Beetje alsof hij overleden is.
Haha ja inderdaad!
Nouuu echt hĂš! Elise en Vita zouden zeggen: doe eeeeeven normaal!
Is dat zo? Ik heb net gekeken en dat hoor ik hem niet zeggen.
Dat eindshot is wel intens ja, is vast een nummer dat voor hen allebei iets betekent.
Nee hij zegt het niet letterlijk Maar hij zegt dat het privĂ© is maar dat hij toch wil mededelen dat het uit is omdat Jelle zo vaak in de vlogs is verschenen. En vervolgens legt hij de kijker in de mond waarom wij zouden kunnen denken dat het uit is gegaan. Hij zegt alleen dat het âmisschienâ heeft bijgedragen maar ik interpreteerde dat ook als iets wat wij zouden moesten denken. Maar ik kan het ook mis hebben. Hij had het gewoon kunnen skippen en alleen maar hoeven zeggen dat het niet meer ging samen.
In ieder geval ben ik nu veel te veel aan het analyseren terwijl het een video van minder dan 4 minuten is met maar één simpele boodschap: het is uit, het ging niet meer, laat een reactie achter #kijkmaareven doei!
Zo kut dit haha
Wow wat een rare video was dat zeg, alsof er iemand dood is en iedereen in rouw zou moeten zijn.
Of iedereen die âafscheid wil nemenâ even wat moois in de comments kan postenâŠveeg me op.
En dat einde inderdaadđ”
Waarom?
Isabella Blazer (= in mijn hoofd bellablazer)
Mooie naam! Misschien heeft ze de achternaam van haar vaderâŠ
Het gevoel dat ik vaak kreeg was dat Jelle echt wilde settelen. Bij de bruiloft van Bonnie en Nick kreeg ik dat gevoel. Ik kreeg soms het gevoel dat Bram hem beetje aan het lijntje hield op dat vlak. Daarnaast is het leeftijdsverschil echt heel groot. Dat hoeft niet problematisch te zijn, maar heeft wel echt dat risico. Iemand die weigert iemand van boven de 25 te daten, terwijl hij zelf bijna 40 is, is voor mij gewoon een red flag.
Ik dacht toen ik de vlog/vlogtitel (âverdrietig nieuwsâ)voorbij zag komen even dat er slecht nieuws over die biopsie was. Dan is een breakup toch een opluchting
Hoe kreeg je dan dat âgevoelâ want dat vind ik knap
maar ben blij voor Jelle
Ja ik ook? En settelen, die jongen zit juist druk in zn studie/bestuursjaar. Volgens mij valt dat wel mee. Maar wat weten wij er verder ook van, helemaal niks.
In de vlog van de bruiloft zei hij het. Maar daarom benadruk ik ook dat het een gevoel is. Je kunt op basis van vlogs niks over iemands relatie met zekerheid zeggen. Maar dit is een roddelforum, dus ik kan best speculeren.
Bedoel je een moment dat ie iets zei van âleuk trouwenâ en Bram vroeg of hij dat misschien ooit zou willen en Jelle zei âMisschien welâ ?
Als ik dit goed heb onthouden (waarom heb ik dit onthouden) vind ik je aanname daaruit wel flink, maarja
En is dit echt een roddelforum? Ik zie dat niet echt zo. Dat is meer Viva.
We hebben zon 4 roddel topics maar goed.
Vervelend en verdrietig voor mensen als ze liefdesverdriet hebben. Maar een lang shot, waarin langzaam wordt ingezoomd op een portret met heftige muziek eronder, vind ik echt iets voor een 16-jarige.