Het influencertopic #22

Hahaha ja echt exact dit :joy:

5 likes

Hahaahahahahahahha dit is de waarheid

4 likes

Ik vraag me wel af hoe dit zit trouwens. Ik merk laatste tijd namelijk ook bij mijn stories dat ik door accounts geliked wordt die nep lijken (altijd halfblote vrouw met suggestieve titel ofzo). Nu kan ik een nieuwe doelgroep aangeboord hebben met mijn hete eetfoto’s maar het lijken toch meer van die spamaccounts. Zie dat ook bij comments van instaposts van vrienden voorbij komen waar ik ook zeker weet dat er niet voor betaald wordt.

4 likes

Ik las even “sperma-accounts” :flushed:

51 likes

Zou op zich nog best accuraat zijn gezien de namen en foto’s vaak.

7 likes

Ben beland in een beerput over Colleen Ballinger, ik had altijd al mijn bedenkingen bij haar omdat ze zich gedraagt als een Mary Sue maar echt NASTY dingen kan zeggen verscholen achter haar Miranda Sings karakter.
Er zijn eindeloze screenshots aan gesprekken waar ze kinderen vraagt naar hun favoriete sexstandje, of ze nog maagd zijn en ze heeft een jongen van 17 (toentertijd) lingerie opgestuurd.
Blijkbaar zijn deze geruchten er al jaren maar werden ze onder haar manipulatieve relatie met haar fans onderdrukt. Letterlijk berichten dat ze tegen minderjarige fans zegt “Gebruik dit alsjeblieft niet als bewijsmateriaal want anders wordt ik gecancelled en dan moet ik mijn excuses aanbieden”.

16 likes

Geen idee over wie je t hebt. :face_with_spiral_eyes:

11 likes

Haha wow + 4000 zo maar opeens das wel weer gekocht I guess

11 likes

Ok bedankt voor het melden?

9 likes

Graag gedaan.

2 likes

Je kent miranda sings toch wel. Die vervelende meid met die overdreven lipstick .

7 likes

Nope

2 likes

TikTok creator @_imjustzander heeft gisteren een TikTok geplaatst waarin hij het ook heeft over haar rare gedrag met betrekking tot haar eigen en andermans (jongere) kinderen, met tweets als bewijs

7 likes

Die meid is echt compleet gestoord. Gek hoe ze hier zolang mee weggekomen is.
Ik moest altijd erg lachen om haar Miranda personage maar vond het heel opvallend hoe het vooral leek als een excuus om naar gedrag te vertonen. Zet een masker op en je komt met alles weg.

7 likes

Hahaha Rutger (vriend van Enzo) op 2:38 over het Vrijheidsbeeld :rofl: Hoe dom kun je zijn? :joy:

3 likes

enzo ook gewoon: ja

13 likes

Haha misschien had hij zo’n situatie als met dat beeld in game of thrones in zijn hoofd

8 likes

Ik erger me wel vaker aan Enzo’s uitspraken dat ik denk, ja sorry hoor maar ben je dan echt zo dom

7 likes

Wat zegt ie dan

6 likes

De VOC en zo kwamen dan aan en dan zagen ze dat vrijheidsbeeld zo en dat is wel echt cool/vet/sick/andere krachtterm

16 likes