Het influencertopic #22

Ik speel haar filmpjes op tiktok altijd versneld af, dan vind ik haar accent een stuk beter te doen hahah

4 likes

Ja helemaal eens met beide punten hoor.

5 likes

Ik weet niet of er hier mensen het Jamie Perkins en Nikkie Thot-debacle hebben gevolgd?
In het kort:

• Hij en zij waren family vloggers met hun twee kinderen
  • Denk in 2019 hebben ze na een ā€œlangeā€ online stilte hun scheiding aangekondigd
  • Zij had dan na lange tijd besloten om haar eigen kanaal te starten zonder dat hun twee kinderen vaak in beeld kwamen. Hij nam daarentegen van elke gelegenheid gebruik om de kinderen in beeld te brengen
  • Vorige week, kwam hij met een video waarin hij claimde dat Nikkie hem emotioneel en fysiek mishandelde en zijn carriĆØre saboteerde. Hij heeft die na een paar uur offline gehaald maar ja schade was al berokkend. In die video zie je ook dat Nikkie de telefoon waarmee hij haar wilt filmen uit zijn handen slaat.

Vandaag post Nikkie stories dat ze een video klaar had staan maar het liever via stories vertelt. Zij zegt dat hij sinds het begin emotioneel abusive was en niks liever wilde dan de grootste familyvloggers worden. Op lipstickalley hadden ze al opgemerkt dat Jamie meer de roem wilde dan Nikkie en zijn manipulatieve trekken onder de aandacht gebracht.

7 likes

Ik hoor net een podcast met Cynthia gaat oa over haar bedrijf en omzet maar wow die is echt enorm gegroeid in 3 jaar tijd. Zoals ik het nu hoor in drie jaar tijd van 2 ton naar 8 ton 🫨. Ik zie haar coaches weleens voorbij komen maar volgens mij weten die wel wat ze doen. Echt wel knap.

4 likes

Ik vind de stem van Cynthia echt vervelend om te luisteren… ze breekt haar zinnen zo raar af. Zal vast aan mij liggen. Vond het wel grappig dat ze niet meer precies wist hoe lang ze niet meer gedronken had. Je hebt er een heel boek over geschreven, dat moet je dat detail toch wel weten?

8 likes

Ja maar het ~doet haar zo weinig dat ze het niet bijhoudt~ zo nonchalant deze meid. Sorry niet aardig maar zij is echt mijn BEC

17 likes

Ja wat is dat toch he, ik vind haar stem ook heel moeilijk om naar te luisteren

6 likes

Ja sommige mensen hebben gewoon geen prettig stemgeluid, kunnen ze weinig aan doen maar ik vind dat echt een dealbreaker als je dan podcasts etc gaat maken.

16 likes

Haha same!

5 likes

Eens! Ze gaat ook volgens mij haar eigen luisterboek inspreken. Ik kan ook niet naar haar luisteren als ze die beugel in heeft.

1 like

Vind die hele podcast sowieso niet best, hij is telkens aan t woord en Nikkie komt er soms tussendoor met loze kreten. Heb die met Yvonne gezien en ze waren ook zo heerlijk aan haar kant dat je meteen weet dat er afspraken waren.
Ik bedoel, als ik een podcast zou hebben en mijn gast was Yvonne dan zou ik haar steengrillen.

9 likes

Dat ding was ook iets van 75 minuten lang ofzk. Heel relaas in die auto, zucht. Vind het wel heftig allemaal. En samen 2 kindjes. Pfoe.

3 likes

Ik had dit ook. Ik wist niet goed hoe te omschrijven maar snap precies wat je bedoelt

7 likes

Deze video van Sophie Hol stond tussen mijn aanbevolen video’s. Ze heeft weer liefdesverdriet (wat natuurlijk heel vervelend is), maar ze meet alles weer zo breed uit en ook echt op een heel ongemakkelijke manier. Ze heeft er ook een aantal dramatische tiktoks over gemaakt en ik snap eerlijk gezegd niet hoe je als volwassen vrouw de behoefte voelt dit met de hele wereld te delen :sweat_smile:

19 likes

God het lijkt alsof ik naar een persiflage van een melodramatisch kostuumdrama zit te kijken

10 likes

In haar hele youtube carriere heeft ze volgens mij al 5x een relatie gehad die uit is gegaan?

13 likes

Ze had een video later ook waarin ze vaak te horen krijgt dat ze zaadvragende ogen heeft en dat als compliment ziet. :joy:

25 likes

hahahahahaaaha jezus waarom zou je jezelf zo haten

16 likes

Heeft ze al een compilatie video gemaakt? Ook altijd goed voor de views.

6 likes

Volgens mij heeft ze gemerkt dat de breakups in haar vlogs altijd een nieuwe groep kijkers (+ views) trekt want mensen houden van drama, want voor de rest zijn haar vlogs altijd oersaai en blijft ze al jarenlang in dezelfde routine, kwaliteit en hoeveelheid kijkers hangen.

9 likes