Ja die zijn net 14 geworden, kunnen nog geen huis kopen.
Maar 24 is ook best jong om al een huis te (kunnen) kopen
Mijn vaste supermarkt ligt praktisch naast een mbo-school, dus de hele dag door is de winkel druk met studenten. Vanochtend was ik er op het studentenspitsuur en voelde ik me opeens erg oud, m’n winkelkar duwend en braaf verantwoorde weekboodschappen halend, terwijl zij hun handen vol hadden met allerlei lekkers. Natuurlijk kan ik ook lekkers halen en dat doe ik ook, maar het voelde op dat moment gewoon even als een groot contrast.
Mijn 2001 collega is tegelijkertijd met mij zwanger van de eerste. Ik moest even schakelen in 1991 voordat ik haar feliciteerde.
Ik wilde op mijn werk(apotheek) laatst nog kinderdosering doen bij iemand uit 2000😂
Haha dit klopt zo, waarom is veel kleding waarvoor de doelgroep vrouwen na hun 30e is zo saai? Waarom moet alles nu en vormloos en in drie tinten sad beige
Mijn haar oogt niet grijzer als ik droogshampoo gebruik.
Ik dacht toen ik je post las: huh dat is toch fijn! Maar het kwartje viel op een gegeven moment
De afgelopen maand begonnen opeens 3 vrouwen van ± mijn leeftijd los van elkaar over de (peri)menopauze van ZICHZELF. Hou op, dat is toch iets voor onze moeders, niet voor ons
Bij mij ook!!!
Gisteren een halve fles schuimwijn opgemaakt en ik voel me nu zo brak, de aftakeling is begonnen
Mijn nieuwe collega is maar een paar jaar jonger dan ik, maar hij kende cu2 niet en toen voelde ik me een beetje oud. Msn kende hij gelukkig wel nog.
Ik legde ook O uit, ja dat was een soort voorloper van hyves waarbij je zelf een pagina kon maken met vooral veel gifjes en glitter plaatjes. Tijdens het googlen kwam er helemaal geen goed voorbeeld naar voren van hoe cu2 eruit zag dus ik was vet teleurgesteld. Zou dat nog weleens willen zien. Het is nu een datingsite blijkbaar.
met wayback machine kan je de oude cu2 bekijken! heb een van mijn pagina’s nog teruggevonden, alleen de (super grafisch uren tijd aan besteed HTML) opmaak was een beetje verschoven
Shiiiiit wist ik mijn naam nog maar (en belangrijker; de namen van mijn vrienden mochten ze ooit eens gaan trouwen ivm verrassings powerpoint presentatie)
Deze post bewijst dat ik dit topic op negeer moet zetten . Veel te confronterend.
Ik ben op mijn 28ste bijna afgestudeerd van een master (wo). Ik kom van de havo, dus ik heb de route havo → hbo → premaster → master afgelegd. Laatst sprak ik iemand die op haar 22ste met de premaster gaat beginnen en toen dacht ik: damn, ik voel me oud. Het feit dat ik nu ook aan het solliciteren ben, terwijl er ook mensen van 23/24 op dezelfde functies solliciteren, laat me denken: waarom ben ik zo “laat” of waarom heb ik zo lang over mijn studie gedaan? Hehe. Maar goed, alles heeft een reden
Mocht het een geruststelling zijn, ik zit regelmatig aan de andere kant van de tafel bij sollicitatiegesprekken, ook voor startersfuncties en dan vallen die paar jaar echt niet op. Misschien kom jij als wat “oudere” sollicitant juist ook zelfverzekerder etc over!
Er werd net een picnic bestelling geleverd en die bezorger stond echt zo schattig rechtop met zo’n glimlach “een hele fijne dag nog!” En ik dacht, ahw wat een schattig jochie. Terwijl die ergens begin 20 is ofzo dus gewoon een volwassen vent. Maar ik zag het meer als een kind.