindt is het Nederlandstalig en dat kan ik niet serieus nemen

3 likes

Ja en Purno de pyrno was echt raar.

Ik keek daarom naar Maple Town en Troetelbeertjes :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Haha ik heb precies hetzelfde. Ik keek echt nooit vpro en vond dat ook echt iets voor andere soort kinderen haha. In mijn ogen waren dat dezelfde kinderen als degene met half doorzichtige schoenen (van de Hema?). Geen idee of iemand iets met deze omschrijving kan :sweat_smile:

6 likes

2 likes

:heart: Maple town

Mijn vader had dat voor me opgenomen met de videorecorder dus ik had een eigen videoband met afleveringen.

15 likes

En @Neroli ohh niemand heeft ooit een idee waar ik t over heb als ik Maple town noem ( ook als ze even oud zijn :smiling_face_with_tear:)

3 likes

Nee het waren een soort canvas schoenen met plastic laag.

Dit model:

7 likes

En @DoeMaar Was zo’n lieve serie he. Zelf de wolf/vos? was geen echte bad guy.

3 likes

Ik liet dit gisteren aan een collega zien en die had ook geen idee :cry:
Ons konijn heette Bobby en die van de buren Patty.

3 likes

Joop de Wolf! Ik vond die stukjes altijd wel een beetje eng :smiling_face_with_tear:

6 likes

Haha ik was zo’n kind! En ik vond die waterschoenen helemaal het einde.

6 likes