Het influencertopic #22

Ja ik vind haar ook superleuk! Maar bij sommige dingen vraag ik me echt af: hoe dan? Is dit echt of in scène gezet?

5 likes

Haha ik denk bij haar vooral: ze doet nooit echt wat en toch hebben ze bakken met geld en een megagroot huis en kunnen ze vet veel op reis… Dan zou ik ook heel relaxed zijn… maar dit geldt voor de meeste influencers eigenlijk wel

11 likes

Ik heb echt het gevoel dat gaby eeuwig zwanger is haha

9 likes

Ja die kwam ik ook tegen haha! Terwijl ik dacht die baby moet er toch allang zijn.

9 likes

Scheid’en

5 likes

Insta lifeofyvonne :baby:

4 likes

YouTube stelde me een video voor van Juan Marcel en Rhylan, een stel dat reist. Weet niet of iemand ze kent, maar ik zweef tussen fascinatie en irritatie. Za gaan naar gave plekken, ze houden van eten en thriften, allemaal heel tof. Maar ze praten zo doods, echt de alles op een toon, en vooral hij praat, zij humt een beetje instemmend mee, en hangt ook de hele tijd aan zijn schouder. Weet niet wat ik ervan moet vinden. Maar kan ook niet wegkijken en heb inmiddels al een flink aantal filmpjes gekeken :sweat_smile:

11 likes

Vond haar ook altijd wel leuk totdat de helft van haar content spon werd

3 likes

Grappig dat Deb iets op insta zet over andere influencers die meuk promoten terwijl ze zelf die Oslo zakjes promoot. :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Ja maar deb doet altijd uitvoerig onderzoek en zal NOOIT troep promoten (zegt elke troep-promotende influencer ever).

Ik werd vooral ook afgeleid door dat geluid van die arme hond op de achtergrond 🥹

5 likes

Ik weet dat het haar job is, maar ik voel me toch altijd een beetje plaatsvervangend ongemakkelijk als Sarah R.ebecca haar outfits toont op instagram. Ik zie dan helemaal voor me hoe ze haar telefoon positioneert en vervolgens allemaal poses gaat aannemen tot ze tevreden is van het resultaat.

6 likes

Haha ja ik weet het, maar alsnog vind ik het ongemakkelijk.

4 likes

De enige influencer waarom ik moet gieren ben ikzelf, hilarisch hoe ik me zojuist bijvoorbeeld weer

Zou kunnen, ja. :skull:

wahahahah omg, dit was een drunk post van gisternacht die ik wijselijk niet heb gepost, maar blijkbaar heb ik een stukje niet gedelete :joy:
En ik zeg je eerlijk, ik heb ook GEEN IDEE meer wat ik wilde zeggen. Waarschijnlijk maar goed ook want het begint al walgelijk :dizzy:
Het heeft ook geen link met de reactie op Sarah Rebecca post, voor sommigen naar complotten gaan zoeken.

17 likes

Love Bonnies outfit voor Dooks 00’s feestje

4 likes

Persoonlijk vind ik dat collageen wel bijdraagt aan steviger bindweefsel, huid en nagels.
Je kan echter wel goedkoper een pot halen en dan elke dag een schepje in je koffie doen. Die abonnementen zijn gemak en een groot verdienmodel.
Maar goed ik weet dat hier op het forum anders over gedacht wordt.

5 likes

Bram en Jelle zijn inderdaad uit elkaar, Bram heeft er vanochtend een video over gepost

4 likes

Persoonlijk denk ik dat dat voor Jelle wel echt beter is. Ik heb toch vaak arme Jelle gedacht, bij het kijken van de vlogs.

12 likes

Volgens mij is die meegegaan naar dr ouders. Soms zei ze wel heeee Muis! En dan liep die daar rond. Maar mss is ze wat schuw of filmt ze dr niet.

8 likes

Wel een beetje een vreemde video dat hij er niks over wil zeggen maar wel ons de woorden in de mond legt dat WIJ vast moeten denken dat het om de afstand gaat en om het leeftijdsverschil. En dat WIJ vast wel afscheid van Jelle willen nemen dus of we dan een comment willen achterlaten voor hem. En ik cringe heel hard bij het laatste shot. :smiling_face_with_tear:

7 likes