Misschien schrijft ze er een boek over
Ja ze zegt ook wel er meer over te zullen delen online
âAangekondigdâ ook
Hmm nou ik kan me wel voorstellen dat stoppen met hormonale anticonceptie iets met je kan doen toch? Hormonen zijn ook zo bepalend voor je libido maar ook qua aantrekkingskracht etc. Zeg niet dat dit bij Bonnie het geval is maar kan me zeker voorstellen dat het bij sommige mensen wel invloed kan hebben, simpelweg omdat er hormonaal gewoon veel verandert als je stopt met de pil?
Oh ja sorry. Ik las die post later nog eens beter en toen werd het me al duidelijk.
Omdat het pride month is. En waarom zou je niet open zijn over je sexualiteit.
Ik denk dat het voor anderen ook helpend kan zijn, een dergelijke coming out (ik denk dat het heel normaal is om rond je 30e of misschien zelfs nog veel later te ontdekken dat je seksualiteit breder/anders is dan je dacht, maar daar wordt nog niet zo heel veel over gepraat, of het wordt weggezet als een bevlieging). Sowieso worden biseksuelen heel vaak nog niet serieus genomen (âhet is een faseâ, of het moment dat je een relatie hebt ben je ineens homo/lesbisch of hetero, en kun je geen bi meer zijn), dus ik denk juist dat het goed is dat Bonnie laat zien dat ze nu wel een relatie heeft met een man, maar dat dat niet betekent dat ze hetero is. Lijkt me enorm bevrijdend voor haar, en fijn ook dat ze nu zo close is met Dook. Hij is ook bi, dus ik denk dat ze elkaar daarin goed kunnen begrijpen
Ze gaat geen vragen beantwoorden over haar relatie met Nick. Ze heeft niet gezegd dat ze helemaal geen vragen zal beantwoorden over haar coming out. Zou mij niet verbazen als ze een Q&A opneemt. Maar ze zal hier dus niks delen over haar relatie met Nick en hoe dat dan nu âgaatâ. Dat is ook best privĂ© lijkt mij.
Open uit jezelf iets vertellen is ook wel anders dan openstaan voor vragen van duizenden volgers
Bonnie had ook al eens een tiktok met iets van: âals je van je man mag zoenen met die knappe vrouwâ ofzo toch? Leuk dat ze die kant van zichzelf nu ontdekt en ze daarin gesteund wordt door haar partner en omgeving!
Elise heeft haar huis verduurzaamd door in elke ruimte een airco te installeren⊠Zou ze echt niet snappen dat dat niet duurzaam is?
Goed toch dat ze van het gas af is? Aircoâs laat ze ook draaien op zonnepanelen.
Hoezo benieuwd naar hoe ze erachter is gekomen? Je kunt je dat toch realiseren
Hahaha alsof er nog een rol wc papier uit dr jurk hangt
Ik dacht staat ze nou op een stukje papier maar dat is de sleep
Me die in denial is dat ik mijn dure couture jurk in de wasmachine heb gedaan zonder de waslabels te bekijken.
Ik dacht eerst dit is vast een grap ofzo, ik bedoel smaken verschillen, maar dit is gewoon zo raar met die toiletrol idd en doet niks voor haar.
Instagram is het met me oneens want ik lees in de comments âobsessedâ, âgorgeous, glowy and stunningâ. Ik zal de mode memo wel weer gemist hebbenđ
Ik veronderstel dat het om aircoâs gaan die in de winter ook kunnen warmen (lucht-luchtwarmtepompen). Als je die op energie van zonnepanelen kunt laten draaien, is dat wel duurzaam, lijkt mij? Ik kreeg vorige week ook iemand over de vloer die je huis komt bekijken om te zien hoe je best kunt renoveren (specifiek qua energie en verbruik) en hij gaf me ook de tip om dat te installeren (enkel op voorwaarde dat je eerst zonnepanelen legt en je niet meer verbruikt dat dat die opwekken).