Ja en ik las ergens dat iemand (niet jelline) zei dat je je video’s ook gewoon in India kan laten editen want daar betaal je minder. Echt schandalig
Nee ja prima als een bedrijf daar voor kiest maar dit gaat om mensen die zo rijk willen worden dat ze 30 louis vuitton tassen kunnen kopen zonder moeite en daarom hun werk laten doen door mensen uit landen met lagere inkomens. Ik vind dat niet heel netjes eigenlijk?
Je koopt kleding bij shein toch?
Nee, maar dat is precies ook niet het punt wat ik hiermee wil maken haha.
Oh huh ik zag net nog een post van jou waarin je vertelde daar regelmatig te bestellen?
Ik heb daar in het verleden wel eens besteld ja maar ik ben daar al heel lang mee gestopt, dat heb ik hier ook gepost!
Hippe mensen help me out. Nu er straks een rave podcast (?) komt van de Huismuts, moet ik wel een beetje uptodate zijn. Wat is raven? Feesten met drugs? Spiritueel feesten? Wakker feesten in de ochtend?
Ps. Wel respect voor haar marketingvoelsprieten.
Hou op. We weten allemaal dat je je aangesproken voelt maar je hoeft niet van dit soort defensieve comments te posten, zo sneu.
Huh waarom moet ik me dan aangesproken voelen?
Oke nouja de nep artikelen die je in Turkije hebt gekocht zijn van hetzelfde kaliber en ook niet eerlijk geproduceerd. Is toch eigenlijk hetzelfde als wat zij dan doet?
Ik ben eigenlijk echt benieuwd naar hoeveel mensen Rianne Meijer hebben ontvolgd. De reacties op haar Posts zijn echt niet mals.
Welke Posts bedoel je? Ik zie niets geks…
Ze bedoeld de reacties onder haar laatste posts.
Techno / electronische muziek feesten. Met idd drugs en tot sochtends vroeg.
Bestaat al sinds de jaren 80 hoor ![]()
Vanwege haar Isrealisische vriend of? Ik zie nu in ieder geval niet meer superveel berichten onder haar laatste post ivm bij andere influencers, misschien heeft ze ze verwijderd.
Dat is toch redelijk standaard? Waarom denk je dat in zoveel kleding een labeltje made in Bangladesh/India/… hangt? En nee niet alleen Shein.
In de informaticawereld ook redelijk algemeen dat veel werk aan Indiërs wordt uitbesteed. Ik ken iemand die werkt voor een groot bedrijf en al zijn collega’s zijn de laatste jaren vervangen door Indiërs.
Zou het lullig voor haar vinden als veel mensen haar ontvolgen omdat haar vriend Israëlisch is (is dat zo?). Je kunt Israëlische burgers moeilijk verantwoordelijk houden voor de oorlogsmisdaden die door de regering worden gepleegd.
Buiten dat snap ik ook niet waarom iedere influencer zich hierover zou moeten uitspreken. Ik heb zelf liever dat iemand niks zegt, dan dat diegene allemaal onzin deelt.
Waarschijnlijk omdat ze zich niet uitspreekt volgens anderen.
Onder die eerste comment staat ook ‘her husband certainly is’.
Echt bullshit om haar zo ter verantwoording te roepen. Maar het lijkt een beetje te zijn begonnen na een post die ze nu verwijderd heeft. Ze had iets meer dan een week geleden geloof ik een post voor plan Nederland om aandacht te vragen voor meisjes in moeilijke situaties waarbij ze een naam (Lesly geloof ik) in Israëlische kleuren/lijkend op de Israëlische vlag had gepost. Vanaf toen kwamen er zoveel pro-Palestina reacties op haar andere foto’s.