Het influencertopic #22

Die moeder weet ik even niet, maar is die mommyblogger niet Jipp Heldoorn o.i.d.?

5 likes

Hahaha ja die, Jipp Heldoorn, zij is een soort mix tussen Romy Boosma en Michelle Bollen

4 likes

Jaaaa thanks

Haar moeder was een van m’n fave zweef wappies

3 likes

Lou Niestadt bedoel je denk ik. Alleen Jipp is niet oranje en heeft minder kinderen.

Edit: laat maar dat was al gezegd :joy: linke loutje ofzo werd ze hier genoemd

11 likes

echt jammer dat zij weg is van instagram :broken_heart: wel weer een mooie zweefpost in de stijl van Cynthia’s drankmails

https://www.instagram.com/p/CUsbavlDI5T/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

4 likes

Bij heftig oranje moet ik aan die Maike denken, maar die heeft niet zo veel kinderen volgens mij.

3 likes

Doodenge vrouw die Lou

6 likes

Hahahah ja love dat mijn omschrijving echt van geen kant klopte (3 kinderen bij 24 vind ik wel fucking intens trouwens dus zelfde vibe) maar iedereen alsnog direct wist wie het was :joy:

4 likes

Maike?

Die ken ik niet denk ik

Die jipp boeit me ook helemaal niks, maar haar moeder was echt zo’n fantastische follow :pray:t3:

5 likes

Maike is vooral heel oranje, maar zeker vermakelijk om af en toe even langs te scrollen

https://www.instagram.com/p/CokuvuNtSi8/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

1 like

In geen 100 jaar zou ik dat willen :joy: maar haar moeder is groot vermaak, ook in het echt is het zo’n zweefteef. Maar ze heeft een podcast tegenwoordig dus je kan het gezwam nog beluisteren!

5 likes

Ik heb haar ook nooit gevolgd, dus geen idee hoe ze eruitziet of hoeveel kinderen ze heeft, maar die moeder deed een belletje rinkelen :smile:

3 likes

Holy fuck, topic titel veranderd. Bij het ontstaan vh topic was ik aanwezig, end of an era!
Ik vond youtubers wel gezelliger klinken, minder op geld belust.

19 likes

Hier is de samenvatting, als werkontwijkend gedrag

  • Werknemers van Klibansky worden blootgesteld aan kankerverwekkende en ziekmakende stoffen (respirabel kwartsstof) bij het stukslaan van keramische mallen (waar de beelden in gemaakt worden). Geen mondmaskers, brillen of wat dan ook beschikbaar. Geen ventilatie of afscherming van de ruimte waar dit gebeurt. Ook geen waarschuwingen door werkgever.
  • BOOS gaat daarop naar de studio om te confronteren Louis Klibansky en hij zegt dat ze werken volgens alle voorschriften, met pakken maskers etc. niks aan de hand. Er komen maar heel weinig mensen in die ruimtes, er is een dubbele sluis, blabla. Tim zegt: we hebben klachten binnengekregen van misselijkheid, hoofdpijn, gezondheidsklachten. Louis zegt meteen “oh dat klinkt als mensen die er niet meer werken! En typisch dat als je weggaat je ineens klachten hebt! Ze willen misschien meer betaald krijgen ofzo. Maar wij zijn echt heel erg lief.”
  • Over de kankerverwerkkende stof “ja net zoals roken kankerverwekkend kan zijn bedoel je? Er zijn zoveel dingen kankerverwerkkend, net als aspartaam. Maar ja als je aan alle voorschriften voldoet is dat geen probleem. Er is ook een enorme metaalindustrie in Nederland dus hoezo is dit ineens een probleem”
  • Nou ja hij zegt een hoop bla en geeft de schuld aan anderen, wij hebben alles op orde en kan zijn dat mensen hun masker niet opdoen, dus ja hun probleem. En mensen zijn jaloers en werknemers hebben verantwoordelijkheid om als ze denken dat iets schadelijk is ze zelf een masker op moeten doen. (Maar BOOS/voice over: nee hoor moet werkgever doen)
  • Dan spreken ze Joseph ook nog. “Ik doe geen personeelszaken dus ja ik heb daar geen rol in” En hij liegt nog over een paar dingen.
  • De twee broers gaan dan nog allemaal dingen zeggen als jaa werknemers die willen niet echt werken, moeilijk om mensen te vinden die willen werken. Sommige mensen willen minder dagen werken, blablabla mensen zijn jaloers.
  • Dan krijgt boos nog een tip (na het gesprek hierboven) dat er inspecties waren die niet goed waren. Hebben ze naar de klibanskies gestuurd. Hun advocaat ontkent dat allemaal.

Einde! You’re welcome

47 likes

Van mij mag die derderangs Jeff Koons sowieso gecanceld worden.

36 likes

Haha ja ik dacht eigenlijk dat de aflevering over plagiaat zou gaan of zo…

14 likes

Ik vond het eerlijk gezegd nog niet zo’n duidelijke aflevering? Of die broers bluffen alles bij mekaar en alles is 100% leugens, of de bronnen van Boos doen dat. Beiden vind ik toch wel heel ver gaan. Die eerste broer was onvoorbereid, en begon vrij vanzelf te vertellen over alle maatregelen die ze nemen.

Edit: statement op de Klibansky website Klibansky vs BOOS: Spreekt BOOS de waarheid? | Joseph Klibansky

3 likes

Het zijn wel acht bronnen
En een bewijsstuk in de vorm van een inspectierapport

6 likes

Dat inspectierapport was toch niet zo heel boeiend?

2 likes

Volgens Klibansky niet nee :crazy_face:

2 likes