Haahah neeee niet zo toch ![]()
Ik zweer het haha
Nou mijn kind liet me ook even weten dat ik bejaard ben. Hij was heel boos dat hij nooit een echte dino had gezien en ik wel. Dus ik zeg dat ik ook nooit dino’s heb gezien. Jawel mama! Vroeger toen jij geboren was waren er dino’s!
Hahahaha zo vroeg mijn kind gister “mama toen jij een kindje was bestonden er toen al winkels?” ![]()
Ik ben gevallen met hardlopen en m’n lichaam doet overal pijn, gewoon beurs en dikke spierpijn. Omdat ik gevallen ben.
Ja dat is toch niet zo gek, dat maakt je niet oud hoor
sterkte!
Die van mij zei toevallig een paar dagen geleden dat toen ik nog klein was, er nog geen telefoons bestonden
Dat klopt natuurlijk (mobiel) maar voelde me er wel oud door hahaha
Hahaha of we zijn allebei oud ![]()
Ik ben redelijk onhandig en val vaker, maar nog nooit zo erg last gehad (en zo hard viel ik niet)
Dat elke keer wanneer ik buk tegenwoordig ‘oeh m’n rug’ zeg.
Zag net een reclame dat Game of Thrones (de serie) 15 jaar oud is? En ik dacht dat dat écht niet kon, want ik keek die eerste seizoenen toen ik studeerde. Maar ik begon 14 jaar geleden met mijn studie ![]()
Gisteren had ik een feest in een kroeg maar het was niet besloten. Er kwamen ook mensen in en uit lopen en ik voelde mij echt oud als er jongeren kwamen van een jaar of 18/20. Zo’n babyfaces vond ik hahaha. Daarna werd Def Rhymz enz gedraaid en toen kon je pas echt zien dat er een hele generatie tussen zat.
Koningsdag. Oudste kind bij haar vader, de andere 2 bij bonusopa en bonusoma. In principe de hele dag kindloos. En wie liggen er voor pampus om 15u op de bank, omdat we vanmorgen op er uit moesten? Mijn vrouw en ik
Niks geen wilde Koningsdag met oranjebitters en bier.