Het influencertopic #23

Iemand vroeg of Vera’s video een reactie was op de storie van Debbie haha. Ik denk van niet, Vera’s content gaat al jaren o.a. over dit thema. Ik denk overigens dat Vera wel dat gewend is qua haatcomments over haar gewicht dus die comment op tiktok zal haar niet zo verrassen denk ik.

5 likes

Wat is deze trend eigenlijk, ik snap het niet echt? :older_woman:t3:

2 likes

Vera reageerde zelf dat ze Debbie al jaren geblokkeerd heeft omdat ze gek van haar wordt.

33 likes

Ik moest ook even 2 x lezen voor ik t snapte; maar hetzelfde (cynische) idee als ergens een krekelgeluid onder hangen.
Zo van wanneer is dit oke? … (stilte/dus nooit/krekels)

10 likes

ze zeggen vaak ‘get ready with me terwijl ik redenen geef om…’ en dan zijn ze stil. met andere woorden, er zijn geen redenen.

3 likes

Ik volg haar niet maar is zij niet altijd verdrietig en moe etc?

Heb het idee dat ik hier al minstens 20x gelezen heb dat ze zichzelf of haar kinderen jankend filmt. Maarja haar leven lijkt me ook echt niet leuk.

19 likes

Ik denk dat altijd bij Annemerel. Eewige kaakontsteking, opgezwolle ogen en snottebellen ofzo.

15 likes

Ik rook haar Insta-stories altijd (een mengsel van babypoep, lauwe melk en een slecht geventileerd appartement), wat me niet beviel, dus heb haar maar ontvolgd.

23 likes

Ja zij jankt heel vaak op stories dus niks nieuws onder de zon.

6 likes

Ja ik heb wel het idee dat het sinds de tweede misschien iets beter is? Ik dacht bij haar stories ook altijd van jemig wat een deprimerende bende. Altijd ziek of tand/kaakproblemen, moeilijk en zwaar met Pip, in die eeuwige badjas in dat donkere appartement waar het een troep is (en dan bedoel ik niet wat slingerend speelgoed maar ze hadden bijvoorbeeld maandenlang een tweepersoons matras in de woonkamer liggen omdat ze die een keer nodig hadden en te lui waren om hem op te ruimen). Maar heb het idee dat sinds haar tweede kind geboren is het allemaal iets minder deprimerend overkomt over het algemeen.

3 likes

Nu laat ze de troep gewoon niet meer zien haha :rofl: Ze vlogt nooit, deelt geen foto’s, alleen maar selfies van dichtbij. Nu hoef ik geen foto’s van een rommelig huis of een ziek kind te zien, maar het is niet boeiend om alleen maar naar selfies te kijken waar ze een blok tekst bij heeft over van alles en nog wat. Laat het dan zien?

Wat ik trouwens best heftig vond toen ik het hoorde, maar misschien is dit normaal? Zij vertelde in haar podcast dat zij en haar man al langere tijd in aparte kamers slapen met hun kinderen. Haar dochter slaapt bij Tuur op de kamer / in hetzelfde bed, en zij slaapt met haar zoon op dezelfde kamer en in hetzelfde bed. Huh? Volgens mij hebben ze een huis met 3 slaapkamers… De oudste is bijna 3 jaar, die kun je toch wel leren op haar eigen kamer te slapen en niet bij papa in bed? :smiling_face_with_tear:

5 likes

Dat viel mij ook al op. Ze was toen een keer aan het opruimen en liet een (baby)kamer zien die ze nog nooit hadden gebruikt. Ik vond het ook wat vreemd, maar als ze zich er goed bij voelen moeten ze dat lekker doen?

5 likes

Annemerel is echt het schoolvoorbeeld van iemand die haar hele identiteit aan het moederschap ontleent. En daarbij ook nog eens veel te veel privé info over haar kinderen deelt. Jammer, want heb haar lang met plezier gevolgd.

9 likes

Ja ik vind dit ook zo jammer. Heb haar zo lang met veel plezier gevolgd maar vind het eigenlijk ook allemaal niet meer zo leuk. Tuurlijk is het bij vlagen echt wel heel zwaar, lijkt me al helemaal als je vanuit huis werkt en je kinderen bijna altijd om je heen zijn. Maar als ik dan bijvoorbeeld leonie ter veld zie, dan is dat zo’n wereld van verschil. Die doet leuke dingen, spreekt veel af met vriendinnen, gaat er veel zelf op uit, organiseert etentjes… het is denk ik ook een kléin beetje hoe je erin staat…

12 likes

Dit is met alles in haar leven altijd al geweest. Hardlopen, marathons, Parijs, New York, nu moederschap.

2 likes

Ik ken eigenlijk vrij weinig moeders bij wie dit niet het geval is? En influencers al helemaal niet

19 likes

De huismuts?

2 likes

Haha zij heeft zelfs mom life in haar bio staan

1 like

Ik ben ook moeder maar ik wil toch graag geloven dat ik nog een leuk leven daarnaast heb. :wink: En veel van mijn vriendinnen gelukkig ook.

7 likes

teske

6 likes