Het influencertopic #22

Hippe mensen help me out. Nu er straks een rave podcast (?) komt van de Huismuts, moet ik wel een beetje uptodate zijn. Wat is raven? Feesten met drugs? Spiritueel feesten? Wakker feesten in de ochtend?

Ps. Wel respect voor haar marketingvoelsprieten.

11 likes

Hou op. We weten allemaal dat je je aangesproken voelt maar je hoeft niet van dit soort defensieve comments te posten, zo sneu.

22 likes

Huh waarom moet ik me dan aangesproken voelen?

9 likes

Oke nouja de nep artikelen die je in Turkije hebt gekocht zijn van hetzelfde kaliber en ook niet eerlijk geproduceerd. Is toch eigenlijk hetzelfde als wat zij dan doet?

4 likes

Ik ben eigenlijk echt benieuwd naar hoeveel mensen Rianne Meijer hebben ontvolgd. De reacties op haar Posts zijn echt niet mals.

6 likes

Welke Posts bedoel je? Ik zie niets geks…

4 likes

Ze bedoeld de reacties onder haar laatste posts.

1 like

Techno / electronische muziek feesten. Met idd drugs en tot sochtends vroeg.

2 likes

Bestaat al sinds de jaren 80 hoor :stuck_out_tongue:

16 likes

Vanwege haar Isrealisische vriend of? Ik zie nu in ieder geval niet meer superveel berichten onder haar laatste post ivm bij andere influencers, misschien heeft ze ze verwijderd.

4 likes

Dat is toch redelijk standaard? Waarom denk je dat in zoveel kleding een labeltje made in Bangladesh/India/… hangt? En nee niet alleen Shein.
In de informaticawereld ook redelijk algemeen dat veel werk aan IndiĆ«rs wordt uitbesteed. Ik ken iemand die werkt voor een groot bedrijf en al zijn collega’s zijn de laatste jaren vervangen door IndiĆ«rs.

3 likes

Zou het lullig voor haar vinden als veel mensen haar ontvolgen omdat haar vriend Israƫlisch is (is dat zo?). Je kunt Israƫlische burgers moeilijk verantwoordelijk houden voor de oorlogsmisdaden die door de regering worden gepleegd.
Buiten dat snap ik ook niet waarom iedere influencer zich hierover zou moeten uitspreken. Ik heb zelf liever dat iemand niks zegt, dan dat diegene allemaal onzin deelt.

11 likes

Waarschijnlijk omdat ze zich niet uitspreekt volgens anderen.
Onder die eerste comment staat ook ā€˜her husband certainly is’.

5 likes

Echt bullshit om haar zo ter verantwoording te roepen. Maar het lijkt een beetje te zijn begonnen na een post die ze nu verwijderd heeft. Ze had iets meer dan een week geleden geloof ik een post voor plan Nederland om aandacht te vragen voor meisjes in moeilijke situaties waarbij ze een naam (Lesly geloof ik) in IsraĆ«lische kleuren/lijkend op de IsraĆ«lische vlag had gepost. Vanaf toen kwamen er zoveel pro-Palestina reacties op haar andere foto’s.

18 likes

Ik speel haar filmpjes op tiktok altijd versneld af, dan vind ik haar accent een stuk beter te doen hahah

4 likes

Ja helemaal eens met beide punten hoor.

5 likes

Ik weet niet of er hier mensen het Jamie Perkins en Nikkie Thot-debacle hebben gevolgd?
In het kort:

• Hij en zij waren family vloggers met hun twee kinderen
  • Denk in 2019 hebben ze na een ā€œlangeā€ online stilte hun scheiding aangekondigd
  • Zij had dan na lange tijd besloten om haar eigen kanaal te starten zonder dat hun twee kinderen vaak in beeld kwamen. Hij nam daarentegen van elke gelegenheid gebruik om de kinderen in beeld te brengen
  • Vorige week, kwam hij met een video waarin hij claimde dat Nikkie hem emotioneel en fysiek mishandelde en zijn carriĆØre saboteerde. Hij heeft die na een paar uur offline gehaald maar ja schade was al berokkend. In die video zie je ook dat Nikkie de telefoon waarmee hij haar wilt filmen uit zijn handen slaat.

Vandaag post Nikkie stories dat ze een video klaar had staan maar het liever via stories vertelt. Zij zegt dat hij sinds het begin emotioneel abusive was en niks liever wilde dan de grootste familyvloggers worden. Op lipstickalley hadden ze al opgemerkt dat Jamie meer de roem wilde dan Nikkie en zijn manipulatieve trekken onder de aandacht gebracht.

7 likes

Ik hoor net een podcast met Cynthia gaat oa over haar bedrijf en omzet maar wow die is echt enorm gegroeid in 3 jaar tijd. Zoals ik het nu hoor in drie jaar tijd van 2 ton naar 8 ton 🫨. Ik zie haar coaches weleens voorbij komen maar volgens mij weten die wel wat ze doen. Echt wel knap.

4 likes

Ik vind de stem van Cynthia echt vervelend om te luisteren… ze breekt haar zinnen zo raar af. Zal vast aan mij liggen. Vond het wel grappig dat ze niet meer precies wist hoe lang ze niet meer gedronken had. Je hebt er een heel boek over geschreven, dat moet je dat detail toch wel weten?

8 likes

Ja maar het ~doet haar zo weinig dat ze het niet bijhoudt~ zo nonchalant deze meid. Sorry niet aardig maar zij is echt mijn BEC

17 likes