Jaa, eerst vond ik haar nog wel relatable want toen werkte ze nog in een koffiezaakje terwijl ze spaarde voor haar tiny house… nu is ze de hele tijd dingen aan het bakken waarvan ik denk WIE eet dit allemaal op? Idd puur voor de content… en dan al die thumbnails waarin ze weer eens halfnaakt in het water staat enzo. Het voelt allemaal erg ‘clickbaity’ en niet oprecht. Op dat Schotlandavontuur kwam toen ook heel veel commentaar omdat ze zou claimen dat zij het had opgeknapt maar uiteindelijk had iemand anders dat gedaan, ofzo? Ze verdraait dingen ook zo dat het dus lijkt dat zij iets doet, maar ze zegt het niet letterlijk, maar mensen nemen het wel aan. Dat doet ze allemaal wel slim, maar het wordt een beetje erg nep nu 
Zo hele rant haha.
Weer iemand anders - ik ben door de Youtube-fuik ‘the gal with no plan’ gaan volgen.
Ze vlogt dagelijks en was verslaafd, dakloos en nu woont ze op zichzelf. Zij werd ineens heel populair en ik kijk de vlogs niet meer, maar lees wel de comments en die zijn niet mals. Waar mensen haar eerst de hemel in prezen (is dit nederlands? lol), geld gaven en cadeaus sturen is iedereen ineens helemaal omgeslagen en sceptisch, noemen haar nep etc. Ze heeft blijkbaar ook een vriend en dat is allemaal foute boel volgens iedereen… het is heel bizar allemaal! Volgt iemand haar ook toevallig?
Tot zover mijn bijdrage/geroddel in dit topic