Goddomme wat geil en gek zeg
Wel beetje overdreven dit
Iemand die reageerd met âHier valt het kwartje zekerâ hahahaha
Ik kan alleen maar denken aan die steentjes geplakt op je hoofd en dat je de komende weken dan met een afdruk daarvan rondloopt
Sanny en Jorg hebben zich rot gemanifesteerd en toen hadden ze ineens een halve pil in hun lijf. Zo zie je maar als je maar hard genoeg naar het universum roept dan komen al je wensen uit
Bij Lizzy las ik dat ze haar âhadden achtergelaten in een plas bloedâ en hier zegt ie ook dat âhaar hele gezicht kapotgeslagen wasâ. Klinkt echt mega heftig, dan moet ze echt onwijs toegetakeld zijn.
Vreselijk. Hoe beangstigend moet dat zijn. Wat een idioten lopen er ook rond zeg.
Bizar ik zie de laatste tijd steeds meer berichten voorbij komen van mensen die zinloos geweld hebben ervaren. Vind het zo bizar dat mensen andere mensen aanvallen om letterlijk niks.
Ja wat voor kick haal je daar dan uit he? Snap daar helemaal niks van.
eerder zo
Meestal proberen mannen dan iets te âkrijgenâ van de vrouw omdat ze het op een normale manier niet kunnen
De nieuwsbrieven zijn ook helemaal hot hè? Zo saai.
Ik wacht op de dag dat gastenboeken weer helemaal hip zijn.
Misschien staat bloggen wel op uit de dood
âIn mijn nieuwsbrief heb ik toch niet genoeg ruimte om alles uitgebreid met jullie te delen, daarom ben ik nu een website begonnen waarop ik dagelijks een stukje schrijf over een onderwerp dat me interesseert!â
Ik vond dat Cynthia er de laatste tijd zo anders uit zag en ik dacht eerst misschien wordt het afvallen nu ook ineens zichtbaar in haar gezicht of komt het door haar beugel of een combinatie ervan. Maar volgens mij ben ik er nu achter. In die live Q&A viel me ineens op dat ze er weer als vanouds uitzag en daar draagt ze haar haar weer in een vrij diepe zijscheiding met veel volume bovenop. Toen viel me op dat ze de afgelopen periode heel vaak haar haar vast naar achter droeg en/of in een middenscheiding met veel minder volume bovenop. Vind haar op die fotoâs echt zoân ander gezicht hebben, echt interessant hoeveel invloed iemand haardracht daar dan op kan hebben.
Ik denk dat het een combi is van de beugel, haarstijl en hoek van de fotoâs. Ik denk dat iedereen wel een bepaalde voorkeur heeft hoe ze op fotoâs staan, welke hoek het beste werkt. Ik denk dat je als influencer daar helemaal bewust van bent. En inderdaad, dan lijk je soms een totaal ander mens
En haar wenkbrauwen heeft ze nu veel meer laten aanzetten dan normaal volgens mij
Haar lippen lijken veel voller, dat valt mij vooral op. Zal wel door die beugel komen. Of door collageenpoeder. Who knows Ik vind dat ze er goed uitziet. Ze zit goed in haar vel en dat straalt er van af.