Maike is vooral heel oranje, maar zeker vermakelijk om af en toe even langs te scrollen
https://www.instagram.com/p/CokuvuNtSi8/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Maike is vooral heel oranje, maar zeker vermakelijk om af en toe even langs te scrollen
https://www.instagram.com/p/CokuvuNtSi8/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
In geen 100 jaar zou ik dat willen maar haar moeder is groot vermaak, ook in het echt is het zoân zweefteef. Maar ze heeft een podcast tegenwoordig dus je kan het gezwam nog beluisteren!
Ik heb haar ook nooit gevolgd, dus geen idee hoe ze eruitziet of hoeveel kinderen ze heeft, maar die moeder deed een belletje rinkelen
Holy fuck, topic titel veranderd. Bij het ontstaan vh topic was ik aanwezig, end of an era!
Ik vond youtubers wel gezelliger klinken, minder op geld belust.
Hier is de samenvatting, als werkontwijkend gedrag
Einde! Youâre welcome
Haha ja ik dacht eigenlijk dat de aflevering over plagiaat zou gaan of zoâŠ
Ik vond het eerlijk gezegd nog niet zoân duidelijke aflevering? Of die broers bluffen alles bij mekaar en alles is 100% leugens, of de bronnen van Boos doen dat. Beiden vind ik toch wel heel ver gaan. Die eerste broer was onvoorbereid, en begon vrij vanzelf te vertellen over alle maatregelen die ze nemen.
Edit: statement op de Klibansky website Klibansky vs BOOS: Spreekt BOOS de waarheid? | Joseph Klibansky
Het zijn wel acht bronnen
En een bewijsstuk in de vorm van een inspectierapport
Dat inspectierapport was toch niet zo heel boeiend?
Volgens Klibansky niet nee
Ah bedankt voor deze samenvatting!
Ik heb hem uitgezet nadat die Louis voor de 10e keer in een zin zo heel heftig via zn mond lucht naar binnen zoog.
Nee maar goed het zwakke verweer en de leugens die er al in een minuutje verteld worden + hoe het direct gegooid wordt op jaloezie en gezeik van de generatie die niet wil werken⊠doet wel meer vermoeden dan niks. (Dat alleen al is fucked up) Als er tekenen zijn dat er geen ventilatie is of beschermingsmateriaal en als verweer dat roken ook kankerverwekkend is dan is dat al wel genoeg om je zorgen over te maken toch.
Naast dat het van Boos natuurlijk ook altijd stemmingmakerij is a la Willibord Frequin incl. niet heel sterk betoog van Tim over rijke mensen en de kloof die er is in de samenleving.
Ik denk ook wel dat veel maatregelen aan de laars gelapt worden in veel bedrijven, zowel door werkgevers en personeel. Neem het werk van mijn vriend, op bepaalde plekken is het verplicht om een helm te dragen, maar wie draagt daar daadwerkelijk een helm? Bijna niemand. Zelfde met mondkapjes of veiligheidsbrillen, het wordt voorgeschreven maar bijna niemand draagt ze. Is ook een stuk eigen verantwoordelijkheid vind ik.
Klopt, maar dan moet je werkgever wel de gelegenheid hebben om die verantwoordelijkheid te nemen.
Maar in hoeverre kan je het eigen verantwoordelijkheid noemen, als de werkgever aansprakelijk is op het moment dat het wel mis gaat?
Voor mensen die negatief in het leven staan wel ja
Daarom vind ik het zelf ook heel dubbel, ik vind ook dat de werkgever verantwoordelijk is voor een goede ergonomische werkomgeving, maar in veel bedrijven lappen de werknemers de regels ook aan hun laars. Moet je als werkgever continu hameren op veiligheid? Ja. Maar lukt dat altijd? Nee. En daar komt ook zeker een stukje eigen verantwoordelijkheid bij kijken van de werknemer zelf.
Even wat anders. Ik heb Annemerel al een tijd niet gevolgd maar zo nu en dan komt ze voorbij in mijn feed. Maar, ligt het aan mij of domineert haar dochtertje alles? Ze wil niet naar bed. Ze wil niet eten, ze maakt stampij etc en dat wordt allemaal maar getolereerd?
Keramiek en ventilatie + maskers is wel echt een basic. Je weet als medewerker prima of dat wel of niet aanwezig is want het is zo simpel als: er ligt een goed passend masker met een goed filter. Stofwolken/dampen zijn ook echt een no go. Het is als risico ook echt wel iets anders dan een ergonomische werkomgeving. Silica heeft daarnaast naast het kankerverwekkende element ook nog het risico op stoflong, waar je vaak pas lang nadat je ermee gewerkt hebt achter komt en wat onbehandelbaar is. Fabrieksmatig werken met keramiek en dat niet op orde hebben is echt niet oké.
Edit: sowieso dat hij het complete onzin noemt. Als jij zoân werkplek hebt en je personeel klaagt van regelmatige hoofdpijn moet je daar wat mee. Met zoals die werkgever met slechte stoelen doorgaans wel aan de gang gaat als de een na de ander klaagt van rugpijn.
Is het trouwens een tweeling? Vond ze bizar veel op elkaar lijken