Het influencertopic #23

Nou als iemand dit het perfect leven vindt ben je in de verkeerde eeuw geboren want dienstbaar thuisblijven :roll_eyes: en lijkt mij echt een lege huls. Snap niks van de aantrekkingskracht hiervan. Niet voor andere vrouwen en ook niet voor mannen.

3 likes

Ik zou zo ook absoluut niet willen leven

3 likes

Die zijn nooit getrouwd geweest. Maar neemt niet weg dat die situatie sketchy was want die Stormi Bree was 26 en hij 17 toen ze begonnen met daten.

6 likes

Echt interessant dit!

1 like

Ahhh ik kwam net deze tegen op youtube. Ik was helemaal vergeten dat Josh V 1 van de modemeisjes was.

Heerlijk vals dit :laughing:

16 likes

Hahah ja ik heb het idee dat zei alleen maar djngen doet in haar leven om content te maken. Ik volg haar al een tijdje niet meer omdat ze had gezegd dat ze er 5 dagen over deed in een busje om van noord naar zuid groot Brittanniƫ te rijden en blij was eindelijk eeer kust te zien???

Naja en als je alleen op die titels af gaat dan heeft ze echt snel hulp nodig, haha

1 like

Jaa, eerst vond ik haar nog wel relatable want toen werkte ze nog in een koffiezaakje terwijl ze spaarde voor haar tiny house… nu is ze de hele tijd dingen aan het bakken waarvan ik denk WIE eet dit allemaal op? Idd puur voor de content… en dan al die thumbnails waarin ze weer eens halfnaakt in het water staat enzo. Het voelt allemaal erg ā€˜clickbaity’ en niet oprecht. Op dat Schotlandavontuur kwam toen ook heel veel commentaar omdat ze zou claimen dat zij het had opgeknapt maar uiteindelijk had iemand anders dat gedaan, ofzo? Ze verdraait dingen ook zo dat het dus lijkt dat zij iets doet, maar ze zegt het niet letterlijk, maar mensen nemen het wel aan. Dat doet ze allemaal wel slim, maar het wordt een beetje erg nep nu :stuck_out_tongue:

Zo hele rant haha.

Weer iemand anders - ik ben door de Youtube-fuik ā€˜the gal with no plan’ gaan volgen.

Ze vlogt dagelijks en was verslaafd, dakloos en nu woont ze op zichzelf. Zij werd ineens heel populair en ik kijk de vlogs niet meer, maar lees wel de comments en die zijn niet mals. Waar mensen haar eerst de hemel in prezen (is dit nederlands? lol), geld gaven en cadeaus sturen is iedereen ineens helemaal omgeslagen en sceptisch, noemen haar nep etc. Ze heeft blijkbaar ook een vriend en dat is allemaal foute boel volgens iedereen… het is heel bizar allemaal! Volgt iemand haar ook toevallig?

Tot zover mijn bijdrage/geroddel in dit topic :rofl:

5 likes

Ik ging haar opzoeken en de eerste paar filmpjes stond ze idd in bikini in het water :joy::joy: zij gaat ook altijd zonder jas en met blote benen in de sneeuw naar buiten en dan klagen hoe koud het is??? Sorry maar het is gewoon echt lekker om op haar te haten omdat alles wat ze post zooo niet relatable is.

7 likes

Wat is dit?? :joy:

3 likes

Zijn die andere twee die van de Amsterdamse Housewives?

Maria en Tamara ja.

10 likes

Patrick Bateman much haha. Ik vind het cringe en satisfying tegelijk

13 likes

Oohhja zo psychopaat achtig zie ik altijd in de comments, en sommigen vinden zon man altijd heerlijk.

Wat heeft ie btw voor raar onderbroek ding aan??

5 likes

Die luier omg.

11 likes

Is de bretels van zijn fietsbroekje die hij niet om (? Aan?) heeft

8 likes

Ja lijkt het wel op!

13 likes

Maar waarom :joy:

5 likes

Haha nou ik fiets ook, maar misschien dat 'ie zich al wil omkleden maar als je dan naar het toilet moet, moet het bovenstuk ook weer uit :sweat_smile:

6 likes

Maar als je jezelf gaat filmen dan is het toch een kleine moeite om het ff uit te doen? En hij doet nou alsof hij net uit bed komt… kom jij net uit bed met je fietspakkie half aan? :rofl:

4 likes

Als je vrijwel direct gaat sporten is het toch niet gek dat je direct uit bed die kleren aantrekt?

10 likes