Het influencertopic #22

Ja vlg had ze destijds die foto’s van haar ook gepost met:
Door Kylie wil ik nu ook een baby

2 likes

Haha dacht oprecht eerst dat het Kylie was

5 likes

Huh hoezo random? Wie weet wil ze al heel lang een kindje/probeert ze het al een tijdje?

6 likes

Waarom het Up liedje :tired_face:

6 likes

Lees dat Noor (na alle Juice?) de achternaam van haar man uit haar Insta naam heeft verwijderd. Dat doe je ook niet zomaar, lijkt me.

11 likes

Random omdat niet bekend was dat Anna überhaupt een relatie had natuurlijk. Lijkt me dan sterk dat ze het al tijden aan het proberen was. In ieder geval niet met deze Thijs😜

8 likes

Oooh joh, ik dacht dat het al wel bekend was, maar lees nu dat ze het vorige week pas officieel hebben gedeeld dat ze samen zijn? Maar het was al wel eerder (niet officieel dan) bekend dat ze met hem was toch? Ze worden naar mijn idee al best een tijd samen (innig) gespot.

6 likes

Ja vlg mij net na zijn deelname aan Expeditie (vorig jaar)

5 likes

Welke juice? Ik heb dit gemist volgens mij.

7 likes

Noor gaat blijkbaar al heel lang vreemd met thijs römer

15 likes

Het thema van vandaag is blijkbaar Thijs

85 likes

@macrame Ja of… Noor (al heeft die dan weer niks met Anna/Thijs te maken)

Yvonne deelt nu net ook dat Noor en Monica destijds ruzie hadden omdat ze een pyjamalijn hadden uitgebracht en Noor Monica daar nooit voor betaald heeft.

8 likes

Goeie tip van Debbie over deze top. Hij is een beetje doorschijnend. Niet helemaal gelukkig

28 likes

Ik vind Thijs Boermans wel een dotje. Maar goed ik vond vroeger manuel en geza leuk dus negeer dit maar ff

40 likes

oh in expeditie vond ik hem echt een naar mannetje

12 likes

Ja ik ook, maar was dat niet omdat hij heel strategisch probeerde te spelen.

5 likes

Ik voel me altijd ineens zo preuts als ik een story van Debbie bekijk, alsof ik mezelf per ongeluk heb geabonneerd op onlyfans

35 likes

Sander heeft ook een statement geplaatst. Weet niet of hij zich er populair mee gaat maken :thinking:

5 likes

Omg geza

7 likes

Ik heb alvast een screenshot, maar snap geen reet van wat ‘ie nou zegt. Dat ‘ie het opneemt voor Thijs?

13 likes