Werktitel: Vlammend in de pijp
Ahahahahahahah dit is echt de meest accurate beschrijving voor hun hahahahha
Hahaha wat zĂjn dit voor mensen?? Ben helemaal gefascineerd door hun account. Met deze tot nu toe als hoogtepunt:
Het heeft ook 1 comment deze post, die van hemzelf
Die lichamen passen ook nooit bij de gezichten van die âMale coachesâ. Moet altijd denken aan die rare jochies in de brugklas die niemand kon plaatsenâŠdie eindigen als dit soort figuren.
Ik kan me gewoon zo niet voorstellen dat je als Cynthia zijn de met een (volgens mij) succesvol bedrijf en best prettige branding denkt: âWow deze coaches kunnen mij echt dingen leren!â Ik vind de uitstraling van deze coaches echt Steenrijk, Straatarm sbs6.
Daar hebben ze ook aan meegedaan dacht ik? Dus dat klopt wel haha
Wat een fantastische fotoshop hahaha. Kijk 'm eens nonchalant staan terwijl Justin op de koffie komt.
Ja klopt, met een huis wat (als ik het goed heb onthouden) niet van henzelf was maar gehuurd voor deze opnames
Dat is volgens mij heel normaal bij dat programma
Ik vroeg me opeens af hoe het met een bepaalde (Nederlandse) blogger zou zijn maar ik kom maar niet op haar naam, misschien weten jullie het. Ze blogde ooit, zeg tien jaar geleden, toen het echt een ding was. Volgens mij was ze (half) Japans en haar man Surinaams, ze hadden twee kinderen (volgens mij) en volgens mij ging ze op een gegeven moment naast het bloggen werken in een beautysalon of wimpersalon ofzo. Heel summiere info en heel veel âvolgens mijâ haha, maar misschien weten jullie wie ik bedoel.
Sunseree?
Jaaaa! Haha wat goed, dank je wel!
Was dat niet iets met cherry? Weet de hele naam niet meer.
Cherryfizz
Die was niet half japans toch?
Wel bestie met haagse rach en die is daarna ook echt verdwenen van de aardbodem
Ik volgde ze vroeger ook en daarna eigenlijk alleen maar Nikki en ik ben ook wel echt team Nikki. En ik snap niet waarom hij hier nu mee komt? Het zegt ook weer heel veel over Jaimy, dit doe je kinderen toch niet aan.
Oh sorry geen idee eigenlijk haha. Dook ze niet ooit nog op met een blog over planten? Hele jungle in dâr huis toen.
Zij werkte niet in een salon, volgens mij gewoon huismoeder en daarna plantengekkie
Ja ik ben ook team nikki. Jamie is altijd wel dodgy geweest en je merkte dat hij werkte voor de cameraâs en de views. Er is veel geregeld achter de schermen en het siert nikki dat ze voor haar kinderen echt veel gedaan kon krijgen. Jamie had los elke dag content gemaakt met hen om die views naar omhoog te krijgen.