Ja beiden is wel gebruikelijk toch? Of van die kleine flesjes, of er hangt een dispenser aan de muur, die bijgevuld kan worden
Ik ben vanuit hotels gewend dat je grotere flessen iedere keer bijvult wanneer er een wissel is in kamers.
Same. En hóeveel lampen kun je in een ruimte kwijt?
Gebruikt Annemerel die Dyson Airwrap nu alleen om spuugdoekjes droog te maken? Zie nog steeds een knot/staart namelijk wanneer ik haar stories bekijk. Ik volg haar niet op de voet dus kan toevallig zijn, heeft ze nu wel regelmatig het beeldige haar wat ze graag wil?
Ze bliiiiijjft ook maar kopen kopen kopen. Vind het niet meer leuk om te volgen.
Haha je linkt hier dan ook wel een echt hoogtepunt uit haar vlogs, heb hier echt om moeten huilen van het lachen (vanaf 5:25)
En vandaag is ze zoenend gespot met Rijk Hofman… mijn hart is gebroken
Dit meeeeen je, hahaha ik weet niet of ik dit vreselijk of leuk vindt
Joh laat dr lekker rondtongen. Die meid is single grniet ervan mo.
Haha dit was precies mijn reactie.
En natuurlijk mag ze doen wat ze wil, ik ben ook niet “oprecht” jaloers en ik heb al helemaaaaal geen mening over hoe ze haar single tijd doorbrengt.
Ben heel benieuwd of dit tot iets gaat leiden, ergens vind ik ze op een manier wel bij elkaar passen.
Haha ze hadden ooit een video samen en toen was Rijk best wel ah fanboyen op haar
idd good for them
Huh wisten jullie dat Diana Gabriels gewoon alweer kei lang actief is online? Ik dacht dat die van de aardbodem verdwenen was. Ze zegt onder andere op haar insta: leer een crisis zien als een inspiratiebron om in beweging te komen
Bron: call granny live
Zag het net bij een of ander juicekanaal ja. Vind dat zo’n vreselijke vrouw
Ik dacht leuk om dat Vallen en opstaan “liedje” van haar weer eens te pluggen maar die is verdwenen van youtube.
Klopt dat was al vrij snel!
Of ze heeft gewoon al die tijd haar (vaste) klantenkring behouden, of ze doet het om allerlei nieuwe mensen te trekken
Haha same! Zag haar in vreemde posities op instagram
I love dit echt.
Omdat je verliefd bent op Rijk?
Of Mo?