Jouw dochter heeft ze toch ook of heb ik dit verkeerd gezien
Ja klopt maar die is 1,5
Oooo wat kan ik mij toch ergeren aan Zeikerd de Wijs.
Deel in je ergernis, waar is hij over aan het zeiken?
Hij heeft een schoonmaakteam ingehuurd om zijn huis te doen omdat hij naar Griekenland gaat en er iemand in zijn huis verblijft die periode.
Nu vind ik het feit dat hij, een zzpāer die meestal thuis zit een schoonmaker inhuurt bijzonder maar dat moet je lekker zelf weten, betaal je immers voor.
Maar als ze klaar zijn gaat hij inspecteren en dsn begint het mierenneuken, de hele tijd met zoān irritante smirk op zān kop beweren dat hij t zelf beter had kunnen doen. Ja doe het dan zelf!
Hij gaf van te voren ook aan dat ze op bepaalde plekken niet hoefde schoon te maken en dan achteraf toch semi mekkeren dat ze t niet gedaan hebben.
Kan hem gewoon ZO slecht handelen, hij is zo raarā¦
Was hij niet diegene met een vieze keuken die hij toen ooit had schoongemaakt maar dat deed hij niet vaak enzo. Sorry maar schoonmaken zie ik hem echt niet beter doen dan een team haha.
Herken me zo in jouw irritatie. Echt niets is goed genoeg volgens mij
Oh wat irritant
Pas had hij ook een hele rant dat mensen bij de kringloop niet blij waren met zān spullen
Toen zat hij ook de hele tijd met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt (weet niet waarom dat relevant is om te benoemen) die hem gingen afsnauwen en dat ze maar dankbaar moesten zijn dat hij zān dure spullen kwam brengen (terwijl hij zān stofzuiger wegdeed omdat hij stonk)
Echt een beroepszeiker
edit: ja hier vanaf 3:40
Hij zegt zelfs letterlijk āja sorry dat ik jullie allemaal gratis spullen geef die jullie weer kunnen verkopenā
Eh ja dat is letterlijk de bedoeling van de kringloop
Nee daarom, maar zo is hij altijd. Constant kritiek op iedereen met zoān āmaarja haha, het zal wel aan mij liggenā houding, terwijl hij t zelf meestal niet beter kan.
Oja verschrikkelijk!!! Die mensen in zulke kringloopwinkels krijgen vaak de hele dag door instroom van spullen, moeten ze dan iedereen op hun knieĆ«n bedanken en een sticker uitdelen? Man, manā¦hij heeft zelf niet door wat een snob hij kan zijn.
Lijkt me trouwens echt een horror als je Bonnie en Bram op je af ziet komen in t restaurant waar je werkt want dan is er of iets te duur, of de bediening behandelde je niet als elite, of het koekje bij de koffie was te klein en je kreeg niks gratis ter compensatie. Good luck Greece.
Ohhh ik zit nu te kijken wat erg ja
Ook dat hij tegen de schoonmakers zegt āstof er maar omheenā en dan daarna verontwaardigd is dat er nog stof ligt
Ze waren nu al een HELE berg afgelopen in Griekenland om vervolgens bij een restaurant aan te komen dat alleen maar vlees serveerde. Ongelofelijk.
Wie is er een grotere zeikerd? Bram of Bonnie?
Grootste zeikerd
- Bram
- Bonnie
- Ik nomineer nog iemand anders
0 stemmers
Je bent echt dom als je in griekenland niet van te voren opzoekt waar je vega kan eten haha.
Vind op zich 250 euro ook wel echt veel geld dus dan mag je ook wel wat verwachten. Maar vind het wel bijzonder dat hij het stof en vuiligheid dat er dus al die tijd al lag wel ziet blijkbaar maar zelf dan normaal niet schoonmaakt en het dan nu zoān doorn in het oog lijkt. Vond de smerigheid onder zijn bank toen hij die weg deed ook best wel erg eigenlijk.
Wel goed dat hij zān huis schoner achterlaat dan het normaal is voor de katten oppas trouwens haha
Afwassen bestaat. Of jij er nou met je tong aan likt of een kat.
Of het gemberdrankje is⦠Te gemberig.