Mijn vader gaat ook altijd zo onvoorbereid op vakantie, de vorige keer moesten we zelfs handdoeken kopen. Doodzonde. En die moet je dan eerst ook weer wassen en drogen en dat kost ook weer 5 euro
Lol en dan rolt die WC rol er bovenop en ligt dat lekker in elkaar te marineren (Is niet gebeurd maar dat zie ik helemaal voor me)
Nee is echt goor
Haha die comment eronder ook
Volgens mij is Larissa op de vingers getikt. Zij had van de week een diy video om een of andere leuke print na te maken maar ik zie dat ze nu juist deelt dat namaken niet mag. Op account van de maker zie ik dat zij door tig bedrijven wordt nagemaakt. Wat een frustratie moet dat opleveren. Zie je je design in grote ketens liggen.
Ik was nooit mān handdoeken voor het eerste gebruik. Misschien ben ik wel een vies mens, maar waarom die moeite? En zeker voor vakantie kun je toch een uitzondering maken?
Omdat nieuwe handdoeken niet zo goed drogen.
O nooit wat van gemerkt.
Ja en daarna zijn ze voor altijd verpest en drogen ze nooit meer goed af
Ja wat krabpaal zegt
Dat is toch dat kaarsvet wat je opsmeert. Dr zit selftan in en je smeert er je porien mee dicht. Plus je bentvniet beschermt tegen uv. Me not callen.
Marlieke k.oks heeft een reel gemaakt hoe blij ze is met haar tuin. Om als laatste shot neer te vallen op haar⦠kunstgras. Oh de ironie.
Jaaa hahaha, ik wilde het gister ook posten, zo jammer echt zoān stuk kunstgras⦠lekker natuurlijk.
Ik vind kunstgras echt de hel op aarde
Wtf is Haarlemmerbruinā¦
Ze heeft daarnaast best wat planten en boompjes staan gelukkig. Overigens ben ik ook geen fan van kunstgras, maar in veel tuinen is niet genoeg zon voor echt gras. Tel daarbij spelende kinderen op en er blijft niet veel van over.
Een olie waarmee je je insmeert en je echt mega bruin van word. Overigens kun je hem gewoon over je spf smeren. Staat zelfs ter instructie op het flesje om te doen.
Thnx. Echt nog nooit v gehoord, ik dacht aan heroĆÆne
Even los van het natuurlijke aspect: dat wordt toch ook knetterwarm in de zomer? Want het is toch gewoon kunststof?
Mijn ex-buren hadden 75% grijze tegels, 24% kunstgras en welgeteld 1 palmboom in een pot. En dan klagen dat het altijd zo heet in de tuin was.
Bij ons word het stukje kunstgras echt niet warm en juist koel.
In my defense, het kunstgras lag al en zouden we in de toekomst graag vervangen.