Het influencertopic #22

Mijn zoontje keek mee terwijl ik zat te scrollen en die zei over deze bovenste foto: wow dat lijkt wel een spookhuis van halloween.

Accurate.
Zo creepy.

14 likes

Is toch de typisch redenatie. Zolang diegene zijn complotten niet binnen jouw bedrijf verspreidt is het best.

5 likes

Wow van die bovenste foto krijg ik helemaal eo jongerendag vibes, memory unlocked

12 likes

Ik was wel benieuwd wat dat event inhield en heb opgezocht wat ze nou deden.

“Tibor brengt je diep naar je kern, daar waar al je antwoorden liggen. Door middel van een ademwerk sessie en een inspirerende talk zal hij je laten ervaren wat er werkelijk allemaal voor jou mogelijk is”

“Rachelle en Saskia zijn medium. Zij zijn in staat om de boodschappen van onze ziel te vertalen en aan ons door te geven wat onze grootste gaven en talenten zijn – zodat we onze zielendoelen volledig kunnen leven”

Conclusie: ik heb nog steeds geen idee wat ze hebben gedaan.

21 likes

Ik zou wel eens in die sekte willen infiltreren als goeroe, en alleen maar onzin verkondigen, kijken wat er wordt geloofd en dan iedereen uitlachen

16 likes

Echt bijzonder aan social media, dat je de ontsporing van mensen soms gewoon live kunt volgen.

37 likes

Lijkt me echt leuk als Stephanie Hoogenberk dit gaat doen, en er dan daarna weer zo’n stuk over gaat schrijven in de Quote (A la dat stuk over de cursus van Lil Kleine.) Stephanie, als je dit leest, take one for the team.

24 likes

Omg ja! DM sturen!

7 likes

Iedereen uitlachen? Ah dat vind ik wel sneu. Die mensen die meedoen zijn (denk ik?) kwetsbaar en opzoek naar iets in het leven, die zou ik niet per se uit willen lachten.

13 likes

Het hoeft niet persoonlijk te worden, maar ik vind dat je dit fenomeen an sich best mag bekritiseren.

25 likes

Ja, dat ben ik absoluut met je eens.

10 likes

Ik snap wat je bedoelt maar ik vind deze meiden er niet bepaald uitzien als een kwetsbare groep

3 likes

Hoe kan je aan de buitenkant zien of iemand kwetsbaar is?

31 likes

Die (spirituele) coaching en manifestatie scene is toch een beetje een pyramid scheme voor rijke witte vrouwen. Dus niet kwetsbaar in financiële zin zou ik zeggen.

Wel uitbuitbaar.

21 likes

Ik voel zo’n agressie opborrelen van die spiriwiri inspirationele coachingbende dat ik ervan wil schreeuwen en ze allemaal door elkaar wil schudden van hallooo denk ajb even na!!! !!! Doe normaaahaaaal !!! Dit is BULLSHITT!!!

Ik kan die ellenlange teksten die NERGENS op slaan ook echt niet aan, waaaarom spreekt dit mensen aan, er staat NIKS.

Hoe bedénk je al die bullshit? Hoe komt die tekst bij je op?!

41 likes

:mad: :mad: :mad:

I can’t echt.

2 likes

Soms lees ik over al die beroepsgroepen waar een groot tekort aan personeel is en vraag me af: in welke branch zijn mensen dan wel aan het werk? In de influencing lifestyle coaching spirituele branch blijkbaar

25 likes

Typische over-politiek correcte reactie weer dit

5 likes

Lol, ik voel deze frustratie helemaal. Helemaal omdat dit het meritocratisch denken alleen maar versterkt en mensen er alleen maar nog egoĂŻstischer van worden.

7 likes

Ik vind het verbluffend dat er mensen zijn die dit lezen en dan denken “ja ik ga een kaartje kopen, dit moet ik doen”. Heb inderdaad ook echt geen idee wat hier staat en wat er nou daadwerkelijk gebeurt?

Denk trouwens dat de doelgroep hier zeker wel kwetsbaar zijn op een bepaalde manier. Als je continue op zoek bent naar een beter leven en betere versie van jezelf en daar allerlei zweverige, spirituele middelen voor inzet en daar daadwerkelijk in gelooft, ben je ontvankelijk voor kwakzalvers die je financieel goed kunnen uitbuiten. Net als met die coaches, ik zie in ondernemersgroepen soms de vreemdste redenen langskomen om een coach nodig te hebben.
Misschien ben ik te nuchter hoor, maar als je niet lekker in je vel zit en hierdoor belemmert wordt, kun je doodnormale therapie doen toch?

25 likes