Het influencertopic #22

Na een paar keer lezen denk ik nog steeds ‘Heh’

64 likes

Ik denk dat het eerste stukje over Noor gaat, dat zij er voor Thijs was zonder judgement

10 likes

Dat denk ik ook, want wat Thijs R. heeft gedaan is letterlijk wel een crime.

2 likes

Maar hoezo dan die “achteraf niet handig, maar geen crime” ?

1 like

Dat Noor er voor Thijs is geweest zonder inhoudelijke kennis, is niet handig, maar geen crime. Tenminste zo lees ik het!

13 likes

En het tweede gaat zeker over de pyjamadeal met Monica?

5 likes

Huh pleegt Monica de karaktermoord dan?

2 likes

Geen idee, ik snap de eerste tekst ook nog steeds niet. :joy:

3 likes

Ja denk ook eerste gedeelte over Thijs Romer en tweede over Mo. Maar wel lekker wazig allemaal

2 likes

Alsof Monica Noor kapot heeft gemaakt

9 likes

Maar heeft Monica zelf dan iets gezegd over die pyjama deal?

4 likes

Nee alleen de spionnen van ons Yvon :face_with_monocle:

9 likes

Nee maar Noor wordt nu toch ‘kapotgemaakt’ door Yvonne

Edit: oh never mind ik snap nu wat je bedoelt. Misschien beschuldigt hij Mo dat zij dit naar Yvonne heeft gelekt?

4 likes

-verwijderd door moderator-

2 likes

Juist, dacht missch had ze toevallig dan iets gezegd in die Borrelpraat podcast maar nee.
Ook best oud nieuws dat dit ineens terug komt

4 likes

Heb jij er geen?

13 likes

Eerste woordjes van dat kind van Anna: Congratulations for having me!

69 likes

De spion vermoedt… jajaa legit hoor.

Had Noor niet ooit iets gezegd over het feit dat haar kind bij Monica in de vlogs kwam en zij comments over haar niet verwijderde (net zo niet legit haha, maar iig minder hearsay)

5 likes

Ik vond t vooral opvallend dat Jaimie Vaes vertelt dat ze weer terug is bij haar ex (Afshin Momadi) nadat ze paar maanden uit elkaar geweest zijn. Toch weer proberen. Zegt ze daarover: “ja het gaat nu soms heel erg voor de wind. En soms gaat het heel erg kut”
Dat is dan toch geen lekkere relatie?! Je “hoort” dan (lijkt mij) weer helemaal blij met elkaar te zijn.

5 likes

Tja dit komt wel van iemand die jaren met Lil Kleine is geweest. Ik hoop dat het oké met haar gaat, maar je zou iemand toch beter gunnen dan relaties waarin het een groot deel van de tijd niet leuk is.

Ik kom ook weer even zeuren over Bonnie die nu ook aansluit bij de Piemelparty op vakantie. Zou echf iedereen daar nou op zitten te wachten na al die Bonnie overkill van de afgelopen tijd?

15 likes