Het influencertopic #22

Schoolcampus van de V&D bedoel je denk ik! Of nee wacht mss toch niet hahaha, ik las school en reageerde te snel

11 likes

Chill out! toch?

35 likes

Jaa dat was hem idd en v&d vooral voor agenda’s

9 likes

39 likes

Ik mis dit, ik wil een TMF agenda NU. :angry:

7 likes

Die TMF agenda’s waren echt kut in mijn herinnering
Want dat ding zat altijd zoooooo strak in elkaar dat je met geen mogelijkheid fatsoenlijk je agenda opengeslagen kreeg

6 likes

34 likes

dit ziet er onironisch cool uit? ik was altijd helemaal onder de indruk omdat ze daar een chocolade zak p@t@t verkochten

6 likes

Ik sta regelmatig om 5.00 uur op mijn werk, met verschillende collega’s ook, en ik kan je zeggen dat níemand daar een leuker mens van wordt. Zodra ik thuis ben meteen een dutje. Doe ff normaal zeg. Het is dat ik mijn werk leuk vind en ik er geld voor krijg, anders lekker uitslapen hoor.

25 likes

Nee begrijp ik ook echt niet inderdaad. Ik heb het een tijdje geleden een week geprobeerd voor ‘de helweek’ (was ook zo’n hype op YouTube ooit) maar ik vond het echt geen succes. Ik werd er niet productiever van (eerder het tegenovergestelde), had veel meer honger dan normaal, ik was de hele tijd moe en ik werd er extreem chagrijnig van.

8 likes

Dan hebben jullie écht het pakket nodig!!! Met sokken en een mok lukt het je wel!! Gun jezelf deze prachtige investering.

35 likes

156 euro??? Wat is dit voor iets zieks.

5 likes

Die Laura Ponticorvo heeft in haar bio staan dat ze ‘plant-based :leaves:’ is maar is wel partner met baby-bel :money_mouth_face:

14 likes

Het duurde even voor ik dit bericht kon ontcijferen, maar heeft dat merk sinds kort niet een vegan variant?

5 likes

Nou elise! Nu heb je al net zo’n man, net zo’n huis, en net zo’n bank. Moestuin in 3…,2…,1…

9 likes

En een keramiekatelier. En paarden.

10 likes

Bejaardenbehang wordt ook op de muur geplakt

4 likes

Vera kondigt denk ik binnenkort haar eigen bikinilijn aan

6 likes

Zeker alles in beige :skull:

15 likes

Het zou wel grappig zijn als zij een kledinglijn met basics, ondergoed en swimwear uitbrengt van xxx t/m xxxxl en dan steeds alles in slechts een kleur releaset. Eerst een beige drop, dan bordeauxrood etc.

4 likes