Pff ik zie haar zoveel voorbij komen, dat zij zo’n following heeft. Doodeng
Ik ben in shock alles aan het bekijken
Waarom zijn die mensen zo gefocust op geld joh echt enorm treurig als het alleen daarom draait. Besteed je energie liever aan vrienden en familie, zou ik deze mensen op het hart willen drukken
Daarom heb ik nog geen 20k per maand op mn rekening. Kutzooi.
En nu heeft ze een of ander mega huis op Bali toch? Lekkere manier om je geld te verdienen
‘Volg je hart want dat klopt altijd’
Best een goeie voor op een tegeltje.
wilt
Los van de spelfout, hoe durf je dit te typen
Ziek gewoon
En dan ook weer met zo’n smerige titel, want ja dat stress dingen met je lichaam doet is algemeen bekend, maar dan lezen mensen dit en krijg je allemaal van dat soort “Je krijgt kanker als je niet zen bent” kutverhalen.
En dan geloven sommigen dat ook…
Deze auteur heeft idd een enorm bereik… veel mensen hebben niet door hoe schadelijk het is. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die geen gekke influencers of complottheorieën aanhangen, maar toch geloven in de ideeën van Maté. Een vriendin van mij kreeg het aangeraden tijdens haar burn out traject.
Hahaha ik weet serieus niet wat ik erger vind.
Sanneke d’r vriend heeft de manflu en mensen sturen haar geld; ze heeft ook gewoon altijd een link in haar bio staan om haar geld te sturen
Jezus. Accepteer gewoon dat je nooit de influencer gaat worden die je wilt zijn.
Dan ben je echt alle schaamte voorbij
peppie?