Mien merk.
Poah
Hey, kiek!!
Elise die de āuitdagingā krijgt met 5 ingrediĆ«nten een gerecht te makenā¦nou nou zou het lukkenā¦?
De āingredientenā:
- een afbakstokbrood
- plakjes jonge kaas
- vegetarische burgers
- tomaten
- knoflooksaus
Wow ik ben zo benieuwd wat ze gaat maken!!!#!!#!!!
(Alles spon ofc)
En dan ook nog even de bbq promotoren die ze heeft gekregen want daar gaat ze die burgers op bakken vraag me af of ze zelf nog weleens iets nieuws kopen. Het lijkt de laatste tijd echt alsof alles #spon en #gekregen is
Nou alleen maar chill tochš als ik alles wat ik wil gesponsord zou krijgen zou ik per direct tekenen.
En mn dagen vullen met levend reclamebord zijn? Ik betaal liever voor mn hamburger/droogmolen/appelmoes
Samenvatting?
Hij moet naar de rechtbank door zijn video.
Ja dat snap ik ook wel, bedoelde details
Tsja, is niet heel verrassend toch? Hoewel zijn onvrede toen heel begrijpelijk was, waren zijn acties/filmpjes ook niet helemaal zuivere koffie. Als mensen voor eigen rechter spelen wordt de samenleving er ook niet echt beter op.
Aantal van de aantijgingen zijn wel een beetje krom en/of vergezocht (die van discriminatie is bijvoorbeeld inderdaad wel erg hypocriet)
Oh oh oh Jill toch? Oke oma
Ja kan echt niet!
Echt plaatsvervangende schaamte dat op die andere versie een mopshondje staat. Waarom kopen mensen nog steeds zieke rashonden?
Maar deze foto slaat toch ook nergens op? Het is een rommelige lelijke goedkoop ogende foto. Ik vind haar er overigens wel mooi op staan en dat ze halfnaakt is doet me ook niks. Ik vind het kerstboompje en de meuk in dat kistje een grotere crime
Ik dacht dat het over de terugkeer van candy yumyum ging.
Die attributen zijn echt vreselijk en al die kleuren clashen
Van een influencer zou je wel betere fotografieskills verwachten, maar zijzelf ziet er wel goed uit imo (ken haar verder niet)