Ohhh ik vind hem dus wel heel aantrekkelijk hahaha. Vind het ergens altijd een beetje jammer dat hij met haar is omdat ik haar dus heel wappie vind.
NMSMVPE
Hij is minimaal net zo ver heen als zij
Ook wappie
Ja wss wel maar ja kennen we dat gewoon effe negeren ja?
Ja klopt Jessie is zwanger
Ik had dit vorige x ook al een keer bij haar.
Toen had ze een avond in het zonnehuis (?) met een of andere vage coach wiens naam ik ben vergeten, en alle bezoeksters lagen in elkaars armen. En het ging ook over feminine energy. Echt een hele weirde vibe had het.
Oh wacht, het was tibor.nl
Zou ze de knapste allemaal front row gezet hebben
Ik krijg ook kippenvel… Maar meer omdat ik het idee heb dat ik naar foto’s van een sekte zit te kijken. Brr.
Dit zijn de wellness rechts complot idioten waarover Roxane van Iperen schrijft in Eigen welzijn eerst. Creepy lui vind ik het.
Had je bij Sander iets anders verwacht dan
Mijn zoontje keek mee terwijl ik zat te scrollen en die zei over deze bovenste foto: wow dat lijkt wel een spookhuis van halloween.
Accurate.
Zo creepy.
Is toch de typisch redenatie. Zolang diegene zijn complotten niet binnen jouw bedrijf verspreidt is het best.
Wow van die bovenste foto krijg ik helemaal eo jongerendag vibes, memory unlocked
Ik was wel benieuwd wat dat event inhield en heb opgezocht wat ze nou deden.
“Tibor brengt je diep naar je kern, daar waar al je antwoorden liggen. Door middel van een ademwerk sessie en een inspirerende talk zal hij je laten ervaren wat er werkelijk allemaal voor jou mogelijk is”
“Rachelle en Saskia zijn medium. Zij zijn in staat om de boodschappen van onze ziel te vertalen en aan ons door te geven wat onze grootste gaven en talenten zijn – zodat we onze zielendoelen volledig kunnen leven”
Conclusie: ik heb nog steeds geen idee wat ze hebben gedaan.
Ik zou wel eens in die sekte willen infiltreren als goeroe, en alleen maar onzin verkondigen, kijken wat er wordt geloofd en dan iedereen uitlachen
Echt bijzonder aan social media, dat je de ontsporing van mensen soms gewoon live kunt volgen.
Lijkt me echt leuk als Stephanie Hoogenberk dit gaat doen, en er dan daarna weer zo’n stuk over gaat schrijven in de Quote (A la dat stuk over de cursus van Lil Kleine.) Stephanie, als je dit leest, take one for the team.
Omg ja! DM sturen!