Het 'Ik voel me oud' topic

Ik heb net mijn boomerdiploma behaald: de tuintegels schoongemaakt met de hogedrukreiniger :disguised_face:

Was eigenlijk best een leuk klusje, maar voel mij ook helemaal Gerda/Piet/Henk/Truus.

14 likes

Ik heb een nieuwe collega en zij is 22 of 24. Ze vroeg aan mij hoe oud ik was (34) en toen zei ze ‘‘oh ik dacht echt veel jonger. Je kleed je nog zo goed.’’ :joy: :sob:

24 likes

Hahaha ja die heb ik ook gehad. En ook met “je gaat nog naar concerten” :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb ook een jonge collega van 24 ofzo. Kan het heel goed met haar vinden, maar ze refereert naar alle collega’s van 30+ als volwassenen. Was ik jarig geweest en vroeg ze welke cadeaus ik gekregen had “want wat krijgen volwassenen voor hun verjaardag?”

Weet niet of ik mezelf oud voel of dat zij vooral enorm jong overkomt haha.

7 likes

Wat denkt ze dat ze zelf is dan?

1 like

Ik zeg ook elke keer dat zij ook gewoon volwassen is haha

Maar ergens snap ik het wel, je voelt je nog zo’n kuikentje dan. Net afgestudeerd en net je eerste serieuze baan. Maar ik zou het niet van de daken schreeuwen.

1 like

Stond net in een druk ov, spreekt een meisje van ik denk een jaar of 8/9 mij aan met: “mevrouw wilt U hier zitten?” :sob::sob::sob::sob:

21 likes

Wel goede manieren van dat meisje! Voor jou iets minder leuk hahaha

11 likes

Hahahaha hierna zou ik me echt 88 voelen :sob:

6 likes

Ik realiseerde me vanmiddag dat ik voor het eerst gestemd heb in 1998

6 likes

Over verkiezingen gesproken, ik heb elke verkiezing weer het gevoel dat ik pas net stemgerechtigd ben maar voor mij is het ook alweer even geleden dat ik voor het eerst mocht stemmen

4 likes

:sweat_smile: ik ook

1 like

Ik kreeg van een buurtgenoot die ik vaag ken een uitnodiging voor een schoonmaakspullenparty, zo’n MLM scam.

Nu voel ik mij oud, een beetje beledigd (is dit omdat ik vrouw ben? Waarom vraag je mijn partner niet?) en lichtelijk teleurgesteld omdat dit soort MLM constructies er nog steeds zijn.

5 likes

Dat krijg je met je laura ashley theedoeken

1 like

Dat is het punt, die heb ik nu net niet. Misschien moet ik theedoekenconsulent worden! Kom je ook naar mn party? Er zit niets aan vast, gewoon, gezellig. Met een hapje en een drankje.

Wil jij trouwens ook consulent worden voor deze prachtige theedoeken? :sparkles:

3 likes

Heel graag! Dit is mijn nieuwe :star2: purpose :star2: denk ik

1 like

Ik ging gisteren met mijn nichtje mee naar zwemles omdat mijn zusje niet mee kon.
Komen we daar aan zegt haar schoolvriendinnetje tegen mijn nichtje: “is dat je oma?”

Ik voelde echt een steek in mijn hart.

18 likes

Ow, right in the feels

2 likes

Srry maar moest echt lachen :joy:

7 likes