Het influencertopic #22

Love teva- no shame!!

11 likes

Kler kan toch ook ergens anders heen in Nederland. Ik zou in Amsterdam ook niet aarden.

6 likes

Hahaha misschien moet ze het gewoon in Wapserveen gaan zoeken.

8 likes

Maar mense, waaaarom zou ze in nl moeten zijn?

10 likes

Ze zegt in die stories letterlijk dat ze van plan is in Barcelona te gaan wonen en daar volgende week bezichtigingen heeft? Het mooiste aan dit gesprek is dat er niks aan de hand is. Vrouw heeft gewoon een plan en het is niet dat ze advies zoekt.

15 likes

Terwijl ik heerlijk blijf trutten (omdat ik het lef niet had en nu de behoefte niet meer heb) in het Limburgse land als parttime loonslaaf. Ik heb het goed, heb geen geldzorgen en ben blij met mijn huis, gezin etc. Maar onafhankelijk ben ik niet. Ik bewonder dat in Claire maar ook in Mascha. Zij zetten iets in hun hoofd en krijgen het voor elkaar waar ik alleen maar van kan dromen. Toch knap.

7 likes

Dat kan jij ook!!

7 likes

Ja en als je twijfelt @Ikketik

21 likes

Ik had geen idee van wie die Tibor nou eigenlijk is, maar blijkbaar volg ik 8 mensen die hem volgen :smiling_face_with_tear:

7 likes

3,295 Likes, 67 Comments - BOOS (@boosbnnvara) on Instagram: "Morgen. 16:00 uur. BOOS.

Over werken in de studio waar Joseph Klibansky zijn wereldberoemde beel..."

Hier heb ik zin in

8 likes

Hoeft van mij helemaal niet maar waarom zou je in Amsterdam blijven als je het niet leuk vind? Er is nog zoveel meer hier

7 likes

Maar dat doet ze dus niet, helemaal niet boeiend verder, maar het is zo grappig hoe hier dan een realiteit ontstaat die heel anders is dan de werkelijkheid

11 likes

Idk maar iemand noemde hem tibor in de comments en dat vond hij heel vervelend want het is tibor.nl ja!

Altijd mooi als mensen die het over ego loslaten hebben als een poppenkastpop te bespelen zijn door wildvreemden.

13 likes

Jongens ik wil echt een coaches topic :eyes:

28 likes

Ja daar zijn er inmiddels meer van dan gewone you tubers :’)

7 likes

Ja en als ik dan op eentje beland kan ik niet stoppen met doorklikken, maar ik wil dat dan delen want in je eentje is het zo saai en m’n vrienden willen dit niet aanhoren haha.

Dacht is dat wel oké met mensen met bijvoorbeeld maar 300-1500 volgers, om dat dan te delen. Maar ze delen wel echt heftige shit en bovendien verdienen ze er geld mee en willen ze allemaal aandacht en kliks, het is niet onethisch vind ik.

Maargoed ik ben geen expert op het gebied van ethiek natuurlijk.

11 likes

Ik kan mij ook ontzettend ergeren aan Claire maar het is vervelend dat ze niet zo lekker in haar fel zit. Ik hoorde een interview van Matthew Perry over dat hij altijd op zoek is naar een ‘‘high’’ en daarom gekke dingen deed en drugs ging gebruiken. En toen dacht ik het lijkt wel alsof onze generatie inderdaad aast op adrenaline en laten zien hoe leuk je leven is. We weten natuurlijk nooit hoe de banden zijn met Claire en de mensen om haar heen maar toen ze naar Bali ging en op zo een retreat meisjes tegen kwam waarbij ze zei dat dit vrienden voor het leven zijn, dacht ik wat probeer je nou te forceren en te bewijzen aan mensen op instagram.

In Nederland is ze denk ik ook heel erg op zoek naar avontuur maar ik denk dat ze daarmee niet het idee heeft dat ze dan een spannend leven heeft. Als ze in New York is dan probeert zo veel mogelijk te doen en dat ziet er leuk uit, en veel mensen reageren dat ze jaloers zijn. Ik was vroeger een beetje zo. Ging dan een paar weken studeren in het buitenland en op social media werd ik superpopulair. Mensen gingen mij volgen, opeens op mijn foto’s reageren. Een oude popi jopi meisje van vroeger ging opeens mijn foto’s liken. Toen ik terugkwam in Nederland was die aandacht opeens weg en dat vond ik best wel moeilijk. Claire gaat nu naar Barcelona om het weer te proberen maar ik dacht dat ze eerder had gezegd dat ze had gehoopt de vorige keer dat ze verliefd zou worden erop maar dat het toch niks was.

Ook dat ze iemand op Bali tegen haar zei ga terug naar Nederland en ze dat daarom deed. Soms denkt Claire dat ze de main character is in een Eat, Pray and Love film.

16 likes

You’ve got the vision, you’ve got the job! Ik zou zeggen maak er één!

10 likes

Net ook even gechecked en kwam er ook 5 tegen. Niet verbaasd wie het zijn overigens.

9 likes

Huh ik snap het niet meer :sweat_smile:

3 likes