ja ik zou het zelf ook niet filmen hoor haha maar goed het verschilt wel per persoon. ik ga bijv in zo’n situatie juist altijd wel op mijn telefoon typen of iets lezen omdat het me helpt om van duizeligheid af te komen. ik vind het ook geen leuke video ofzo maar ik heb nog wel het vertrouwen in bonnie dat ze mental health issues niet gebruikt voor de quirk. maar comments verwijderen is wel raar…
Ik ga mij steeds meer ergeren aan Claire en haar privileges en het is ook vast jaloezie. Maar gewoon een huis in Amsterdam en in Barcelona omdat het kan terwijl zoveel mensen geen woonplek kunnen vinden. En het continue op en neer vliegen omdat je het kan betalen, maar aan het milieu denken ho maar
Ik durfde de deur niet eens uit met mn paniek/angststoornis, laat staan naar amsterdam cs
Betaalt ze dat allemaal met insta inkomsten? Verder vlogt ze niet meer toch? Vind dat wel echt knap, ik wist persoonlijk niet dat zij zo groot was!
Vera heeft een nieuwe bank. Hele verbetering dan die bejaardenbank die ze eerst had.
Zij heeft op minder dan een jaar twee zetels kunnen kopen de kleur is wel niet zo mooi en zeer koel ten opzichte van de rest van haar interieur.
Haar familie is ook rijk toch? Misschien hebben haar ouders haar geholpen?
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dit alleen met werk via instagram kan betalen. Zie bij haar niet zo vaak reclame voorbij komen
Volgens mij kunnen je ouders je maar 1x helpen, belastingvrij iig, met de jubelton. Daarna wordt het erg nadelig, maar misschien zijn ze wel zoooo rijk dat ze dat ook niet kan schelen
Ik vind juist dat Claire vrij veel spon doet in haar stoeien, soms is het dagen achter elkaar meerdere Ads. Good for her natuurlijk
Daarna betaal je 10% belasting als je ouders je geld schenken, is nog altijd een stuk minder dan je over je salaris betaalt waarvoor je gewerkt hebt.
Waarom volg je haar uberhaupt nog, ik ben niet eens begonnen met haar te volgen na al die verhalen hier
Dat is een kwestie van goed bij elkaar combineren. Kussentjes, behang, vloerkleed en het oogt al heel anders.
Al vraag ik me af of er ooit überhaupt wel iets gaat matchen met die verenlamp 🫣
Die bank die er eerst stond was volgens mij van haar oma geerfd. Echt zo’n verbetering deze “grijze” bank.
Ik heb Bonnie al even geleden geblokkeerd op tiktok omdat ik die domme posts van haar biet aankon en ze steeds in mn fyp kwamen😡
Nee dat was een kastje dacht ik. Iig niet die bank, die kwam van een vintage winkel oid. Denk een spon samenwerking. Zo oncomfortabel ook vooral.
Dat was het dressoir waar de tv op staat, die was van haar oma. De rest is allemaal gekocht of spon. Ben wel benieuwd hoe ze het verder gaan aankleden, want er was toch een compleet plan gemaakt? Zie daar weinig van terug.
Ja daar had ze het gisteren over in de vlog. Dat er bij het raam allemaal inbouwkasten komen met een bankje erin zeg maar. Dus dat komt nog als ik het zo hoorde.
Ik vind echt dat je dit soort uitspraken niet kan doen. Ik heb zelf een gegeneraliseerde angststoornis en paniekstoornis, en ik heb 100 fotos dat ik jankend zit met duckface en peace teken die ik weer eens naar vriendinnen stuurde voor bij de collectie. Op zo’n moment is het fucking kut, maar het is voor mij ook een coping om er dan ondertussen maar een grapje van te maken en het zo luchtig mogelijk proberen te houden. Laten we vooral niet judgen over hoe iemand met zijn mentale gezondheid omgaat.
Haar tiktoks zijn absoluut cringe, maar je kan niet zeggen dat iemand geen echte aanval heeft door de manier waarop zij er op dat moment mee omgaan.
Maar wat ik dan denk bij Bonnie, op zo’n moment wil je toch gewoon zo snel mogelijk uit zo’n aanval komen en denk je niet eens aan ‘Kom Nick, gooi de camera aan en film me even hoe ik met een paniekaanval in een hokje zit’ lijkt me? En vervolgens plaats je het online.
misschien deed Nick dat wel uit zichzelf? waar gaat dit over echt, laat die meid gewoon, of volg haar niet
Maar wie zegt dat ze dat zo tegen hem moet zeggen. Die mensen zijn gewend sowieso alles te filmen. Daar verdienen ze geld mee. Dat doen ze gewoon al uit automatisme.