Het 'Ik voel me oud' topic

:scream::scream:

6 likes

Ik mis die tekenfilms van vroeger best wel! Ik keek standaard naar Teddy Rugspin, Ovide en zijn vriendjes, Boes, Dokter Snuggles, Vrouwtje Theelepel en Dommel. En later ook hele dagen Cartoon Network, Dexter, Johnny Bravo, echt geweldig!

En Shin Chan, met zijn grote bek. Al weet ik even niet waar dat op kwam.

22 likes

Kwam Shin Chan niet op FoxKids?

7 likes

Krijg het hier vanop de bank onder een deken al koud van

1 like

Als je het koud hebt in de sportschool train je niet hard genoeg

9 likes

Oja dat klopt! Vond het altijd wel grappig, maar snap wel waarom het niet meer uitgezonden word, was niet bepaald voor kinderen.

Wij mochten veel vpro programma’s niet kijken. Bij ons stond vooral studio 100 aan en later wat programma’s van fox kids/jetix, nickelodeon en cartoon network.

Grappig, wij mochten juist nooit cartoon network kijken toen we klein waren, maar wel elk weekend villa achterwerk, Ketnet en een Scandinavische film.

7 likes

Ik vond dat zoooo leuk

1 like

Zo jammer, ik heb door Cartoon Network al op heel vroege leeftijd Engels geleerd, ik zou het nu zelf ook rustig opzetten voor mijn kinderen. Alleen Ren en Stimpy ofzo vond ik altijd al vaag maar Dexter/Cow Chicken/Johnny Bravo is echt wel prima volgens mij

4 likes

Ja hier ook inderdaad! Vond het dan bij vriendinnetjes altijd wel interessant als Cartoon Network op stond haha. Net als de Sims en Roller coaster tyfoon, dat duurde best lang voor wij dat thuis hadden, dus extra interessant haha.

Edit tycoon ipv tyfoon natuurlijk hahaha

1 like

Zo denigrerend weer

9 likes

Als je het wil inhalen, je kan voor een tientje Rollercoaster Tycoon op Steam downloaden en daarna gratis OpenRCT2, soort geupgrade versie die door geeks wordt bijgehouden gezien het spel zelf inmiddels 25(!!!) jaar oud is en niet meer geupdate wordt natuurlijk.

Ik speel het nog steeds (/weer) :sweat_smile:

8 likes

Veel mensen kennen Maple town niet. Volgens mij kwam dat op kindernet. M’n dochter heeft een hele collectie aan Sylvanian Families spul. Dat doet me ook denken aan Maple town.

Ik keek vroeger zowel cartoon network/fox kids/kindernet etc als vpro. Vond de scandinavische en nederlandse programma’s en films juist heel leuk. O.a Dag juf tot morgen, madelief, Oma hondje :joy: maar ook puberruil, Eva & Adam.

Vandaag stond ik in de slijterij om een cadeau voor iemand te halen. Bij het afrekenen zag ik een bordje staan met <25 jaar legitimatie laten zien. Natuurlijk had ik mn id weer niet bij me maar er werd niet eens om gevraagd :smiling_face_with_tear: Ik ben 35 en tot vorig jaar heb ik wel eens mn id moeten laten zien.

6 likes

:heart_eyes: maar vond die boeken dan ook geweldig

2 likes

Omg ik heb jaren afgevraagd wat de tekenfilm was die ik vroeger keek. Enige detail wist ik nog dat het konijn een sierraad om haar oor had. Ik had ook een konijnenknuffel en deed een armband in haar oor :smile:. Maar dat was maple town!

1 like

Ohhhh dit ga ik downloaden

1 like

Ook zo’n moment waarop je beseft dat je oud(er) wordt: ik was gisteren he-le-maal enthousiast over een schoonmaakproduct.

1 like

Voor de mede-oudjes hier moet je er natuurlijk wel even bij zeggen welk schoonmaakproduct!
Dan kunnen wij ook enthousiast worden

4 likes

Ik heb een elektrische schoonmaak borstel sinds afgelopen week, en wat een geweldig product. Gisteren de badkamer mee schoongemaakt, en alle voegen zijn weer schoon, zonder vuil, en normaal kost het me m’n rug (want ik ben oud natuurlijk) maar nu geen centje pijn.

4 likes