Het influencertopic #22

Als iemand toch de hoed en de rand weet van bekende merken enzo, is het Debbie wel. Ze is gewoon ontmaskerd als koper van dupes…

7 likes

Ja ik vertrouw die dior book totes ook echt niet

14 likes

Bonnie’s deel 2 van haar “hilarische” lingo deel 2 voorbij zien komen op Tiktok. Dit keer met een disclaimer dat je kan doorscrollen als je t niet leuk vind…goh.

6 likes

Ik vond Bonnie altijd leuk om te volgen maar de laatste tijd vind ik haar zo puberaal… verbaas me er echt over. Deze TikToks zijn wel echt het dieptepunt.

12 likes

Dus omdat ze het niet wist is het niet fake? Dat is niet hoe het werkt Deb. Ik ben geen kenner maar dit is toch 100% een Hermes rip off?

13 likes

Of bij een open achterbak van een guur busje met spul wat ‘van de vrachtwagen’ gevallen is. :sweat_smile:

13 likes

Influencers hebben het zooo zwaar :joy:

34 likes

Deze meid… echt hou op.

9 likes

Mo out here living her best life

Edit: TikTok weggehaald omdat je anders m’n naam kan zien, maar hij staat op het account van Stefan de Vries

10 likes

I love Mo

19 likes

Ik heb de podcast helemaal geluisterd (ik ben al een week ziek en heb alle tijd) en die interviewster is slécht en Janice is sáái. Wat een ongelooflijk stom leven heb je dan.

4 likes

Ik ook, maar ik zie nu dat ze een tiktok heeft gemaakt waarbij ze aanhecht aan een filmpje van Diederik Gommers (:heart:) waar hij oa haar persoonlijk benadert om filmpjes/ fragmenten over roken en vapen te verwijderen.
Daar regeert ze heel kinderachtig en maakt hem belachelijk. :pleading_face:

#teamgommers

18 likes

Nou wat denken jullie?

• Een nieuw boek
  • Een nieuwe trui
  • Een nieuwe podcast
  • Iets anders wat volgers kunnen kopen
  • Nee nee nee het is echt leuk nieuws, namelijk:

0 stemmers

7 likes

Wat heeft zij een Monique kapsel? Is dit nieuw

5 likes

Dat zijn haar cuRtaIn baNgS

15 likes

Een 3e kat.

14 likes

Ja dit dacht ik ook al ja, ook omdat ze het aankondigt met een foto van Sjakie.

4 likes

Ze lijkt nu op die moeder uit Bob’s Burgers

14 likes

Ja zo dacht ik ook haha.

6 likes

Maar dat kan toch niet vanwege Poppy dacht ik?

1 like