Het influencertopic #22

Nou, het gaat hier nu al bijna 24 u over die romy… ik dacht dat ze niet zo belangrijk was? :slightly_smiling_face:

12 likes

Dat het hier 24 u over iemand gaat betekent niet automatisch dat het/iemand belangrijk is. Wij kunnen hier op het forum dagen lang over non-issues dooretteren

18 likes

Nouja er zijn hier met regelmaat best wel nare dingen over haar gezegd, kan me best voorstellen dat dat kut voelt en alsof het ‘de hele tijd’ over je gaat. Ook al is het in de praktijk misschien om de paar weken. Maar laatst met haar zwangerschap ging het ook al uitgebreid over haar (inclusief behoorlijk onaardige comments) dus kan me best voorstellen dat dat als heftig voelt.

@wompie met jouw post bewijs je toch ook juist dat er hier behoorlijk naar over haar gesproken wordt? Het venijn druipt er vanaf…

7 likes

Maar die hond is niet zielig, het is gewoon een pechvogeltje

:woozy_face:

4 likes

Precies dit!

Ik heb wel eens hier iets gezegd over de vriendin van Alwin en toen kreeg ik allemaal boze reacties met “Je zal het maar lezen over jezelf :broken_heart:” maar blijkbaar is deze memo niet meer geldig

7 likes

ze heeft geen kortsnuit, maar een hond met extreem lange oren, hangogen en veel te korte poten voor het zware lichaam.

8 likes

Het is een Basset. Hier kun je iets lezen over de gezondheidsperikelen van deze ooit functionele jachthond.

Dit is ook precies het bewijs dat haar hond geen “pechvogel” is, maar een probleem dat veel speelt in dit ras. Dat zij 5 voorgaande honden heeft gehad zonder gezondheidsproblemen, betekent alleen maar dat zij een geluksvogel is.
Zelfs met gezonde hondenrassen kun je een dier treffen die veel gezondheidsproblemen heeft, met alle pijn en verdriet erbij. Maar zo’n ras is wel degelijk vragen om problemen. Net als de kortsnuitige honden, en de oversized honden, etc.

17 likes

Dat ging wel over iemand die, toentertijd, niet zelf een vlog had, alleen een personage dat langskwam en het ging over mentale problemen. Hier gaat het over iemand die van social media en influencen haar werk heeft gemaakt en bewust volgers heeft aangetrokken en heel bewust zelf haar info deelt. Wel even een verschil.

15 likes

Jij poste dat ze een hamster mond heeft. Terwijl ze toen nog maar net in de videos kwam. Is wat anders dan " Wat is zij dramatisch over dat die hond haar geen liefde geeft ."

12 likes

Nee ik vind er niks van verder, maar je spreekt jezelf tegen als je zegt dat ze niet belangrijk is terwijl het hier wel de hele tijd over gaat.

@Soy.peor Alsof het hier nooit over de uiterlijken gaat van influencers :joy: Dit hele topic is bijna alleen maar negativiteit over mensen met deze baan toch. En nogmaals, ik vind daar niks van. Maar je moet dan niet zeggen dat het “nooit” over iemand gaat terwijl het anders is. Of het nou over uiterlijk gaat, over karakter of over iets anders.

9 likes

Ja en dan worden die mensen erop aangesproken net als jij met jouw domme opmerking.
Ik bedoel je snapt toch wel dat hamster mond niet kan he. En dat dat anders is als " ik vind gelamineerde wenkbrauwen niks."
Make up en outfits enzo zijn een trend maar iemands uiterlijke kenmerk waar iemand niks aan kan doen een hamster mond noemen is gewoon raar. Ik snap ook niet dat je dat nu zo zielig probeerd te verdedigen.

19 likes

Prima, is goed. Ik vind het allemaal zo hypocriet als de neten hier :joy:

8 likes

Het was nooit een memo maar gewoon individuele forummers die je aanspraken op een kutopmerking. Als je vindt dat wat anderen niet zeggen niet door de beugel kan, staat het je vrij daar iets van te zeggen.

5 likes

Het gaat mij er niet om dat ik ben aangesproken want het was ook een kutopmerking, dat zeg ik eerlijk. Maar ik zie het wekelijks gebeuren, bij heel veel influencers, en dan gaat het niet om gelamineerde wenkbrauwen of opgespoten lippen. En het staat mensen vrij, tuurlijk. Maar ik vind het gewoon kinderachtig dat als die influencers daar wat over posten op hun story dat het iedereen hier gaat ontkennen want “zo belangrijk is ze niet”

3 likes

Maar haar story was toch ook wel heel overdreven? Alsof dit hele topic alleen maar over haar gaat en ze zegt dingen die niet waar zijn, dan mag dat toch ook wel gezegd worden?

8 likes

Omdat dat geen enkele zin heeft :joy: Die discussie is laatst ergens anders gevoerd en toen er later daadwerkelijk iemand werd aangesproken was ook niet goed. Maargoed, jullie hebben je punt gemaakt, ik heb mijn zegje gedaan. We gaan het niet eens zijn met elkaar, en dat kan.

4 likes

Aangezien het altijd irri is als dit nu in het forum ergernissen word besproken. Dit is een van mijn ergernissen. Als iemand een keer ergens op word aangesproken dan ipv er van leren of iets. Maanden (in dit geval jaren) later ineens oprakelen in een discussie die er verder niks mee te maken heeft.

8 likes

Waarom maak jij dan overal screenshots van als dat maanden/jaren later toch niet meer relevant is? :joy:

2 likes

Ik maak echt al heel lang geen screens meer hahah. Jullie sturen mij die als er iets boeiends is. Maar hier is al vet lang niks boeiends meer. Plus ik bewaar ze ook nooit. Is leuk voor in t moment als mn dm vol zit met " Wat stond daaar" maar verder…

4 likes

Dit nare woorden uit het bericht zijn niet mijn/onze woorden, maar die van haar en het is allemaal feitelijk incorrect :woman_shrugging:

Er is hier volgens mij nooit iets gezegd over dat ze dom is of over haar uiterlijk, maar ja ik heb inderdaad wel eens een screenshot geplaatst van haar story waarin ze dramatisch naast de hondenmand op de grond lach (reden weet ik niet meer), maar come on dat is ook echt lachwekkend :rofl:

6 likes