Het influencertopic #22

Libido bestaat niet, zin hebben in seks is afhankelijk van heel veel factoren en ligt echt niet alleen aan de pil

36 likes

Bij wie? Niet bij mij. Je brengt het als feit dat dit altijd bij iedereen gebeurt?

41 likes

Ja sorry ik vind dit bullshit. Je kan door veel verschillende dingen pas op latere leeftijd achter je geaardheid komen. Ik denk dat het eerder aan onzebekrompen maatschappij ligt dan aan iemands libido.

15 likes

Ze lijkt op een peuter waarvan het rokje met petticoat continu opkruipt en daar geen besef van heeft.

2 likes

Ja, ik geloof best dat bv. sommige mensen die (vroeg) in een (lange) heteroseksuele relatie zitten, niet altijd bewust bezig zijn met hun geaardheid en pas op latere leeftijd beseffen dat ze bi zijn, aangezien ze nooit “de nood” hebben gevoeld om dat te onderzoeken of andere opties in overweging te nemen. De maatschappij verwacht nu eenmaal dat je hetero bent.

13 likes

Beetje N = 1, ik ben ook een half jaar gestopt met de pil, mede omdat ik weinig zin had in seks in m’n relatie. En stoppen veranderde helemaal niks voor mij maar een nieuwe partner wel

37 likes

Ik had hetzelfde! Behalve die nieuwe partner dan haha. Maar ik dacht echt dat alles aan de pil (en later ook nuvaring) lag. M’n stemmingswisselingen en libido vooral. Maar ik bleek gewoon niet gelukkig te zijn met m’n ex en niet zo’n seksuele klik met hem te hebben.

Ik ben uiteindelijk 1 jaar hormoonvrij geweest en ik gebruik nu weer hormonale anticonceptie en ik ben er voor nu (na een omweg met een pil die ik niet wilde) echt blij mee!

7 likes

Ja prima? Maar dan mag ik daar toch benieuwd naar zijn?

6 likes

Ik had toen ik gestopt was meer zin, maar ik heb nu ik weer begonnen ben nog steeds zin.

8 likes

Het boeit me echt geen hol wat de pil met jullie doet.

Hier een video van een influencer

47 likes

Geen idee heb t niet gekeken hahah

8 likes

Ik vind haar wel minder leuk nu ze meestal met al die HĂšrmes tassen rondloopt. Maar goed, ze wordt ook nog steeds enthousiast van vintage en tweedehands dus ik zie het maar door de vingers.

3 likes

Jaa ik kijk eigenlijk vooral haar what are people in new york wearing en home make over videos. De tassen dingen boeien me niet zo.

5 likes

Ik kijk haar ook voor de interieur/renovatievideos maar ik ben niet zo fan van haar vernieuwde badkamer. Ik snap die trend niet om glazen wanden in ensuite badkamers te plaatsen. Echt 0,0 privacy.

8 likes

Ik vind het ook zo irritant dat Michael steeds vaker in beeld komt. Zijn outfits en shoplogs interesseren me echt niet.

3 likes

Oh ik vind Michael wel lief eigenlijk. Ik mis de creativiteit vooral. Nu kan ze letterlijk alles kopen wat ze wil en dat wordt best wel saai.

4 likes

Ik vind Michael vooral storend in de vlogs, als Karen haar outfits aan het laten zien is. Dan springt hij vaak ertussen en doet hij me aan Gregor denken.

Verder eens, heb ik ook met Noorie Ana bijvoorbeeld, vond het eerst leuk om haar te volgen, maar zij is nu een typische influencer. Koopt veel, volgt precies de trends op en vliegt de hele wereld over om content te maken.

5 likes

Ja, ik ken er zelf niet zo veel van (en in BE werkt dat salderen niet), maar wat is volgens jou dan het beste alternatief? Mijn adviesman had het overigens over warmtepomp als bijverwarming om die reden, want om dat als hoofdverwarming te gebruiken wekken die zonnepanelen in de winter te weinig energie op. Als je geen nieuwbouw hebt of je huis niet extreem goed kan isoleren, zijn er toch weinig écht duurzame opties?

3 likes

Kent iemand Charlotte Andeweg op TikTok. Vind haar dus echt super leuk en nee ik ben haar niet en ik ken haar ook niet maar gewoon een tip. Beetje Bonnie maar dan minder cringe

7 likes

Jaa ik volg haar ook! Vind haar heel relatable en gewoon totaal (nog) niet echt influencer achtig

5 likes