Het 'Ik voel me oud' topic

Ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik vrienden/kenissen van mijn leeftijd zie en denk: “Goh, jij ziet er ook oud uit zeg”. Om me vervolgens te realiseren dat er een grote kans is dat dit dus ook voor mij geldt :sob:

17 likes

Heel herkenbaar. Ik kwam laatst ook iemand tegen die ik van de middelbare school kon en hij had best wel wat rimpels en een flink terugtrekkende haargrens dus ik ‘schrok’ in eerste instantie van zijn looks. En 1 seconde daarna dacht ik, dit heeft hij vast ook bij mij :joy:

3 likes

Ik ben tante en mijn oudste neefje gaat dit jaar vwo examen doen :older_woman: ik snap niet hoe ik op dit punt terecht gekomen ben!

16 likes

Heb de (gratis) cursus Tuinvogels herkennen besteld. Zin in, wie ben ik

12 likes

Ik wordt deze zomer 40 en voel de aftakeling al beginnen! :rofl:

2 likes

Ah joh, dat is op je 25ste ofzo al begonnen :wink:

11 likes

Ik zit steeds de beelden te bekijken van de livestreams van de nestjes van de Vogelbescherming :bird:

3 likes

Ik heb een collega die is geboren in 2001. Dat was op zich al een shock, maar zij gaat nu dus een huis proberen te kopen. In mijn beleving zijn mensen uit 2001 nog kinderen?!

7 likes

Ja die zijn net 14 geworden, kunnen nog geen huis kopen.

26 likes

Maar 24 is ook best jong om al een huis te (kunnen) kopen

1 like

Mijn vaste supermarkt ligt praktisch naast een mbo-school, dus de hele dag door is de winkel druk met studenten. Vanochtend was ik er op het studentenspitsuur en voelde ik me opeens erg oud, m’n winkelkar duwend en braaf verantwoorde weekboodschappen halend, terwijl zij hun handen vol hadden met allerlei lekkers. Natuurlijk kan ik ook lekkers halen en dat doe ik ook, maar het voelde op dat moment gewoon even als een groot contrast.

3 likes

Mijn 2001 collega is tegelijkertijd met mij zwanger van de eerste. Ik moest even schakelen in 1991 voordat ik haar feliciteerde.

7 likes

Ik wilde op mijn werk(apotheek) laatst nog kinderdosering doen bij iemand uit 2000😂

20 likes

Haha dit klopt zo, waarom is veel kleding waarvoor de doelgroep vrouwen na hun 30e is zo saai? Waarom moet alles nu en vormloos en in drie tinten sad beige :sob:

23 likes