Het influencertopic #22

Maar als zij een specifiekere urenverantwoording wil had ze dat toch eerder aan kunnen geven, daar moet je niet achteraf mee aankomen.

En die Simone zei volgens mij dat ze de website aan Mascha had overgedragen als ik goed liplees, maar zal wel een andere Mascha zijn I guess.

17 likes

Is dat niet haar achtergrond en is ze toen kinderfeestjes gaan organiseren? Of iets met kinderen igg!

5 likes

Haha ja ik dacht ook Masha te lezen! Miss dat ik daarom dacht dat t wel eens waar kon zijn gezien de kwaliteit van haar vlogs🤣

8 likes

Rustahgg

7 likes

En voor je leveranciers niet betalen en je personeel niet etc? :joy:

8 likes

O, dat zou het verklaren. Geen idee verder.
Ik vind het schijt irritant in ieder geval, haha

2 likes

Die première was dus heel belangrijk. Ben je daar serieus een hele week mee bezig? En dit gezeik was er al toch nog voor Boos bij haar ging aankloppen? Dan weet je toch ongeveer hoe en wat

Maar ik ga nu een eigen bv beginnen en een Rolex declareren

9 likes

Ja hoe kom je daar mee weg ook? Naja mss die rolex niet maar al die andere dingen.
De gewone mens krijgt meteen n blauwe envelop als t niet klopt. Mij wisten ze we te vinden igg (had wel iets verkeerd ingevuld hoor😅). Waardoor ik te weinig had betaald.

10 likes

Is een :sparkles: investering :sparkles:

9 likes

Je zou bijna denken dat het een PR stunt is. There is no such thing as bad press toch? :joy:

4 likes

Haha wow, vind je dat echt geloofwaardig? Normaal meld je het toch direct als je ontevreden bent over iemands werk, of in elk geval als iemand een factuur stuurt? Hier is voor 40.000 euro gewerkt, dat is honderden uren werk, en dan stel je pas dat je ontevreden was over het werk als er zo’n programma wordt ingeschakeld? Je probeert toch ook geen regelingen te treffen of delen af te betalen als je zo ontevreden bent, om DAARNA de werkzaamheden te betwisten?

Echt zoveel bullshit gehoord in haar verhaal :joy: ik snap niet dat iemand dit geloofwaardig vindt

46 likes

Wat ik in de aflevering nogal ondergesneeuwd vond en hier ook nog niet besproken wordt; Hella zegt op een gegeven moment dat Simone zulk slecht werk heeft geleverd dat ze nu een grote belastingschuld heeft. 2 tellen later zegt ze dat ze nu de facturen van Simone doorgaat. Het is toch echt je eigen schuld dat je niet nagaat of je werknemers goed werk leveren en het lijkt me al helemaal dat als de belastingdienst je een schuld oplegt dat je dan kijkt wat er eigenlijk gebeurd is. Maar dat doet ze dus nu in dat facetime gesprek met boos erbij? En dan vind ze het opeens gerechtvaardigd dat ze niet uitbetaald? Terwijl ze al veel eerder een betalingsregeling had getroffen (die ze niet nakomt). Vind dat nog meer getuigen van een slechte bedrijfsvoering dan het wegschrijven van concerttickets.

9 likes

Oh ik had hier nog geen eens aan gedacht maar wie weet. Ik vind het zo vreemd hoe dit allemaal uit eigen intieme kring lijkt te komen. Mascha was laatst nog Hella aan t ophemelen in d’r stories, Jessie Maya (die ook bij Max zit of zat) zit in een recente aflevering van RHOA. Hmmm

6 likes

Hoe bewerkt zijn deze foto’s. Gregor lijkt niet eens op zichzelf :joy:

16 likes

Waarom lijkt gregor hier op een 21 jarige soundcloud rapper.

58 likes

Lol ik herken gregor niet eens :laughing:

7 likes

Die Hella neemt echt geen verantwoordelijkheid hiervoor. Elke keer smoesjes
Maar zij hebben slecht werk geleverd
Maar mijn vrienden hebben hun aangeraden
Maar ik had een première
Maar jullie gaven mij te weinig tijd
Maar zij gaf mij geen uren verantwoording

En ondertussen moet je met meerdere bedrijven een betalingsregeling sluiten. Dan heb je toch echt een bord voor je kop

13 likes

We weten natuurlijk niet wat voor werk die Max en Simone hebben geleverd, maar als ik naar dit gesprek kijk (in combinatie met reacties van ex-medewerkers over Hella’s gedrag) komt het op mij over als een klassiek voorbeeld van DARVO. Anders kom je al veel eerder met klachten over hun werk, en niet pas als je bij BOOS zit.

5 likes

Is hij zo kort dan?

3 likes

Ik heb hem nooit opgemeten, maar korte mannen komen in meerdere varianten:P

1 like