Nee ze gaat echt heel vaak op vakantie of ‘even weg.’ Toen ze net haar kittens had was ze ook continu op vakantie en weg.
Die berg spullen in de hoek op de foto lijkt mij ook niet echt van ‘het leven’ maar gewoon van zooi op elkaar stapelen en nooit opruimen. Ze hadden toch ook een keer een matras in de woonkamer liggen twee weken lang?
Ik verbaasde me trouwens sowieso een beetje over haar woonkamer. Ik vond haar vroeger altijd heel clean en strak overkomen qua stijl, mooie spullen kocht ze volgens mij ook altijd wel? Vind het er best treurig uitzien allemaal, maar misschien komt dat door de zwart/wit filter (en de zooi ).
Ik zeg net zelf dat ik ook wel eens een rommelig huis heb maar oké.
Zoals @RupiKaur al zei is dit gewoon niet opruimen en opstapelen.
En dan nog wat zou het uit maken? Ze geeft al eerder aan dat ze 2 zieke kindjes thuis heeft en slechte nachten heeft. Ik snap niet dat sommige mensen blijkbaar denken dat opruimen de urgentie heeft als je een ziekenboeg thuis hebt.
Als ik dit zie denk ik alleen maar ach meid volgens mij zit je er echt doorheen. Fijn voor haar dat het hier even uitgebreid besproken wordt
Ze heeft toch ook een man die ‘s avonds wat kan doen in huis?
Het maakt niks uit. Haar huis haar leven. Maar zo’n mega opgestapelde rommel is echt niet enkel vanwege slechte nachten en een ziekenboeg. Je kan alsnog prima eventjes dingen op zijn plek leggen ipv alles overal neerdonderen. Maar dat is mijn mening. Ik kan niet leven in zo’n bende en hier zou t never zo’n bende worden.
Jij niet, zij wel. Jezus. Kunnen we deze jaren 50 huisvrouwen maatstaf aan elkaar voorhouden lekker aan onze boomerouders overlaten?
Ik vul nu zelf ook in maar als je beide slechte nachten hebt, overdag nog moet functioneren op het werk en in de avond helemaal er af ligt dan heeft dit toch geen prioriteit? Echt stelletje zeikerds zijn jullie
Je zou ook maar altijd moeten thuiswerken terwijl er nog twee kinderen rondbanjeren. Lijkt me echt de hel.
Het Viva forum is niets bij de huisinspectie van het Forum Feminarum
Haha whatever. Ik vind het een troep. Boeiend. Snap niet dat iedereen nu zo verontwaardigd doet over een paar mensen die het een troep noemen. Dat zegt ze er zelf trouwens ook over Was niet alsof ze iets postte over iets totaal anders en die zooi er bij gehaald werd. Het ging in die stories letterlijk over de troep. En ik hoop van harte dat ze de energie vinden om het samen ff op te ruimen want volgens mij is dat met een uurtje gepiept en is vast fijn om in een opgeruimd huis te zitten. Maar dat zal vast een jaren 50 gedachte zijn
" snap niet waarom ze het niet even opruimt ze zit toch de hele dag thuis " ja is precies hetzelfde ja als een constatering dat het een troep is. Jullie trappen een vrouw naar beneden die in eerdere post aangeeft dat het een ziekeboeg is en dat ze slechte nachten hebben. Ik vind dat laag
Nou ze zit toch ook vaak thuis? Maar goed, vind ervan wat je ervan wil vinden. Als jullie zo’n bende normaal vinden is dat toch ook prima.
Haha nou echt dit gewoon. Totaal de jaren 50 toen ze even kwamen inspecteren of je je handdoeken wel netjes opvouwde en opborg. Vind het echt best bizar, who cares? Zelfs als je geen andere acute prioriteiten hebt, voor wie moet je dit opruimen als je er zelf geen last van hebt? Bij ons thuis is het ook vaak rommelig en dat ontstaat in een druk huishouden met werkende mensen met kleine kinderen en ook nog een leven heel snel. Soms ga ik zelf echt liever sporten/iets leuks doen/gewoon chillen in de tijd die rest en dan komt t in het weekend wel weer. Of niet. Geen mens of kind die hierom lijdt. treurig dat vrouwen elkaar weer de maat moeten nemen op zulke onbenullige dingen.
Maar ze zegt juist dat ze er wel last van heeft en niet lekker in haar huis kan ontspannen.
Maar dat is niet waar je over oordeelt, toch?
Ik verbaasde me inderdaad meer over het feit dat je zo’n berg spullen in de woonkamer kan verzamelen, dat klopt.
Nou die is er al zes weken niet en komt pas over vier weken terug en bovendien maakt ze wel schoon maar ze ruimt niet op
Hadden ze die in de jaren 50 ook?