Het influencertopic #22

Zegt ie dat verder niet in zijn vlog? Denk wel echt dat ie single is. Of de pride festiviteiten waren heftig haha

8 likes

Las ergens dat al de fotos waren verwijderd en Bonnie zijn ex ook niet meer volgt (of zoiets), dus zal wel uit zijn ja

2 likes

Denk idd dat het uit is hij nu zn rust pakt ( of alle kinderfeestjes afgaat voor een rebound) en dan volgende week met een het is uit video komt.

65 likes

:clown_face:

18 likes

Ook wel erg eigenlijk als je volgers allang doorhebben dat je relatie uit is voordat je het ĂŒberhaupt wil vertellen. :smiling_face_with_tear:

Maar ja, ook wel fijn dat hij zo open en eerlijk is als hij zich niet goed voelt. En Jelle is al maandenlang bijna niet meer in beeld dus 1+1=2. Hij kan het bijna niet verbergen of hij had moeten liegen.

8 likes

Overmorgen is de uitslag al, mooie timing.

7 likes

Anders kan hij altijd nog op vakantie naar Lloret.

6 likes

ik kijk nu die vlog tijdens het sporten en ik ben letterlijk van de loopband afgestapt om te kijken of iemand het hier al gepost heeft hahahahaha

6 likes

Volgens mij drinkt Bonnie regelmatig een Aperol Spritz, waar dan een schijfje sinaasappel op het glas bij hoort, ze heeft het er in die vlog ook over dat ze een fles Aperol meegenomen heeft. Nogal uit z’n context getrokken weer dit dus.

11 likes

Ik heb niet die hele 3 uur van Enzo’s vlog gekeken maar nu wel dat hele deel met zijn moeder en ik zit me een partij mee te janken hier. Wat een intens prive gesprek zeg, voel me bijna bezwaard dat ik daar dan naar zit te kijken, maar het is wel heel erg mooi.

20 likes

Dat moet je maar net weten. In die vlog doet ze alsof ze alles wat ze nog hadden mee heeft genomen. Waaronder dus die halve sinaasappel.

6 likes

Het gaat er toch om dat ze ook gewoon een sinaasappel kon kopen, ze ging nog boodschappen doen voor ze dat huisje ingingen. Dat ze dan een halve overgebleven sinaasappel meeneemt is typisch Bonnie. Ik bedoel, zijn er heel veel mensen die dat doen?

12 likes

Maar waarom zou je een nieuwe sinaasappel kopen en degene die je thuis nog hebt thuis laten verrotten?

18 likes

ze zegt toch alleen maar ‘haha bonnie neemt een halve sinaasappel mee’? zo bracht ze het zelf ook in de vlog. niks ergs maar het is gewoon grappig

5 likes

O, geen idee, ik drink dat nooit. Ik vond het inderdaad gewoon grappig in verband met het halve kaassoufflé-verhaal.

5 likes

:rofl:Waarom zou je je hier zo druk om maken? Moet jij die halve sinaasappel dragen?

7 likes

Stiekem ambieer ik deze kant van Bonnie wel

Ik ben zelf echt het tegenovergestelde en ik zou zo’n halve sinaasappel dan thuis weg laten rotten. En ik koop dan in zo’n huisje alles nieuw (zonde) en dan zit je daar thuis ook weer mee, dus goed juist dat ze alles meeneemt haha

38 likes

Degenen die de halve sinaasappel grap serieus nemen maken zich er drukker om dan degenen die de halve sinaasappel snappen. :skull: :joy:

14 likes

Ik vond het ook mooi dat myron niet de overhand nam maar dit echt het verhaal van hem en zijn moeder was.
Stuk over zijn vader brak mijn hart wel een beetje. En hoe positief hij het wilde vormen.

12 likes

Ik had laatst zelf peper en zout en olie enzo meegenomen naar een vakantiehuisje, voelde me echt een successful adult. Heb thuis 4 zoutvaatjes ofzo van alle vakanties waar ik dat niet bij me had.

24 likes