Ik ken ook niemand die het heeft, ik vind het heel lelijk ook. Mijn trap is van laminaat en heeft niks antislip en ben er echt nog nooit op uitgegleden
Wedden nadat je dit gepost hebt ga je op je snufferd.
Snufferd, soy?
Snuffert. Mi scusi
Ik ga zelfs met rolschaatsen aan die trap op en af en nog nooit gevallen maar nu ik dit heb gezegd zal ik wel binnenkort mijn been breken ofzo
OMG ik voel mijn maag al naar beneden zakken als ik hier alleen al aan denk
Oh nee, je arme buren! /s
Als je van de trap af valt ben je wel sneller beneden
Ik vind die trap echt wel mooi geworden maar blijf me verbazen om die enorme biezen/randen van de vloer
Ik heb zon hekel aan deze zin he haha. Wou dat ik vroeger ipv “Daarom” iets terug kon zeggen als “Ik ben jou geen reden verschuldigd”
Net als ‘kan niet’ ligt op het kerkhof naast ‘wil ik niet’
Je moet op je tenen staan, dat stukje is van rubber dus maakt niet echt veel geluid. Niet dat iedereen nu denkt dat ik op wielen de trap op/af ga…
Vind de keuze van dat tapijt zo dom. Omdat er een soort rechte ruit in zit zie je dat dat helemaal scheef om de treden is geplakt. Logisch wel met een trap die in een bocht gaat, maar zou me heeeeeelemaal kapot ergeren elke keer als ik die trap op zou lopen.
Oh en ook vanaf de voordeur tapijt op de trap. En zij lopen altijd met schoenen aan in huis, dus vraag en af hoe lang dat tapijt beige blijft.
Volgens mij waren ze naar eigen zeggen alleen bevriend
Officieel niet. Dit stond paar maanden terug op een juice channel waarna zij dit in een instagram story ontkende. Friends with benefits maybe?
Celi.ne Ch.arlotte is weer eens weken offline, hing naar eigen zeggen tegen een burnout aan en is nu weer he-le-maal terug door een fantastische nieuwe methode die ze meteen in een podcast en weet ik wat allemaal gevat heeft. Het is wel een beetje een terugkerend patroon ondertussen, ik ben nog steeds verbaasd hoe ze zoveel geld hiermee kan verdienen.
Ik wilde dit ook zeggen. Ik snap niet dat mensen zoveel geld uitgeven aan haar cursussen. Zij heeft constant nieuwe methodes of ideeën die ze dan na een paar weken al niet meer doet en dan verdwijnt ze opeens van social media om weer terug te komen met een nieuw idee wat dan uiteindelijk ook niet werkt. Ze had pas ook mega veel geld uitgegeven aan allemaal nieuw apparatuur en iets van 20 mensen aangenomen om vervolgens weken niet te werken?
Waarom zou je van zo iemand een cursus aannemen… ze is echt zo chaotisch en impulsief en niks lijkt echt te werken? En nu komt ze weer met een nieuw meesterlijk plan aka post it notes op de koelkast
Maar daar gaat het niet om. Maar dat ze steeds doet alsof ze een geweldig systeem heeft zoals dat team met 20 mensen wat helemaal geweldig en top plan zou zijn maar gelijk daarna heeft ze een burn out en nu is ze weer terug met een nieuw geweldig systeem… briefjes op een koelkast. Daar ga je toch geen business ideeën van aannemen? Al helemaal niet voor duizenden euro’s?
Ik zit om de een of andere manier weer eens op de instagram van t wyldepad te kijken
Ja echt heel luxe dat in je overpriced vakantiehuisje zelfs een wc rol voor je klaar hangt. What’s next, warm water?
Vraag me altijd af hoe ze dat doen met zeep. Staan er kleine flesjes of is het een grote fles die ze continu bijvullen? Ik zou het ook niet zo netjes vinden als er een half lege fles zou staan namelijk of is dat wel normaal?