Het influencertopic #22

Dat zei ik ook nergens toch?

8 likes

Oo had ik een beetje begrepen maar reageerde wss te snel ;).

Oja over die boetes :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: wij zijn wel weer geflitst in Frankrijk. Bordje gemist dat we ipv 130, 110 moesten hup flits. Gaat best snel. Maar 45 eur zou wel fout parkeren zinn?

4 likes

Voor iemand die een boek over mental health schrijft ook ja :roll_eyes:

7 likes

Nouja, een gratis e-book over haar persoonlijke ervaring. Het is niet alsof ze een selfhelp boek uitbrengt en ze pretendeert alle kennis in pacht te hebben.

5 likes

Gratis? Ik was wel in de veronderstelling dat het geld kost

6 likes

snap ook echt niet hoe je dat niet weet?? je kan niet alles weten maar dat is toch vrij algemeen bekend. maar goed ze heeft het verwijderd en haar excuses aangeboden

6 likes

Nee hoor, €45 kan prima een flitsboete zijn.

5 likes

Bysiss! Heb ze op een gegeven moment ontvolgd, de irritainment sloeg net iets teveel door naar irritatie. Ze zijn nog niet veranderd.

5 likes

Wow ja BySissšŸ˜‚ ik vroeg me altijd af of ze werkelijk ook 24/7 bij elkaar waren of ook apart van elkaar zouden leven.

5 likes

Ik kan Bonnie echt niet meer uitstaan.
Nu weer die TikTok dat ze ademhalingsoefeningen doet in een fotohokje van het station om een paniekaanval te voorkomen. Meid wat ben je aan het doen?

7 likes

En dan een vreemde (Āæ) vraagt om nog even een shot te maken van een afstand…

9 likes

Wil iemand dit even linken voor de judgy mensen zonder tiktok?

4 likes

Danique van mostwanted die dan kleding van haar eigen merk voor dit soort bedragen tweedehands verkoopt op vinted 🫣

15 likes

Geen idee of het werkt als je geen tiktok hebt.

8 likes

zij maakt wel vaker video’s over mentale gezondheid en ze heeft best serieuze issues dus misschien post ze het gewoon om de realiteit te laten zien? en ze was met Nick zegt ze dus de kans is groot dat hij dat shot van veraf heeft gemaakt

4 likes

Paniek girlies? Echt houd op hoor

30 likes

Ik ga nu iets zeggen wat misschien heel veel mensen tegen het borst stuit
Maar ik vind dat als je tijd hebt om je ā€˜bijna paniekaanval’ te filmen en ook je vriendje te vragen of hij je ook nog in een andere hoek kan filmen je ā€˜bijna paniekaanval’ echt niet serieus te nemen is, en misschien is dit een gebeurtenis die je hebt na gesynchroniseerd maar dan ben je helemaal niet goed in je kokosnoot

Ik had een kritische comment achtergelaten op haar TikTok maar die is verwijderd

134 likes

Maar even die kop die Bonnie steeds trekt bij al die tiktoks…een soort acteerhoofd wat ook altijd in die Vlogmas intro’s zit. Vind ik erger dan Masha haar ā€œik ga nu iets verkopenā€-hoofd.

14 likes

Jullie begeven je echt op glad ijs vind ik met bepaalde uitspraken, en vallen door de mand daarmee.
Ik lees de afgelopen weken echt zoveel ā€œNou ze is wel bi, maar ik betwijfel hetā€ ā€œZe zegt dat ze mentale issues heeft maar volgens mij stelt ze zich aanā€ etc.

Ik vind haar content ook echt niet zo leuk meer en merk dat ik haar minder relatable vind, maar je kan gewoon iemand niet op punten als geaardheid en/of mentale gezondheid pakken. Dat is gewoon laag en gemeen.

21 likes

In de weerspiegeling van dat hokje kijkt ze eerst normaal naar dr tel en als ze dan zelf in beeld is ineens met haar ogen naar beneden dus lijkt er wel een beetje op?

4 likes