Het influencertopic #22

Pas maar op straks doe ik jou nog een beige slaapzak cadeau.

3 likes

:peach:

11 likes

Ik was ook best verrast dat het een vuilnisbakje is geworden, had eerder een labrador verwacht of een schapendoes. Denk dat Ellie een heel fijn leven tegemoet gaat!

10 likes

Misschien moeten we onze eigen honden ook nog posten!!!1

6 likes

Ik vind het goed dat hij dit heeft gemaakt. Dit is wel een hele bijzondere (maar te verwachtte?) reactie van de advocaten.

https://www.instagram.com/p/Cs6wUdoNJvL/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

24 likes

Ik vind Ellie zo lief, ze doet me zo aan m’n eigen hond denken. Ik snap wel dat influencers met honden irritant zijn want tbf de meeste mensen met honden zijn irritant (ik incl) maar het is toch ook wel weer goed dat ze een adoptie hond promoot ipv de zoooveelste labradoodle of andere merk hond met gezondheidsproblemen

26 likes

haha ik vind honden bij influencers minder kut want honden zijn veel leuker dan baby’s

9 likes

Ja echt love Average Rob.
Hij doet echt heel veel moeite voor z’n filmpjes.

4 likes

Precies wat ik dacht. Kan me nog herinneren dat ze een paar maanden geleden op insta zat te zwelgen in zelfmedelijden omdat ze een paar dagen thuis moest zitten om bij haar hond te blijven die toen net was geopereerd. Ben benieuwd hoe dat straks met een baby gaat want dan ben je (zeker in het begin) toch wel redelijk aan huis gekluisterd

18 likes

Zegt ze zelf dat hij 23 weken geleden in haar leven kwam?

5 likes

Nee, dat staat er toch niet

3 likes

Oh verkeerd gelezen

4 likes

Zijn hier mensen die Bobbi Bodt volgen?
Ik wel! Ik vond haar wel geinig tijdens de huizenzoektocht en het begin van haar date-leed was ook leuk, maar toen kreeg ze de smaak te pakken en begon ze met steeds meer geuren en kleuren te schrijven en werd het afschuwelijke proza.

Natuurlijk gaat ze het nu als boek uitgeven nadat er ongeveer 4 volgers lyrisch bleken te zijn en ohja, nu het huis helemaal bij elkaar gespond is gaat ze - uiteraard met pijn in haar hart - te koop zetten. En in dat proces worden we ook meegenomen.

Ik trek het niet :joy: en heb haar maar ontvolgt.

Ze lijkt me zo’n lieve en leuke meid maar het leuke lijkt te worden overschaduwd door die influencer-trucjes die al die influencers uithalen.

6 likes

Zij was toch ook van die val met die scooter die toen redelijk theatraal uitgemolken werd?

7 likes

Je bedoelt de dagelijkse verslaglegging over de genezingstendens van haar schaafwonden en blauwe plekken?! :smiling_face_with_tear:

24 likes

Hahaha yes bingo

8 likes

En niet te vergeten dat ze zelfs JALOERS werd toen haar hond ook haar ouders leuk bleek te vinden en dat zij het liefst als enige aandacht aan haar hond gaf =’)

51 likes

Hahahahah oja. Jezus.

9 likes

Never forget

35 likes

Fijne stabiele emotionele basis om aan kinderen te beginnen!

53 likes