“verhalen”
Haha ik ook. Topo foutje wtf hahaha:joy:
Ze dacht dat Breda op 30 min naast Amersfoort lag.
Volle gas, linker baan!
Hahah het is me weer duidelijk waarom ik die meid al jaren niet meer volg. Dat ze hier nog zoveel geld mee verdient is echt te gek voor woorden
Waarom?
Wel echt een leuke trui!
Ik gok Sezane haha!
Die Sanneke blijft zo schaamteloos bedelen om geld via instagram…
Ik snap ook niet waarom ik blijf kijken. Ik wil ook wel eens iets bemoedigends zeggen of iets anders aardigs maar t meeste valt toch wel echt verkeerd. Dus ik zeg maar niks.
Zo oneerlijk dat sommige influencers een Artipoppe cadeau krijgen 🥹
Niet jaloers op zijn, is maar voor een korte tijd een ergonomische draagzak. Vooral een influencer draagzak maar niet de beste voor je baby. En mega overpriced.
Waarom is die maar voor korte tijd ergonomisch? Ik zou denken dat een draagzak gewoon wel of niet ergonomisch is dus ben wel benieuwd
Ze adverteren dat die geschikt is vanaf geboorte, maar dan past je baby er nog helemaal niet in. Ze vallen dan helemaal weg in die zak, met het hoofdje onder de rand waardoor er kans is op rebreathing. Dan ademen ze hun eigen uitgeademde lucht in.
Past pas vanaf 62/68. En zodra ze weer groter zijn, past die ook niet goed meer.
En sowieso geen minimaal €400 waard.
Ik snap sowieso niet dat je honderden euro’s uitgeeft aan iets functioneels als een draagzak?? Of zijn alle draagzakken over het algemeen al duur?
Ik snap het wel, haha! Vind de rest vrij degelijk en lelijk, vind die van Artipoppe echt prachtiggggg.
Nee hoor. Je hebt voor €50 een prima draagzak. Grote tweedehands markt ook.
De meningen zijn verdeeld over hoe erg het is, maar het schijnt wel belangrijk te zijn om een goede spreidzit te hebben in een draagzak. Mijne was helemaal ergonomisch (voor baby en ook voor degene die draagt) en die was nieuw iets van 150/200. Achteraf gezien had ik die beter tweedehands voor de helft van het geld kunnen kopen. Net zoals het grootste deel van alle babyspullen eigenlijk
Ik gebruik mijn draagzak meer en langer dan de kinderwagen(ook iets functioneels), als ik zie wat mensen daaraan uitgeven dan is zelfs een Artipoppe nog goedkoop.
Ga alsjeblieft naar het mom topic met jullie draagzakken.