Het 'Ik voel me oud' topic

Ja, werkt wel goed want als ik dan m’n verlopen kop daar soms op zie einde dag als ik kwark koop denk ik wel: Dit zijn geen beelden voor opsporing verzocht.

3 likes

Omg VPRO opvoeding, dat is zooo accurate :joy: haha

1 like

Jezus wat is Telephone toch ook een vette clip. Lang niet gezien! Je hebt me geïnspireerd om zsm naar the world of music te gaan!

6 likes

Ik zat op de fiets in bestwel zo’n nette mensenstraat met veel geld. Ik hoorde ineens 3 keer “mevrouw! Mevrouw! Mevrouw!” Er fietste niemand verder, dus ik dacht, oh huh, ik ben mevrouw :joy:. Toen zei ze “U VERLIEST UW HANDSCHOEN DENK IK!”. Dat klopte idd want die had ik in mn jaszak gepropt in alle haast. Maar mijn god wat voelde ik mij oud. Vooral dat U

11 likes

Not me die ‘RAW, next question’ (iets van TikTok) opzoekt en het nog steeds niet volledig snapt

3 likes

Ik ging dit even opzoeken en ik geloof dat ik het niet eens wil begrijpen

1 like

Zonder condoom

11 likes

Leuk ik ben benieuwd wat je van de tentoonstelling vindt!

1 like

“Dat mag niet van mijn moeder”
En ik ben de moeder :smiling_face_with_tear:

9 likes

semi irrelevant maar ik vind het oprecht seksueel grensoverschrijdend gedrag om zulke dingen op iemand te reageren?? echt belachelijk

4 likes

Ik weet nog van vroeger, dat ik het zoooo saai vond als mijn ouders/grootouders in de middag het nieuws zaten te kijken. En nu betrapte ik mezelf erop dat ik zelf ook dagelijks (meerdere keren) online het nieuws in de gaten houd haha. Is normaal natuurlijk, maar wel even een besefmomentje van je wordt oud :rofl:

2 likes

Oh ja, ik moest idd altijd stil zijn als het nieuwd 's avonds begon. En als ik niet luisterde dan werd de TV gewoon superhard gezet.

En ik voel me oud want ik heb een nieuwe dweilset gekocht en voor het eerst een slowcooker aangeschaft. Kan niet wachten tot ze binnen zijn om te proberen. Dat ik zo blij kan worden vam huishoudspullen :melting_face:

3 likes

Blijkbaar hoor ik bij deze club. Maak plaats mannen

29 likes

Ik lig in bad zonder m’n bril op en heb net “Tekst zoomen” gebruikt om het forum te kunnen lezen. :older_woman::ok_hand:

8 likes

Ik was op een feestje en dacht ‘wat zijn hier veel oude mensen’… ik ben midden dertig en niet meer begin twintig.

4 likes

Ik heb verkeerd geslapen vannacht en nu kan ik mn nek niet meer bewegen dus lig ik met een kruik erop op de bank. Voel me echt 80.

2 likes

Ik zit heerlijk met mijn kopje thee de video’s van het youtube kanaal ‘Schoonmaken met Marja’ te kijken en ik vind het echt leuk en gezellig om naar te kijken.

Maar tegelijkertijd kan ik deze post ook in het ‘Unsuccesful adulting’ topic kwijt, want de reden dat ik op dit kanaal ben gekomen is dat ik eigenlijk helemaal niet goed weet hoe ik mijn badkamer het beste schoon kan maken en dus youtube filmpjes aan het kijken ben hoe ik dat het beste kan aanpakken.

13 likes

Ik was vandaag in het spoorwegmuseum na twee decennia (tering) niet geweest te zijn en ik herkende helemaal niks meer binnen, er zijn tegenwoordig attracties??? In het donker??? Wat???

3 likes

Zo:

2 likes

Sinds deze post moet ik tijdens het schoonmaken al-tijd aan het woord ‘klamvochtig’ denken.

11 likes