Het influencertopic #22

Maar ze heeft nu wel een plan om hem te pakken!! (Die ze vervolgens ook deelt???).

Edit; verder vind ik het wel vervelend voor haar hoor. Je moet gewoon uit het huis van een ander blijven. Naast de spullen die dan weg kunnen zijn, krijgt ook vooral je veiligheid een deuk. Dus zeker niet oké.

2 likes

Oh is dat Urks! Ik kon het al niet helemaal plaatsen. Het is echt een sterk accent en dacht eerst dat het Drents was ofzo maar zelfs dat is niet zo weird.
Verklaart weer een hoop :joy:

6 likes

Ze is begonnen door kanalen op YouTube te maken met video’s over dingen waarvoor ze zelf niet in beeld hoeft te komen, dus de 10 grootste huizen ter wereld ofzo, cashflow kanalen ofzo heeft dat. En daar heeft ze millies aan verdient en die investeert ze nu in vastgoed.

Ik heb echt duidelijk niks te doen gehad een tijd terug dat ik het allemaal aan heb gehoord

11 likes

Het afvoerputje van youtube zeg maar. Ugh, zo’n hekel daaraan. Vraag me af hoe je daar inrolt…
Maja, ze is wel rijk, I guess :clown_face:

3 likes

O ja, nu weet ik wie! Ik kreeg haar een tijdje in mijn discovery, hoe heet ze ook alweer?

Ik vond haar uitleg ergens wel fascinerend, maar voor mij is een zinvolle baan heel belangrijk en daarom zou ik het zelf denk ik niet zo goed kunnen. Het lijkt me makkelijk geld verdienen, al betwijfel ik dat je daar nu nog goed mee kunt starten. Zij is jaren geleden al gestart, dat is wel in haar voordeel lijkt me.

4 likes

Jelline Brands volgens mij? Krijg haar ook vaker te zien in mijn FYP van Tiktok. Ik ga echt kapot van dat accent. Het is zo’n extreme ver van m’n bed show die hele meid.

7 likes

Ik vind haar vooral altijd irritant met als je erin geloofd dan kan jij dit ook. Nee meid. Elke week 6 designertassen kan niet iedereen hoe hard je ook geloofd.

13 likes

Ik vraag me bij haar ook altijd heel erg af of ze daadwerkelijk zelf veel geld heeft verdiend met die cash cow kanalen of dat dat eigenlijk wel meevalt en dat ze vooral heel veel heeft verdiend aan haar cursus erover.

Ik vind haar koopgedrag ook echt bizar. Snap ook wel dat je dure schoenen en een tas koopt als je miljonair bent en daar van houdt. Maar ze maakt ook echt regelmatig video’s met dat ze voor €200,- aan make-up op Shein heeft besteld. Meid wat moet je daar in godsnaam mee als je dezelfde week ook al de hele Sephora hebt leeg gekocht.

13 likes

Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt, maar die meid haar hele imago is dus dure dingen kopen?
Ik zie alleen maar filmpjes over: we hebben deze villa gekocht, ik heb een rolex gekocht, ik heb een dikke auto gekocht, ik heb weer 3 tassen gekocht.
Ik vind het nogal pronkzuchtig/echt zo’n show-off. Heel leeg?

14 likes

Ja dit is wel ongeveer een samenvatting van haar TikTok inderdaad haha

6 likes

En dat ze jade anna voor duizend euro aan dior spullen opstuurt. Vriendschap is niet te koop hoor?

6 likes

Haha ja dat was echt too much. Jade leek zich er ook best wel ongemakkelijk over te voelen??

6 likes

Betaal even 1200 euro en dan kan je ook een zielloze capitalist worden. My God…

Ik kijk vaak die videos van Ann Reardon en dit is precies waar zij zich tegen verzet. Hoe kun je trots op jezelf zijn? Wat een leegte.

4 likes

Ze raadt in die cursus geloof ik ook aan om vooral gebruik te maken van freelancers via platformen als Fiverr voor videobewerking, voice over etc.

Ook echt heel stom want de tarieven op Fiverr liggen echt verschrikkelijk laag en niemand zou daar misbruik van moeten maken om er zelf rijker van te worden.

2 likes

Ja en ik las ergens dat iemand (niet jelline) zei dat je je video’s ook gewoon in India kan laten editen want daar betaal je minder. Echt schandalig

7 likes

Nee ja prima als een bedrijf daar voor kiest maar dit gaat om mensen die zo rijk willen worden dat ze 30 louis vuitton tassen kunnen kopen zonder moeite en daarom hun werk laten doen door mensen uit landen met lagere inkomens. Ik vind dat niet heel netjes eigenlijk?

15 likes

Je koopt kleding bij shein toch?

8 likes

Nee, maar dat is precies ook niet het punt wat ik hiermee wil maken haha.

8 likes

Oh huh ik zag net nog een post van jou waarin je vertelde daar regelmatig te bestellen?

5 likes

Ik heb daar in het verleden wel eens besteld ja maar ik ben daar al heel lang mee gestopt, dat heb ik hier ook gepost!

16 likes