Het influencertopic #22

Niet alles kan zwart en roze zijn :joy:

27 likes

Is ook wel weer zo. Maar ik heb ook paars in huis hoor. :joy: :pleading_face:

6 likes

Ik kijk nooit meer naar Bonnie’s vlogs maar deze wel aangeklikt. Heeft zij tegenwoordig een beugel? Ze praat zo raar met een dikke tong / slis lijkt het.

2 likes

Volgens mij is t alleen in het begin en in de later opgenomen stukken niet meer, dus misschien was ze daar verkouden oid?
Ik vind het trouwens wel echt oudbollig die trap zo met die vloerbedekking en ik vrees voor bonnie (bobbie) met de katten. Mijn kat zou dit interpreteren als een gigantische krabpaal speciaal voor haar aangelegd.

13 likes

Huh, na de verbouwing hebben ze vloerbedekking op de trap? Wie bedenkt dat?

14 likes

Zoals Bonnie zou zeggen: RIP.
Die trap gaat echt 1 groot krab paradijs voor die katten worden.

17 likes

Is op zich wel vriendelijk voor je buren

12 likes

Vloerbedekking is toch heel normaal op trappen?

13 likes

Bram de Wijs wast zijn haar nooit. eens in de 7 weken bij de kapper, zegt hij.

5 likes

Jeetje

20 likes

Best wel ouderwets, ook.

Wij hebben het ook laten zitten want heel handig met een kind dat leert traplopen en duur om te vervangen, maar mooi en hygiënisch vind ik het niet. Ik zou het ook nooit laten leggen, maar al helemaal niet met katten.

3 likes

Eerlijk zo ziet het er ook wel uit.

21 likes

Ik ken echt niemand die dat heeft. Hooguit van die halve maantjes tegen het slippen, maar vaker gewoon van die anti-sliprandjes en verder gewoon geverfd. Ik snap vloerbedekking sowieso niet, vind het altijd wat viezig (en ik ben echt geen cleanfreak). Maar kwestie van smaak I guess.

5 likes

Volgens mij is het echt iets wat veel vroeger gedaan werd.

6 likes

Ik heb het zelf ook laten doen, het dempt ook veel geluid wat voor ons een belangrijke overweging was.

7 likes

Ja ik begrijp die haat tegen vloerbedekking op de trap ook niet zo. Wij gaan er een mooie sisal-achtig tapijt laten leggen omdat het scheelt in geluid. Op de gang is het best gehorig met een enkelsteens wandje tussen ons en de buren. Niks viezigs aan en sisal is goed schoon te houden.

30 likes

Er is er weer een hoor jongens! :wine_glass: :spiral_calendar: :man_lifting_weights:

Op Instagram volg ik graag van die fitnessmensen die posten over hun workouts en hun dagelijkse routines. Vind ik inspirerend.

Afgelopen week zag ik een reel van iemand die ik met veel dingen vrij extreem vind, maar waarbij ik deze keer echt bijna ‘amen’ zei na het kijken.

In de reel vertelt hij dat hij vroeger elke week wel een keer stevig dronk en dat hij nu heel soms een glas wijn drinkt, echt bij gelegenheid.

Hij zegt:

Ik zie nu alles in het perspectief van tijd. We hebben maar een bepaalde hoeveelheid tijd op deze aarde en die besteed ik graag energiek, fit en met een goed gevoel. Daar haal ik voldoening uit.
En als ik drink, dan voel ik me niet fit, energiek of goed. Zelfs na één glas voel ik me nog enkele dagen minder fit dan normaal.

Hij zegt: ik wil zoveel mogelijk uit elke dag halen en dat lukt me niet als ik alcohol drink.

👏👏👏👏

(Hij heet trouwens Marcus Filly op Instagram, als je het leuk vindt kan je hem opzoeken).

Ik zit er ook zo in,
maar ik had het nog niet zo goed kunnen verwoorden.

Het gaat om tijd. Het gaat om me goed voelen. Het gaat om de tijd die ik hier op deze aarde heb goed benutten en dat kan niet optimaal doen als ik me slecht voel.

En ja, natuurlijk voel je je soms slecht door dingen waar je geen of weinig invloed op hebt, maar op alcohol drinken heb ik zelf invloed.

Voor mij is dit de bevestiging waarom ik niet terugwil naar consistent drinken. Naar ‘vast’ drinken in de week.

Heel soms een glas wijn? Ja, dat misschien wel. Soms is het het misschien waard? Heel soms? (Je ziet dat ik hier nog niet uit ben, haha).

Maar weer wekelijks drinken, ik denk niet dat ik dat ooit nog ga doen.

Mijn leven is me teveel waard. Naast dat alcohol vergif is, zéér ongezond, heeft het teveel invloed op hoe ik me voel.

En dat is waar het mij om gaat.

Misschien is dat herkenbaar voor je.

7 likes

Nou deze vind ik niet zo raar eigenlijk, ben het er wel mee eens.

10 likes

Duurde even voordat ik door had dat dit niet jouw eigen stuk was :joy:

75 likes

Zo, same.
Ik dacht wat een relaas joh @Babka.

Dagboekposts zijn niet toegestaan!!! :joy:

9 likes