Het influencertopic #23

De reacties zijn ook niet erg positief.

6 likes

Maar over Nara Smith hè, zij is toch helemaal geen trad wife ofzo? Of huisvrouw? Zij heeft gewoon een baan. Ze is (was?) model. En ze is de hele dag bezig met in de keuken staan omdat dat haar baan is en ze daar geld mee verdient via TikTok, terwijl ze op datzelfde moment een nanny heeft die op haar kinderen let en de shit achter haar opruimt. Ik zou het bestaan van influencers die daar hun geld mee verdienen met alle liefde verbannen, maar ja idk een echte huisvrouw heeft geen tijd hoor om brood van scratch te maken voor elke maaltijd. Ik vind haar meer een soort homecook dan een tradwife :joy:

7 likes

Ja wel gaar, my kids requested French toast en dat dan helemaal from scratch gaan maken terwijl je nanny op je kinderen past :smiling_face_with_tear:

13 likes

Jup

2 likes

Wie zei dat hier ook al weer? Alsof je een cadeau van Lolsmurf hebt opengemaakt.

14 likes

Met dank aan @FrauHelga

25 likes

Proest

9 likes

Ik wil de kleuter wel eens ontmoeten die 3u kan wachten hier op. Geloof ik nooit.

8 likes

Ik vind het ook slechte voor en na foto’s. Sowieso is ze heel veel afgevallen, waardoor ze ook wat volumeverlies in haar gezicht heeft als gevolg waarvan ze meer rimpels lijkt te hebben. Ook lijkt de tint van haar huid wat minder egaal op de na foto’s. Over het algemeen ziet haar huid er op de voor foto’s beter uit, dus wat dat betreft geen reclame voor het product.

12 likes

Slechte foto’s inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat iemand die zichzelf voor werk al vijftien jaar dagelijks op beeld zet niks beters kan vinden dan dit:

Het lijkt net alsof ik slechte stills uit een video ben gaan uitzoeken, maar dit is letterlijk haar instagrampost. :woozy_face: Mooie huid verder hoor, maar ik denk dat dat ook wel op andere foto’s zichtbaar was geweest, haha.

12 likes

Die elastieken ook :sob::sob:

En dan deze ‘haters will say it’s photoshop’

Eerder die naad van die plank die opeens niet meer recht is die dat zegt

69 likes

Ik zit de video van Alwin te kijken waarin hij Marokkaans eten gaat proeven. En ik voel zoveel plaatsvervangende schaamte. Want die arme mensen die dit allemaal gemaakt en gegeven hebben moeten nu een video kijken van iemand die echt nul culinair besef heeft. Zo zonde van al hun moeite dat dat eten nu in de mond van Alwin verdwijnt terwijl hij het van dom commentaar voorziet op camera.
En ik zie mensen in de comments die er een hele serie van willen maar ik vind het gewoon gênant dat hij dan als totale onbenul eten van over de hele wereld gaat beoordelen terwijl hij geen besef heeft van de culturen, tradities en historie die daaraan verbonden zijn maar het enige waar het om gaat is hoeveel donuts het krijgt en dat alles met zijn beperkte smaakpalet en vocabulaire. I cannot.

24 likes

maar die mensen hebben zelf onder zijn video gezegd dat ze dat eten wilden maken voor hem toch? dus zij vinden het vast niet erg dat het in de meest random combinatie ooit gegeten wordt voor drie donuts want dat weet je wel van tevoren met hem

10 likes

Ik denk dat ze ook veel minder make-up draagt tegenwoordig, dus dat maakt ook een groot verschil. Al met al niet echt handig gekozen foto’s.

9 likes

Ze heeft nu ook de reacties uitgezet.

1 like

Ik vind dat er niets mis is met deze fotos. Ze kijkt er hetzelfde op dus ik kan mij wel voorstellen dat ze deze fotos kiest.

Maar als ze haar bikini foto echt gefotoshopt heeft dan vind ik dat wel echt een tegenvaller van haar. Juist omdat ze er zelf over begint dat de foto niet gefotoshopt is.

7 likes

Haha dit is wel echt typisch Cynthia. Als het commentaar je niet zint zet je het gewoon uit. In het geval van haatcomments snap ik dit overigens volledig, alleen in dit geval waren het gewoon nette comments waarin mensen aangaven wat hier ook besproken wordt: dat haar huid er op de eerste foto beter uitziet (minder rimpels en egaler), dat het sowieso een lastig vergelijk is doordat ze in de afgelopen jaren nogal wat lifestyle veranderingen heeft gemaakt (veel sporten, geen/zeer beperkt alcohol, veel afgevallen) waardoor het geen eerlijk vergelijk is en dat men naar aanleiding van deze foto’s niet overtuigd is van de werking van het product.

22 likes

Ik vind het juist lijken alsof ze Botox in haar voorhoofd/frons heeft? Vaak trekt de spanning als je lacht dan naar andere plekken, je neus en binnenkant ooghoeken. Vooral omdat ze daar voorheen 0 rimpel had bij lachen en nu ineens veel. Verklaart ook waarom haar voorbeeld ineens wel helemaal strak is.

8 likes

Ik kan me echt niet voorstellen dat Cynthia haar foto heeft gephotoshopt.

6 likes

Ik denk dat het misschien wel moest van dat collageen-merk. Is geen goede reclame voor hun.

1 like