Maar je weet toch wie het zegt? Deze meid is toch altijd rare dingen aan het zeggen. Onvoorwaardelijke liefde van haar hond eisen enzo
Kruidvat medewerkers uitschelden omdat de hond er niet naar binnen mag, en dan helemaal: hoe moeten mensen met een hond wc papier kopen!!!
Die meid is echt niet helemaal goed
hahahha hier dacht ik ook meteen aan. hopelijk is het eerste woord van dat kind geen ‘papa’ want dan is de wereld te klein
wie hou ik voor de gek ik natuurlijk ook
Ze houdt hem niet buiten beeld
Soms ‘gooit’ ze hem wel op social media. Maar ik hoor haar vaker over oma die thuis op komt passen zodat zij of thuis kan werken of buiten de deur. Ze vertelt veel over haar dag maar ze zegt nooit iets als ‘vanmorgen samen met partner op gestaan, ik ben nu aan het werk terwijl hij thuis is met kind’ of iets dergelijks. Viel me op.
Nee dat is waar, maar niet op de manier zoals veel andere influencers doen dus je krijgt dan toch minder mee. Maar wel opvallend idd dat hij ook niet tussen neus en lippen door genoemd wordt
love bonnies eftelingvlog. haar ouders zijn ook zo leuk
Ja vond deze vlog ook zoooo leuk. Krijg helemaal zin om met mn eigen ouders naar de Efteling te gaan. Maar sowieso vind ik haar ouders ook altijd heel leuk en nuchter overkomen.
sinds ik weet dat die ouders ooit een huis voor die turkse vriendin (ben haar naam vergeten) hebben gekraakt ben ik fan hahaha
Is al een trend.
Babette ook al? Ik ga even kijken. Op mij komt het over als mensen die heel erg op zoek zijn naar iets wat hun zegt of de richting wijst hoe ze moeten leven. Dé waarheid willen leven.
Heb zelf ook het idee dat een deel van de wappie mensen, mensen met onderwerkt trauma zijn. Er is hen veel overkomen in het leven waar ze zelf weinig / geen controle over hadden maar wel mee moe(s)ten dealen. Dan word je denk ik automatisch wantrouwiger naar instituties zoals o.a. de overheid. En dan vonden ze tijdelijk een soort verlichting / bevestiging in het wappie denken. En nu is het dan misschien weer iets ander is zoals bekeren tot een geloof.
Dit is wat ik zie in mijn eigen omgeving bij mensen die wappie zijn.
Wat een bijzondere switch. Mijn ervaring met die superevangelische kerken is dat die mensen heel intens en fanatiek zijn maar het contact ook oppervlakkig. Zodra je twijfelt of wat afhaakt blijkt de band niet heel diep te gaan. Ik had ook altijd het gevoel dat er veel zoekende mensen zijn. Je word met veel enthousiasme binnengehaald en dat is heel aantrekkelijk als je zoekende bent naar iets om in opgenomen te worden. Ik gun al die wappies rust in hun hoofd (en dat de heilige geest ingewft dat ze geen troep meer op social media moeten posten) maar het zal me niets verbazen als het leven over 5 jaar weer totaaaaaal anders is
Er zijn echt enorm veel verschillende kerken in NL. Maar ik zet idd ook in op een commune in noordoost groningen die het einde der tijden afwacht in roze gewaden
Geen idee of jullie deze mensen kennen, maar tiktokker Tess Scholten woonde altijd met Pien van die kookinsta en opeens was Pien met spoed op zoek naar een nieuw huis en maakt Tess tiktoks dat ze alleen woont en ben zo benieuwd wat daar gebeurt is want ze waren echt besties.
Pien was al heel lang op zoek naar een eigen appartement met wat meer ruimte & grote keuken waar ze haar gerechten goed kon koken/filmen? Tenminste, ze postte al best vaak iets over haar zoektocht. Zie Pien wel gewoon leuk reageren op haar instaposts etc.
Dacht dit inderdaad. Vind Pien wel echt leuk overkomen, Tess minder.
Kan me ook voorstellen dat je het heerlijk vindt om een grotere woning voor je alleen hebt, je wordt ten slotte ouder met ook een eigen leven. Volgens mij zijn ze nog heel goed bevriend. Kan ook komen door contractsduur bijv.
Ah dit klinkt heel logisch!
Maar even die make up look he, toch haar baan, maar wat is deze blush?! Ze maakt haar hele wang totaal rood.
ik zag ook een stitch van (volgens mij) die video van iemand die helemaal ging zeiken van ‘ja maar het IS ongezond en blablabla diabetes type 2’. echt volledig langs vera’s punt heen, echt plaatsvervangende schaamte