Het influencertopic #22

Is ze überhaupt heel bereisd?

New York, Barcelona en Bali zijn niet heel erg _out there. Bij bereisd zie ik altijd iemand voor me die echt door centraal Azië met een bus langs ravijnen gaat.

Niet iemand die een westerse lifestyle in een miljoenenstad heeft. Maar misschien is dit wel weer dubbel arrogant.

33 likes

Ik bedoel dan meer zeg maar de fergana vallei in Oezbekistan, niet 8 weken Vietnam.

Maar goed ik ben ook niet bereisd dus misschien is mijn beeld van bereisd voor bereisde mensen wel heel niet bereizendwaardig.

23 likes

Centraal Azië ook, ja? Is wel even andere koek dan Thailand, Vietnam, Cambodja, etc.

4 likes

Gaan we nu snobbistisch doen over vakantiebestemmingen en of het wel alternatief en spectaculair genoeg is?

Los daarvan, Claire komt inderdaad wereldvreemd over maar ik kan me wel inbeelden hoe het is om je ergens niet thuis te voelen en dat dit je heel zoekend maakt.

91 likes

Hahahahaha

1 like

Ja want als je gewoon met je koffer met wieltjes op vakantie gaat is het geen reizen, dat mag je alleen zeggen als je een backpack hebt en harembroeken draagt.

34 likes

En teva-sandalen.

14 likes

Love teva- no shame!!

11 likes

Kler kan toch ook ergens anders heen in Nederland. Ik zou in Amsterdam ook niet aarden.

6 likes

Hahaha misschien moet ze het gewoon in Wapserveen gaan zoeken.

8 likes

Maar mense, waaaarom zou ze in nl moeten zijn?

10 likes

Ze zegt in die stories letterlijk dat ze van plan is in Barcelona te gaan wonen en daar volgende week bezichtigingen heeft? Het mooiste aan dit gesprek is dat er niks aan de hand is. Vrouw heeft gewoon een plan en het is niet dat ze advies zoekt.

15 likes

Terwijl ik heerlijk blijf trutten (omdat ik het lef niet had en nu de behoefte niet meer heb) in het Limburgse land als parttime loonslaaf. Ik heb het goed, heb geen geldzorgen en ben blij met mijn huis, gezin etc. Maar onafhankelijk ben ik niet. Ik bewonder dat in Claire maar ook in Mascha. Zij zetten iets in hun hoofd en krijgen het voor elkaar waar ik alleen maar van kan dromen. Toch knap.

7 likes

Dat kan jij ook!!

7 likes

Ja en als je twijfelt @Ikketik

21 likes

Ik had geen idee van wie die Tibor nou eigenlijk is, maar blijkbaar volg ik 8 mensen die hem volgen :smiling_face_with_tear:

7 likes

3,295 Likes, 67 Comments - BOOS (@boosbnnvara) on Instagram: "Morgen. 16:00 uur. BOOS.

Over werken in de studio waar Joseph Klibansky zijn wereldberoemde beel..."

Hier heb ik zin in

8 likes

Hoeft van mij helemaal niet maar waarom zou je in Amsterdam blijven als je het niet leuk vind? Er is nog zoveel meer hier

7 likes

Maar dat doet ze dus niet, helemaal niet boeiend verder, maar het is zo grappig hoe hier dan een realiteit ontstaat die heel anders is dan de werkelijkheid

11 likes

Idk maar iemand noemde hem tibor in de comments en dat vond hij heel vervelend want het is tibor.nl ja!

Altijd mooi als mensen die het over ego loslaten hebben als een poppenkastpop te bespelen zijn door wildvreemden.

13 likes