Het influencertopic #22

Die hele familie loopt rond met een air van heb ik jou daar. Hoogmoed komt voor de val. Het lijkt me dat die beren met piemels een keer geweest zijn en dan is het gedaan met het luxe leventje.

3 likes

Ik heb sowieso nooit gesnapt dat je weet ik hoeveel geld gaat betalen voor een beer met piemel :smiling_face_with_tear:

11 likes

En die krokodil is nu in het goud - zonder mutsje - overal te koop voor ongeveer 89 euro. Wat nog steeds veel geld is als je het mij vraagt.

5 likes

Nja ook een eenjarige kan grenzen krijgen en ik denk dat @Steady bedoeld dat het lijkt alsof het kind volledig de dienst uitmaakt en Annemerel zich volledig laat leiden door haar dochter

11 likes

Maar zoiets kun je toch ook niet uit stories halen? Of maakt ze ook stories van hoe ze precies haar kind wel/niet begrenst.

3 likes

Nouja ze plaatst wel stories over hoevaak ze in dr broek heeft gepoept en gekotst dus zou me niet verbazen als ze daar ook stories over plaatst

Een 1 jarige kan best begrenst worden in sommige opzichten maar eten en slaap heb je zo weinig invloed op, dat is een kwestie van in sommige gevallen pure pech. Ik vind het zelf ouderwets om te denken dat je dat maar oplost met grenzen stellen. Juist niet teveel focus op eten leggen

13 likes

Eenjarige, pardon? 21,7 maanden hoor!

12 likes

Grenzen stellen kan op vele manieren. In mijn optiek hebben kinderen grenzen nodig zodat ze weten waar ze aan toe zijn en wat er van ze verwacht wordt.

Een grens aangeven is meer dan “nee” en “niet doen” zeggen. Een grens aangeven kan ook door in te spelen op de behoefte van een kind. Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat een kind niet op tafel hoort te klimmen, maar kennelijk is de klimbehoefte er wel, dus kan een alternatief aanbieden. Dan kan je een grens stellen door te zeggen: ‘‘Ik zie dat jij wil klimmen, maar daar is de tafel niet voor bedoelt. Kom dan gaan we naar het klimrek’’. Lijkt mij dat hier niks mis mee is.

In het geval van Annemerel ga ik verder niet op inhoud reageren, want we weten niet hoe het gaat en zien alleen wat er, helaas erg veel, op insta geplaatst wordt en daar vormen mensen een mening over. En door die stories die ze plaatst kan ik snappen dat het overkomt alsof er geen grenzen zijn.

Ik reageerde nu op het feit dat er gezegd werd dat is nou eenmaal het gedrag van 1 jarige en daar ben ik het niet mee eens.

25 likes

Haha, applaus voor de ouders die dit echt op deze manier tegen hun kinderen zeggen als ze je huis op de kop zetten :rofl:

19 likes

Zal het maar proberen, want het werkt

En nee het zal heus niet altijd werken, maar mijn ervaring is dat dit vaak effectiever is dan nee zeggen/verbieden.

11 likes

Nu haal je het echt uit het verband want als je terug leest dan zie je dat ik ook beaam dat je zeker grenzen kan stellen. Alleen het stukje over eten en slapen heb je echt niet zomaar met grenzen opgelost. Dat zijn helaas vaak fases waar kinderen doorheen gaan.

7 likes

Inderdaad. Het valt me op dat het kindje altijd overal maar haar zin in krijgt omdat dat makkelijker isl.

5 likes

Voor de liefhebber: Annemerel heeft op YouTube een video geplaatst over haar zwangerschap.
Is het jullie weleens opgevallen dat zij echt alleen maar truien met streepjes draagt? Nu ook weer. Echt haar signature look. En ook die van Pippa trouwens😂

3 likes

Kunnen jullie Annemerel in mommybloggers bespreken?

Ik wil :clap:t3::clap:t3::clap:t3: Coaches :clap:t3::clap:t3::clap:t3: hier.

43 likes

Ze is toch hardloop coachhhhhh

6 likes

Hahaha I know Ben echt op zoek naar een goeie coach :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja ze zei ook: kan ik lekker shoppen voor de baby (oid) toen ze hoorde dat het een jongetje is. Maar dr kind draagt alleen blauwe/witte streepshirtjes, kan toch ook prima voor een jongen.

4 likes

Ken je deze kerel al? Ik vind z’n filmpjes bijzonder uhm… fascinerend. Maar misschien zijn dit wel weer de types waar we eigenlijk juist beter geen aandacht aan zouden moeten schenken.

11 likes

Jaaaa ik zag hem gister

Hij heeft heel veel filmpjes waarbij hij of eerst heel lang in de camera kijkt voor hij praat, of dat z’n mond niet klopt met het geluid.

Vreemde kerel

7 likes