Met haar 12 jarige zoon waarvoor ze shag kocht omdat hij besloot te roken.
Nee, het staat in de post boven je.
Gonny met haar obsessies van 490505005050505 planten tot slangen.
Oh ja Sunsereeā¦jaren geleden volgde ik haar een beetje. Ik ging meteen kijken op haar insta.
Leuk gezin heeft ze hoor.
Eens! Blijkbaar mag hij zijn kinderen ook niet meer gebruiken voor content en is hij best wel wanhopig. Lijkt mij een best goede regel, niemand zou afhankelijk van zijn kinderen moeten zijn.
Blogt zij nog ergens?
Geen idee. Ik vond haat nogal saai.
En of andere chick op insta (foodieness ofzo) heeft haar kind Thuis genoemd.
š«„
En zān broertje heet dan Hotel of Caravan ofzo?
Haha de achternaam is Thuis
Ohhh hahahaha oke. Zelfs een gekke achternaam maar ja wat doe je eraan
Ik zit even die mensen te ā stalkenā nu en de vader van de baby is Dokter Job. Komt hij wel eens op tv oid? Ik herken hem heel erg ergens van, maar zou niet weten hoe!
Als ik deze naam zou hebben zou ik mn kind echt Bennie noemen
De instagram van Cynthia (Beautykoning heette zij) is inmiddels van een nagelwebshop. Wordt wel door haar gerund denk ik! En Josephine woont in Indonesiƫ sinds een paar jaar. Die volg ik nog.
Die van dat ongeluk is Maud van Beauty before breakfast. Zij deed waanzinnig mooie ooglooks. Hoop dat haar (toenmalige?) vriend Kenny goed gerevalideerd is want dat was idd schrikken, het was een motorongeluk geloof ik.
Ja Beautykoning! De Cynthia die wƩl leuk was en goed kon make-uppen
Haha hardop gelachen om deze post!
Nee, hij komt weleens voorbij in haar vlogs of bij wat wannabe influencers die een botoxbehandeling laten doen.
hahahahahhaha
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me een beetje afvroeg hoe ze dat wilde gaan doen, ik vond dat ze het hele wonen in Amerika een beetje te makkelijk nam, qua vergunningen enzo⦠maar ik vind haar wel heel fijn altijd over hoe open ze is over veranderingen in haar plannen.