Het influencertopic #22

Ook die van artipoppe is lellik.

13 likes

Josh V die een bericht post dat ze een halve crompouche opkrijgt met daarbij: is er iemand die wel een heeele opkrijgt?!

:roll_eyes:

31 likes

Ik houd niet echt van zoetigheid en taart dus vind zulke dingen ook al snel veel. Maar een zak chips komt wel leeg hoor.

5 likes

Wat is nou het ding met die cacao drankjes overal? Smaakt het gewoon hetzelfde als chocolademelk? Is het zonder melk? Is het zoet of bitter? Zoveel vragen.

4 likes

Bedoel je die link die staat in haar bio?

5 likes

Nog nooit ergens gezien… Wie drinkt dat allemaal en hoe heet het?

6 likes

Echt hè en dat ze het mentaal niet aan kan om een heleboel te eten want ze heeft gesport vandaag en de helft is zeker wel al zo’n 200kcal.
Echt :face_vomiting::face_vomiting:. Die focus op calorieën.
Terwijl ze ook echt mega mega slank is dus 1x 400 calorieën extra zullen wel zoveel geen kwaad kunnen.

En volgens mij kan ik wel 2 zo’n crompoucen op lekkker puh Josh :muscle::muscle:

32 likes

Had zij niet ooit ook dieet pillen Mas verkocht en een shirt met de befaamde tekst “nothing tastes as good as…?” Past wel
Bij die post :pensive:

4 likes

Celine Charlotte die haar uurtarief doorvoert in de keuze of ze wel of niet gaat koken. Haar uurtarief is 1000,-, oftewel: dan kost een keer zelf koken haar dus 1500,-. Echt wie denkt zo. Lang verhaal kort: ze bestelt dus alleen maar.

34 likes

Rich girl math

62 likes

Haha maar echt, dat is toch recht proberen te lullen wat krom is? (Ofzo :joy:). Zeg gewoon dat je koken kut vind, ook prima :joy:

9 likes

Het heet dus cacao en het is rauw cacaopoeder wat je oplost ofzo, het schijnt allerlei gezondheidsvoordelen te hebben volgens de spiriwiri’s

6 likes

Ik had een vriendin die ook zo dacht, maar dan met €100.- per uur en dus niet zelf een lamp ging vervangen. Ik heb echt stuitende verbazing naar haar gekeken toen ze het zei.

7 likes

Haha doet me denken aan mijn ex. Toen we aan het daten waren zei ik dat ik zo’n warme herinneringen had aan dat mijn moeder vroeger vaak cake bakte in het weekend, en toen zei hij dat zijn moeder dat niet deed want met haar uurloon kostte zo’n cake dan 200 euro. Ik had toen echt moeten rennen :triangular_flag_on_post: :cry:

47 likes

Maar sowieso ze is niet €1000 per uur waard (überhaupt natuurlijk) als kok. Ze is dat in haar eigen ogen kennelijk waard als ??? (Wat doet deze vrouw)

30 likes

Ooh dat heb ik wel vaker gezien inderdaad (maar niet bij grote influencer). Men doet dan cacao “ceremonies” i.p.v. dat ayahuasca wat officieel verboden is in NL. Geen idee wat die gezondheidsvoordelen zijn maar rauwe cacao drinken lijkt me heel goor. :rofl: Geef mij maar met een berg suiker en melk, dan smaakt het ten minste nog naar echte chocolademelk.

1 like

Ik weet dat het goed is voor je bloedsomloop enzo. Maar om daar een hele ceremonie voor te houden. Ik denk dat hun er toch meer omheen doen ofzo.

Want ik pleur rauwe cacao door mn ontbijt maar ik voel me daar geen ander mens door haha.

4 likes

@MyMoon volgens google:

De cacaoplant werd door de eeuwenoude Maya’s en Azteken beschouwd als een ‘heilige boom’ en als ‘Food of the Gods’. Kakaw, zoals het ook wel geschreven wordt, is een vrouwelijke spirit – girl power baby – met een krachtige wijze en zachte energie, die je op een hele subtiele en liefdevolle manier in staat stelt waar te nemen wat er zich in je hart afspeelt. Dus als je op zoek bent naar meer verbinding met je intuïtie, onderbewustzijn en innerlijke kracht, dan zou je een hedendaagse versie van zo’n ceremonie bij kunnen wonen. Het drankje zou daarnaast ook nog eens helpen om je hoofd tot rust te brengen en je creativiteit een boost te geven.

Het gaat denk ik hand in hand met manifesteren, je moneymindset en op je hoogste frequentie/vibratie/whatever zitten

8 likes

Gaat ze dan ook de tijd die ze niet kookt werken?? Want als dat niet het geval is klopt de rekensom niet.

Dit háát ik overigens ook aan de huidige tijd. ‘Nadenken over wat ik wil eten en de ingrediënten kopen kost me teveel tijd en energie dus ik bestel alleen maaltijd boxen en in de rij staan in de super is irritant dus ik laat flitsbezorgers alles brengen.’ Hier gaat de maatschappij aan stuk in mijn ogen.
(Jaaa er zijn begrijpelijke uitzonderingen… maar dat zijn uitzonderingen)

24 likes

In wat voor zin vind je dat schadelijk voor de maatschappij? Ik vind het alleen maar makkelijker geworden maar misschien zie ik iets over het hoofd?

1 like