Ik verwacht bijna dat dit uit het huismutsmarketingteam komt. Na deze opmerkingen wil iedereen toch kijken of het al dan niet erotisch is? Kei goed voor de kijkcijfers, perfect voor ad-partner.
De hamvraag is: over wie gaat het? Want de post van reader is verwijderd
De huismuts heeft/had foto’s van zichzelf in bed in menstruatieondergoed, wat Reader als ‘erotisch’ bestempelde. En het werkt idd goed voor de marketing @Lidwien ik kijk nooit op haar profiel/volg haar niet, maar heb nu wel die stories bekeken
Holy shit, de content die jessie jazz vuijk post van afgelopen weekend doet echt MEGA culty aan
Echt kut voor de foto’s als je volgers zich niet aan de witte/beige dresscode houden.
Wel jammer dat ze niet op een hoepel uit de lucht kwam
Blijft me echt verbazen hoeveel mensen langzaam afglijden
Omg ik ging kijken en nu zie ik dat een vriendin van me die foto’s heeft geliked
Hahaha iemand in de comments zei dat Jessie hem aan Jomanda deed denken
ik vind het hele vocabulair rondom deze evenementen/personen/whatever zo hilarisch
Echt Jomanda vibes
€230
de ~ vrouwelijke energetische variant ~ van een FVD bijeenkomst waarin mannen in peaky blinders pakken sigaren roken
Was dit het event waarvan Monica kort geleden op Instagram zei dat ze er waarschijnlijk ook bij zou zijn? Want die zie ik hier dus echt niet tussen staan
Het is door de blokkades dat je het niet begrijpt.
Haar magische handje ophouden
Dit was ook het eerste waar ik aan moest denken toen ik die foto’s zag.
Kai gorgels neuken
Zij liever dan ik