Emmy (van Cynthia) is bevallen van een gezonde dochter, heel fijn voor hun
Mijn brein de hele dag: “The toxic gossip traaaaainnnn”. Ik wil aan een kant dat dit mijn FYP verlaat, maar aan de andere kant vind ik het ook weer te mooi om te missen.
Bonnie is een shortje kwijtgeraakt op vakantie en heeft er een 5 delige tiktokserie over gemaakt
Edit: het zijn er nu 6
Voor de mensen die zich zorgen maken dat lellike gebreide ding is terug.
I feel her, ik mis nog steeds het shirt dat ik ooit in een hostel heb laten liggen 12 jaar geleden
Omg spoiiler ik moet ze nog kijken
Zou dit gaan over die Spaanse chick??
Ja moet wel toch? Ze heeft ook maar 1 ex zover wij weten.
Wel extreem kut zeg. Wauw je zal het maar meemaken.
Poh Jessie J had zelfs gemanifisteerd dat ze in het manifestatie magazine kwam te staan. Dan is de cirkel pas echt rond.
Is zij een influencer nu?
Ik herinner me inderdaad nog dat we het daarover hadden op het forum maar de specifieke details heb ik geen idee van. Maar vreemd dat Dylan daar ook helemaal niks vanaf weet!
Nou ja, mijn huidige vriend weet ook maar 0,01% van mij en mijn ex haha. Het interesseert hem echt helemaal niets.
Vrij zeker dat haar manager buiten beeld zit in die video alleen heeft Boulevard dat dus niet goed opgeschreven
Ja ik denk ook dat het Wes is ipv Dylan idd!
Maar dat die ex vreemdging was al wel bekend toch? Dat was toch ook de ‘publieke’ reden voor de breuk? Wel echt heeel zuur voor haar overigens. Hoe kan je zo zijn wtf.
Volgens mij heeft Nikkie er zelf weinig over gezegd, maar had die Spaanse chick er dingen over gepost, ook foto’s van hen samen en dat Nikkie haar geblokt had.
Nou ja hij hoeft inderdaad niet alles te weten maar de reden van de break-up met de enige ex lijkt me wel iets normaals om te delen, alleen al dat het een heel bizar verhaal is wat ik persoonlijk niet eens voor me zou kunnen houden