Het influencertopic #22

Funkie House in Rotterdam heeft echt een fortuin verdiend aan mij. Net als de Replay winkel naast de mediamarkt.

Edit: ik kocht alleen maar het echte merk, maar heb toen wel op vakantie in Azië een poef met het hoofd van Paul Frank gekocht. Kwam ook zo droog voorbij in een doorzichtige plastic zak op de bagageband haha. Hij staat zelfs nog bij mijn ouders. Even kijken of ik een foto heb.

Edit2: ook echt in hun woonkamer nog

Samenvatting

IMG_4938

67 likes

Ik had ook een paar Thaise neppers! Maarja je wilt natuurlijk als wanhopige puber the real deal.

@Bunnyslippers omg dit doet me denken aan mijn dekbek overtrek! En strandlakens :joy: helaas geen foto bij de hand maar had niet misstaan met jouw poef haha!

6 likes

Ik had ook zo’n Betty Boop tas, ding helemaal afgedragen. Oh en wooow, van die Jack Daniels topjes :sob::sob:

7 likes

Mn eerste strings waren van Betty Boop :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

al die creepy comments ook zeg

16 likes

Haha, ik had er ooit beha’s van. Bleek er iets van nikkel in de beugels te zitten waar ik allergisch voor was. Twee weken met jeukende stippeltietjes rondgelopen. :unamused::face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Omg haha ik was het bestaan hiervan al bijna vergeten en Pucca

20 likes

Ben altijd wel een beetje jaloers op de ‘geen BH trend’. Aangezien mijn tepels over de grond slepen. Veel te groot zijn ze.

31 likes

Doen die van mij ook, is even wennen maar ik draag ook nooit meer een beha. Ik heb bij superbra iets van een K ofzo, maar het zit gewoon allemaal niet lekker. Bij ‘gewone’ winkels heb ik nooit beha’s kunnen shoppen

8 likes

Maar mijn nek gaat echt zeer doen en het staat ook - vind ik - niet zo mooi bij mij.

6 likes

Ah nee dan moet je het ook zeker niet doen! Dat heb ik gelukkig niet want die van mij liggen gewoon plat op mn borst haha

5 likes

de huismuts heeft ook weer een nieuw verdienmodel gevonden met haar miracle morning. Twee maandjes vroeg opstaan en erover preachen, vervolgens, ja hoor, tadaa; een box om dit zelf ook thuis te gaan doen én een event er over op het vakantie park. Ik denk dat het hele miracle morning verhaal van dr vanaf dag 1 een vooropgezet plan met commercieel doeleinde is geweest. En dat ze tegenwoordig gewoon weer tot een uur of 08 ligt te ronken en (droomt over een vrachtlading geld)

20 likes

oh wow ik heb een 75f en ik vind dat al te groot voor zonder bh maar jij vindt het dus wel comfortabel met een grotere cup? maar ik vind dat compacte gevoel van een bh eig wel fijn ofzo

10 likes

Ja mijn borsten zijn heel slap door afvallen en aankomen dus er hangt ook niks. Ze liggen gewoon plat zeg maar. Mijn tepel wijst ook gewoon helemaal naar beneden. Als ik een trap op of afloop bouncen ze ook weinig omdat ze wel zwaar zijn: hahaha bijzondere analyse dit maar ik heb er dus vrij weinig last van

15 likes

Ik maak hier nu een voorstelling van die er hoop ik veel dramatischer uitziet dan de realiteit

10 likes

Doubt hahaha het is echt niet mooi

1 like

Indian Rose broeken :heart_eyes: Ultra laag!

8 likes

Eerder 222 en nu 50 omg
Thee zit erin en sokken en kaartjes om het doel van je dag te bepalen en toen hield ik het niet meer vol

9 likes

Effectiefste middel om in zo’n miracle morning box te stoppen zijn de 3 kinderen van willemijn

25 likes

Zo heerlijk die flashbacks naar de trends van mijn middelbare school jaren. Weet iemand nog hoe die afdeling bij de Bijenkorf heette die echt gericht was op jongeren en gekke spulletjes. Bestaat al lang niet meer en kom der niet op.

8 likes