Het influencertopic #22

Is het niet logisch om sommige kosten die voor ons privé kosten lijken als bedrijfskosten op te voeren? Dan bedoel ik niet die concertkaartjes maar bijv kosten voor haar en make-up, huur van designer tassen enzo. Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat dat echt bedrijfskosten zijn als je een hoofdrol speelt in real housewives.

(Overigens is zij ook echt bij lange na niet de enige die een concert of etentje als bedrijfskosten opvoert maar goed, dat maakt het natuurlijk niet goed.)

13 likes

Vind het echt onzin wat Hella allemaal uitkraamt. Ze is pas sinds een week alle facturen aan het nalopen, maar wil niet betalen omdat het werk te slecht was en er geen uren verantwoording is? Ze betaalde ook al niet voordat ze die facturen ging nalopen dus daar ligt het niet aan. Ik vond het wel overduidelijk dat Mascha degene is die Max heeft aangedragen bij Hella.

Hoe hoog heeft ze het ook zitten dat ze vind dat ze als een zwerver moet leven terwijl ze in zo’n mega huis woont en even een verjaardagsfeest van 10.000 euro geeft :joy:

9 likes

Jammer dat Mascha zo chique is dat ze hier nooit wat over zal zeggen. Je kunt veel over haar zeggen maar ze mengt zich nooit in drama. (Jammer vorr ons want ik denk dat zij heel veel weet.)

41 likes

Ja chique of…misschien toch anders? Ik bedoel ze maakt een podcast over non monogamie en geeft ook daar weinig inzicht in haar persoonlijke situatie…het is allemaal veilig, binnen de lijntjes, goodie 2 shoes. Misschien is dat ook iets wat niet helemaal te vertrouwen is.

14 likes

Ja ik zie nu ook op juicechannel al berichten verschijnen dat Max is aangedragen door Mascha en Gregor. Kan mij voorstellen dat zij nu ook een hoop berichten hierover gaat krijgen.

Maschas kennende gaat ze er of niet op reageren, of een korte reactie geven dat ze er niet tussen in gaat zitten. Wat logisch is natuurlijk.

6 likes

Zit Max nou in het huis van Mascha tijdens dat videobellen?

6 likes

Of ze komt weer met zo een tenenkrommende reel waarin ze danst met Foefje

5 likes

haha love deze mascha conspiracy het klinkt nu echt alsof ze de ins en outs van epstein eiland weet ofzo

44 likes

Ondertussen brengt Bonnie morgen haar e-boek over haar mentale gezondheid uit.
Ik ben benieuwd dus ga t wel lezen.

12 likes

Nah reality fbi schrijft nu dat Hella de schuld geeft aan Mascha en haar voor de bus gooit. Zo vond ik het dan weer totaal niet overkomen vanuit Hella.

3 likes

Beetje off-topic; ook mooi dat op de website van Hella de bruiloftfoto’s van Noor met haar man en minnaar samen te zien zijn.

36 likes

Nee vond ik ook wel meevallen, ze zei alleen beste vriendin. Was meer BOOS eindredactie met de foto tussendoor van die première van Mas en Hella die sneaky was.

Maar eerlijk krijg wel de kriebels van die Hella, met name door haar stem.

11 likes

En haar “hè” de hele tijd tussendoor. En die lange spaties soms :joy:

17 likes

Waarom was dit ook alweer?

3 likes

Ook toevallige timing dat ze al ruim een week viral gaat met die irritante tiktok sound. Opeens kent iedereen Hella.

7 likes

Kan er nog niet helemaal bij met die laatste reactie van Max en Simone op het eind. Dat als Hella het naar een goed doel stoort dat ze dan niets meer van haar hoeven. Hebben ze het dan over de missende 32k? Wat echt heel gul is maar wat voor slappe was zitten die in dat je dat kan missen

8 likes

Ik vond dat dus ook gek. Je komt met een probleem bij BOOS, gaat om veel geld en opeens heb je het toch niet zo hard nodig/stort maar naar een goed doel? Vandaar dat ik me wel echt aan het afvragen ben of dit niet een ‘geniale’ marketing stunt is van Max.

34 likes

Ze zeiden ‘een bedrag’ dus denk niet die 32k

Ik vind het ook verdacht en sowieso heel vreemd allemaal

2 likes

Omdat de juicechannels iets over haar zeiden, weer niet meer precies wat tbh

3 likes