Het influencertopic #22

Die van dat ongeluk is Maud van Beauty before breakfast. Zij deed waanzinnig mooie ooglooks. Hoop dat haar (toenmalige?) vriend Kenny goed gerevalideerd is want dat was idd schrikken, het was een motorongeluk geloof ik.

9 likes

Ja Beautykoning! De Cynthia die wél leuk was en goed kon make-uppen

8 likes

Haha hardop gelachen om deze post! :joy:

4 likes

Nee, hij komt weleens voorbij in haar vlogs of bij wat wannabe influencers die een botoxbehandeling laten doen.

5 likes

hahahahahhaha

5 likes

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me een beetje afvroeg hoe ze dat wilde gaan doen, ik vond dat ze het hele wonen in Amerika een beetje te makkelijk nam, qua vergunningen enzo… maar ik vind haar wel heel fijn altijd over hoe open ze is over veranderingen in haar plannen.

4 likes

Ik vind het ook open maar elke keer zo wispelturig. Eerst een huis kopen in Barcelona want ze is toch echt niet gelukkig in Amsterdam. Nu woont ze weer in Amsterdam en gaat ze op vakantie naar Barcelona. Ik vind dat ze echt te makkelijk doet over al haar vliegreizen, alsof het in de tijd van nu normaal is om voor de leuk zo vaak de vliegtuig te pakken

7 likes

Ik had het over Eva Zu Beck, maar zelfde voor Claire inderdaad. Al vind ik Eva 10x leuker

1 like

Naja superleuke achternaam toch juist!

3 likes

Janne Schuijn en partner zijn/gaan uit elkaar. Altijd een moeilijke beslissing maar met hun gehandicapte zoontje al helemaal. Ze leken wat de zorg voor hem betreft echt een goed team. Zal vast zo blijven maar wel een stuk ingewikkelder allemaal. Wat zal er veel op haar af komen :disappointed_relieved:. Ik gun haar zo erg wat meer onbezorgdheid in haar leven.

27 likes

Ik denk ook niet dat het lukte met een visum. Ze had een tijdje geleden toch een immigratie advocaat en ging ze proberen om een visum te krijgen en daar is ze nooit meer op terug gekomen :sweat_smile: nu is haar doel 2-3 maanden per jaar erheen aka gewoon een vakantie.

3 likes

julie & camilla (vooral tiktok famous sorry) hebben net een kind gekregen en gaan geen foto’s en zelfs geen naam delen, vind dat echt verfrissend

69 likes

zeggen ze nu

10 likes

Ben inderdaad zoals @vaatdoek benieuwd of dat zo blijft.

5 likes

mja volgens mij zeggen ze dit al maandenlang/zelfs voor zwangerschap al dus het lijkt me wel een kernwaarde

4 likes

Ik heb bij hun wel het idee dat ze dit blijven doen, weet niet waarom, maar ik heb het idee dat zij er echt wel over nagedacht hebben en goed weten waarom ze iets doen en wat ze met hun pagina’s willen bereiken.

8 likes

Ik ben echt onder de indruk van die foto’s van de geboorte van hen. Mooi dat ze hem zo uit de spotlights houden

13 likes

Ja, mooi he! Je moet ook even naar de insta van de fotograaf (als je dat wil zien dan) heel veel mooie en interessante foto’s van geboortes en je ziet echt alles.

14 likes

Ik ben dan wel benieuwd of ze straks wel gaan delen dat ie zindelijk wordt of zichzelf onder heeft gekotst ofzo.

3 likes

Joyce en Scarlett zeiden ook ooit van alles over het wel/niet in beeld brengen van hun kind. Hoewel dat de laatste tijd volgensmij wel minder is.

3 likes