Het influencertopic #23

Ik krijg steeds de TikToks van Nara Smith op mn for you en ben net als half TikTok helemaal gefascineerd door haar :rofl:

Ze kookt echt heeerlijk, maakt 9 van de 10 keer alles from scratch. Dan begint ze haar video met ‘My toddlers requested French Toast this morning, so I started by making some bread….’ en laatst ging ze de kaas voor haar tosti ook zelf maken.

Ze is pas 22, trouwde op haar achttiende met Lucky Blue Smith (die ooit heel bekend was op Tumblr) en die loopt altijd met een tandenstoker in zn mond.

Ze heeft twee kinderen met bizarre namen: Rumble Honey en Slim Easy en er komt binnenkort een derde.

14 likes

Slim Easy is echt de naam van een afval drankje

38 likes

Tegen de tijd dat je het brood hebt gebakken en wentelteefjes hebt gemaakt lusten kinderen het niet meer.

13 likes

Oh ik denk dat ik laatst op ytshorts dezelfde tegenkwam. Of nouja het was een Turkse vrouw geloof ik, maar die ging een tosti maken en daarvoor eerst helemaal de kaas nog maken en het brood bakken.

Vond het vooral zo ontzettend langzaam en traag dat ik er helemaal gefrustreerd van werd.

5 likes

Haha dit is turkuazkitchen denk ik, vind ik juist heerlijke slow tv… die maakt wel echt hele lekkere dingen, geen kindergechten want dat is al die moeite niet waard

5 likes

Ik kwam haar laatst tegen via iemand anders die helemaal fan van haar was en toen waren er allemaal comments die boos waren op haar dat ze haar promootte omdat ze kennelijk mormoons is. En dan eigenlijk vooral omdat ze het niet zo laat opvallen en een heel perfect leventje laat zien en dat voor niemand haalbaar is (behalve dan als je in een sekte leeft en geen rechten hebt :crazy_face:). Dus even een fyi, doe ermee wat je wilt (sowieso, maar dat was ook een hele discussie in de comments dat degene die haar promootte Europees was en daarom wsl niet wist hoe en wat met Mormonen etc etc etc.).

1 like

Ziek veel Amerikaanse influencers zijn mormonen. Zijn niet allemaal sisterwives die in een cult leven hoor. Gewoon een vrij specifiek genre christendom dat influencen aanmoedigt.

7 likes

Jaa hoorde inderdaad al wat dingen over dat ze Mormons zijn inderdaad!

Ben verder ook geen fan van haar ofzo, vond het vooral fascinerend hoe perfect haar leventje er op 22 jarige leeftijd uitziet hahaha. Maar de vibe is ook wel een beetje vreemd af en toe.

Volgens mij komt zij steeds bij mij voorbij omdat zij die meid was die viral ging omdat ze een snack had ontdekt en dat waten dan appels met kaneel :rofl:

4 likes

Ballerinafarm is ook een channel waar mensen ze of haten of enorm supporten.
Is een voormalige ballerina die 8 kinderen heeft met haar man en op een farm wonen. Zij heeft 12 dagen na haar laatste bevalling weer op het podium gestaan voor een beauty pageant. Daar gingen mensen dan op ranten.
Zij laat ook altijd zien hoe ze kookt en bakt en het ziet er allemaal zo vredig en perfect uit.
Dat vind ik altijd wel relaxed om te kijken maar in m’n achterhoofd denk ik: mjaaaa zal niet zo perfect zijn als het daar uitziet maar ach, veel op social media is nep/ mooier dan het meestal is.

Edit: waar ik me aan stoor (is een groot woord) is dat ze alles op zo’n klein hoekje van het keukenblad doet (zo lijkt het). Gebruik meer ruimte😅

7 likes

Ik vind die Nara Snith echt doodeng

30 likes

Echt een heel ritueel ook, met melk en azijn ofzo :joy:

1 like

De schoonvader van Ballerinafarm is daarnaast schathemeltjerijk als oprichter van 3 vliegmaatschappijen.

10 likes

Ja dat had ik ook gelezen.
Daar vielen mensen over want het lijkt alsof ze simpele boeren zijn terwijl ze dus van rijke komaf zijn

5 likes

Perfect of meer richting tradwife…? (Ja ik lees nu kapitalisme is seksisme)

13 likes

Ik heb geen idee, je ziet echt alleen maar perfecte beelden. Gaan wel veel geruchten over hun rond. Volgens mij doet zij naast social media en de hele dag alles from scratch koken niet echt veel.

Dit is ook het tweede huwelijk van haar man trouwens hij was eerst samen met een model waar hij ook een kind mee heeft. En hij is ook pas 25.

2 likes

Pff moet er niet aan denken dat als ik zin heb in een tosti ik eerst nog dat fucking brood en de kaas moet maken. Waarom zou je jezelf dat aan doen, word al hangry als ik eraan denk.

50 likes

Ik zag dus laatst weer een tiktok die hierop reageerde dat zulke tradwifes speciaal zulk soort onnodige huishoudelijke taken doen om ons te laten zien dat ze rijker zijn dan ons. Zo hoeven ze zich nergens druk om te maken, behalve dus dat brood bakken en kaasmaken.

Linkje naar reddit: https://www.reddit.com/r/TikTokCringe/s/BYcRrCxi8j

29 likes

Is ook maar net je perceptie van perfectie. Ik vind het eruit zien als de pure hel.

13 likes

Haha oh ik heb dat met Isabel Paige… vond haar vroeger nog wel leuk om te volgen toen ze een tiny house bouwde enzo, maar nu is ze alleen maar jurkjes aan het naaien die ze dan aantrekt en een hele tafel vol brood/soep/perfect eten neerzet :rofl: en soms kakelend lacht terwijl ze in haar blote enkels door de sneeuw struint om te roepen hoe mooi de wereld is :sweat_smile: Haar beelden zijn zo mooi maar verder denk ik, waarom kijk ik nog (op youtube trouwens).

5 likes

Dat is de hele bedoeling erachter: het huisvrouwen bestaan er ‘aantrekkelijk’ en ‘perfect’ uit laten zien

7 likes