Schoolcampus van de V&D bedoel je denk ik! Of nee wacht mss toch niet hahaha, ik las school en reageerde te snel
Chill out! toch?
Jaa dat was hem idd en v&d vooral voor agenda’s
Ik mis dit, ik wil een TMF agenda NU.
Die TMF agenda’s waren echt kut in mijn herinnering
Want dat ding zat altijd zoooooo strak in elkaar dat je met geen mogelijkheid fatsoenlijk je agenda opengeslagen kreeg
dit ziet er onironisch cool uit? ik was altijd helemaal onder de indruk omdat ze daar een chocolade zak p@t@t verkochten
Ik sta regelmatig om 5.00 uur op mijn werk, met verschillende collega’s ook, en ik kan je zeggen dat níemand daar een leuker mens van wordt. Zodra ik thuis ben meteen een dutje. Doe ff normaal zeg. Het is dat ik mijn werk leuk vind en ik er geld voor krijg, anders lekker uitslapen hoor.
Nee begrijp ik ook echt niet inderdaad. Ik heb het een tijdje geleden een week geprobeerd voor ‘de helweek’ (was ook zo’n hype op YouTube ooit) maar ik vond het echt geen succes. Ik werd er niet productiever van (eerder het tegenovergestelde), had veel meer honger dan normaal, ik was de hele tijd moe en ik werd er extreem chagrijnig van.
Dan hebben jullie écht het pakket nodig!!! Met sokken en een mok lukt het je wel!! Gun jezelf deze prachtige investering.
156 euro??? Wat is dit voor iets zieks.
Die Laura Ponticorvo heeft in haar bio staan dat ze ‘plant-based ’ is maar is wel partner met baby-bel
Het duurde even voor ik dit bericht kon ontcijferen, maar heeft dat merk sinds kort niet een vegan variant?
Nou elise! Nu heb je al net zo’n man, net zo’n huis, en net zo’n bank. Moestuin in 3…,2…,1…
En een keramiekatelier. En paarden.
Bejaardenbehang wordt ook op de muur geplakt
Vera kondigt denk ik binnenkort haar eigen bikinilijn aan
Zeker alles in beige
Het zou wel grappig zijn als zij een kledinglijn met basics, ondergoed en swimwear uitbrengt van xxx t/m xxxxl en dan steeds alles in slechts een kleur releaset. Eerst een beige drop, dan bordeauxrood etc.